Gemini blog

Ha az ember lánya másfél év alatt 3, visszafogott természetűnek egyáltalán nem mondható lánykát szül, élete meglehetősen pörgőssé válik. Ennek a naplónak a segítségével igyekszem megörökíteni az első éveket, hogy ha majd egyszer lelassíthatunk férjemmel, jóleső sóhajtások közepette emlékezhessünk vissza az édesen fárasztó kezdetekre.

Hanga

Lilypie Third Birthday tickers

Csenge és Ajsa

Lilypie 4th Birthday Ticker

Friss topikok

  • boldogmamamacska: Kedves Anyuka! Gratulálok a blogodhoz, nagyon aranyos a gyermeked. Eszter vagyok és én szerkeszte... (2010.05.10. 13:01) Lassulunk végre!
  • Ilonana: Én is BOLDOG SZÜLINAPOT KÍVÁNOK !!!! Naés persze jobbulást! (2010.05.04. 12:40) Füles csapat
  • vargaera (L.V.E.): Jobbulást és kitartást!! :)) (2010.04.16. 10:07) Bezárva
  • porpika: Igen kétpetéjűek. Először persze kellett egy kis motivációs ajándék, hogy elmenjenek egymás nélkül... (2010.03.31. 20:29) A szétválaszthatatlanok
  • trichterwinde: Csúcs az arckifejezésük az utolsó képen :)))) Ezek a csajok színésznők lesznek, tutira!!! ;))) Ki... (2010.03.19. 10:09) Hosszú hétvége

Látogatottság

eXTReMe Tracker

Július 11.

2007.08.01. 13:48 - gemini!

Ma olvastam a Dr. Spock-ban, hogy nyugodtan hagyjuk az 1 éves gyereket önállóan enni, akár arra is képes, hogy egyedül egyen kanállal. Hát ezt a kanalas dolgot kicsit irreálisnak látom így elsőre, de tény, hogy már próbálkozhattunk volna korábban is pl. a kézzel evéssel. Sebaj, nem késtünk még le semmiről, kiraktam a 2 lányt a konyhába a székükbe (ha potyogna valami, ne a szőnyegbe kenjék). Kiraktam eléjük két kis tányért és beletettem néhány apróra vágott babapiskótát. Egy darabig nem értették a szitut, fel akarták fordítani a tányért, nem nyúltak a piskótákért. Próbaképpen egy-egy darabot a szájukba tettem, így rájöttek, hogy ez a furcsaság kaja lesz. Következett egy fél perces „most mit kéne csinálnom” szünet, aztán ráéreztek az ízére, megmarkolták a piskótákat és benyomták a szájukba. Hangosan elkezdtem dicsérni őket, ennek nagyon megörültek és kitartóan folytatták a szájtömést. Ajsa annyira belejött, hogy már 3 piskótadarab volt a szájában, de egyre csak nyomta befelé a következő adagot.

Láttam, hogy működik a dolog, adtam egy kicsit puhább ételt, Kinder tejszelet következett darabokra vágva. Innentől kezdve már egyértelmű volt mi a teendőjük, úgyhogy meg vagyok elégedve, habár én okos, ezt már hónapokkal korábban is kipróbálhattuk volna.

A bejegyzés trackback címe:

https://gemini.blog.hu/api/trackback/id/tr81129988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása