Gemini blog

Ha az ember lánya másfél év alatt 3, visszafogott természetűnek egyáltalán nem mondható lánykát szül, élete meglehetősen pörgőssé válik. Ennek a naplónak a segítségével igyekszem megörökíteni az első éveket, hogy ha majd egyszer lelassíthatunk férjemmel, jóleső sóhajtások közepette emlékezhessünk vissza az édesen fárasztó kezdetekre.

Hanga

Lilypie Third Birthday tickers

Csenge és Ajsa

Lilypie 4th Birthday Ticker

Friss topikok

  • boldogmamamacska: Kedves Anyuka! Gratulálok a blogodhoz, nagyon aranyos a gyermeked. Eszter vagyok és én szerkeszte... (2010.05.10. 13:01) Lassulunk végre!
  • Ilonana: Én is BOLDOG SZÜLINAPOT KÍVÁNOK !!!! Naés persze jobbulást! (2010.05.04. 12:40) Füles csapat
  • vargaera (L.V.E.): Jobbulást és kitartást!! :)) (2010.04.16. 10:07) Bezárva
  • porpika: Igen kétpetéjűek. Először persze kellett egy kis motivációs ajándék, hogy elmenjenek egymás nélkül... (2010.03.31. 20:29) A szétválaszthatatlanok
  • trichterwinde: Csúcs az arckifejezésük az utolsó képen :)))) Ezek a csajok színésznők lesznek, tutira!!! ;))) Ki... (2010.03.19. 10:09) Hosszú hétvége

Látogatottság

eXTReMe Tracker

Füles csapat

2010.04.29. 14:57 - gemini!

Az előző másfél hetes fülfájós-antibiotikumos időszak után 5 napot jártak oviba...majd ismét lebetegedtek. Csodák csodájára a héten ismét a fülük durrant be, háromból kettő 1 hétig megint nem megy sehová. Amúgy a kedvük jó, futkároznak, viháncolnak, senki nem venné észre, hogy probléma lenne - csak Ajsa szed ismét antibiotikumot.
Haladjunk szépen sorban. Másfél héttel ezelőtt egy kőkemény fül-orr-gégész karmai közé került Csenge, aki 2 naponta visszarendelte arcüregátmosásra. De a sorsdöntő fordulat egy véletlen beszélgetésnek köszönhető: részemről az elmúlt 4 év során a halvány gyanúja sem merült fel annak, hogy nátha, megfázás esetén az elektromos orrszívó SEMMIT sem használ. Idáig, ha megfáztak és az elektromos orrszívó nem mutatott eredményt (milyen finom voltam :-)), akkor meg voltam nyugodva - nincs az orrukban semmi.
A fül-orr-gégész leteremtette férjemet: csakis orrszívó-porszívót szabad használni, egészen a gyerek 12(!) éves koráig, megfázás esetén naponta 15-ször, 1500 W-on. Először legyintettem az "én majd jobban tudom" magabiztosságával (mit tudhat ez a nő, hisz végül is csak ez a szakmája). Ám az új eszköz legelső használata után térdre borultam a csodálattól és most már olyan lelkes híve vagyok a porszívóra szerelhető orrszívónak, hogy az ismerőseim azt hihetnék, beálltam orrszívó-porszívó ügynöknek. Ezidáig abban a tévhitben éltem (én gyarló ember), hogyha valami 10.000 ft, az biztos sokkal hatékonyabb, mint 1500 ft-os társa. Tévedtem.
Egyébként 2 hete kipróbáltuk ikercsemetéim első "szétválasztását". Csenge beteg lett, Ajsát azonban egészségesen oviba vittük (a reggeli elindulást nagymértékben erősítette anya zsarolási technikája egy délután kilátásba helyezett csokival).
A tankönyvbe illő megvesztegetésnek köszönhetően megszállott csokirajongó lányom oviba indult, óvónők elbeszélése alapján egész nap jókedvű volt. Azt már nem állapíthattuk meg, vajon hosszabb távon (2 egymást követő nap) is ilyen pozitív volna-e az eredmény, mert reggelre Ajsa és Hanga is belázasodott.
A mostani fülfájásnál fordítva kezdtük: Ajsa lázasodott be, középfülgyulladás, Csenge egyedül útra kelt, egész nap nem volt vele semmi gond az oviban, majd menetrendszerűen másnap (azaz ma) reggelre hőemelkedés, megtelt arcüreg...indul az óránkénti arcüregpucolás. 
Mi már csak így ünnepelünk - holnap lesznek ugyanis a nagyok 4 évesek. Még jó, hogy a neten rendeltem meg az ajándékukat, mert sem idő, sem lehetőség nem lett volna ilyen körülmények között utánajárni.

A bejegyzés trackback címe:

https://gemini.blog.hu/api/trackback/id/tr221962061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

porpika 2010.04.29. 22:32:18

Nagyon-nagyon boldog szülinapot a nagycsajsziknak. Mi majd egy hónap múlva ünnepelünk. El sem hiszem, hogy elérkezik az általam igen nagyon várt 4 éves kor!!!!!

motymoty 2010.04.30. 08:28:44

Szegénykék. Jobbulást és boldog szülinapot! Milyen nagyok már!

wampa 2010.04.30. 14:24:31

Gyanítottam, hogy az orrszívó porszívó csodákra képes:) Most volt itthon egy barátom Németországból, tízesével szállította ki az orrszívókat, mert ott nincs ez a magyar csoda, hanem folyton fülgyulladnak a gyerekek. Az enyémek szerintem még azért nem fertőződtek felül soha nátha esetén, mert MINDENNAP (ha náthásak, ha nem), átmosom sós orrspray-vel az orrukat (bespriccelek bőven, fejére fordítom a gyereket, aztán szívom), és legalább háromszor orrszívózok nekik. Ha náthásak, akkor huszonháromszor (nem az átmosás, csak a szívás). Így leírva szörnyen hangzik :) de pár másodperc, és nincs szövődmény. Só+orrszívó, ez a mi titkunk.

gemini! 2010.05.03. 14:21:59

Köszönjük szépen! :-)
Egyébként most már én is látom, hogy ezt kellett volna csinálni szeptember óta. Hiába szól minden cikk arról, mennyire nem veszik komolyan a szülők a náthát...ha valamit nem tapasztalok meg a saját bőrömön, villoghat előttem nagy betűkkel, nem ér semmit.
Egyrészt hittem az elektromos változatban (semmit sem használ), ill. abban, hogy megtanulták kifújni az orrukat (na az arcüregben összegyűlt cuccos ellen ez sem ér semmit).
Azért az tényleg döbbenetes, hogy külföldre viszik a csodaszert! :-))) A rajongója lettem, de komolyan. :-) Pedig 4 évvel ezelőtt, még gyerek nélkül soha eszembe sem jutott volna, hogy egyszer ilyen hódolattal fogok beszélni egy nem túl gusztusos szerkezetről. Hiába, szülőként sok mindent másképp lát az ember. :-)
A mindennapos sóoldatos tisztítást különben az orvosunk is ajánlotta, miután 2 hetente szedtük már az antibiotikumokat...a jövő szeptembert ezzel a tudással felfegyverkezve várom...csak végre másznánk már ki a náthás korszakból egyszer!

Ilonana · http://ilonana.freeblog.hu 2010.05.04. 12:40:45

Én is BOLDOG SZÜLINAPOT KÍVÁNOK !!!!
Naés persze jobbulást!


süti beállítások módosítása