Gemini blog

Ha az ember lánya másfél év alatt 3, visszafogott természetűnek egyáltalán nem mondható lánykát szül, élete meglehetősen pörgőssé válik. Ennek a naplónak a segítségével igyekszem megörökíteni az első éveket, hogy ha majd egyszer lelassíthatunk férjemmel, jóleső sóhajtások közepette emlékezhessünk vissza az édesen fárasztó kezdetekre.

Hanga

Lilypie Third Birthday tickers

Csenge és Ajsa

Lilypie 4th Birthday Ticker

Friss topikok

  • boldogmamamacska: Kedves Anyuka! Gratulálok a blogodhoz, nagyon aranyos a gyermeked. Eszter vagyok és én szerkeszte... (2010.05.10. 13:01) Lassulunk végre!
  • Ilonana: Én is BOLDOG SZÜLINAPOT KÍVÁNOK !!!! Naés persze jobbulást! (2010.05.04. 12:40) Füles csapat
  • vargaera (L.V.E.): Jobbulást és kitartást!! :)) (2010.04.16. 10:07) Bezárva
  • porpika: Igen kétpetéjűek. Először persze kellett egy kis motivációs ajándék, hogy elmenjenek egymás nélkül... (2010.03.31. 20:29) A szétválaszthatatlanok
  • trichterwinde: Csúcs az arckifejezésük az utolsó képen :)))) Ezek a csajok színésznők lesznek, tutira!!! ;))) Ki... (2010.03.19. 10:09) Hosszú hétvége

Látogatottság

eXTReMe Tracker

Szezám utca

2008.01.07. 13:10 - gemini!

A helyzet változatlan: este vannak fájásaim, azonban teljesen rendszertelenek és nappalra elmúlnak. Pedig ma reggel lányokkal négykézláb fogócskáztam, eredmény azonban semmi.

Csajszik már mesenézés közben sokszor mosolyognak és nevetnek bizonyos részeknél, tehát gondolom értik, mi történik.

Egyébként a "Szezám utca", amit éppen Ajsa aktuálisan nézett, abszolút kedvenc. (Nekem is gyerekkoromban ez volt az egyik kedvenc könyvem, kár, hogy nem adták ki újból) Már 8 hónaposan is imádták a főcímdalt, de a történet csak mostanában köti le őket teljesen. Semmi kifogásom ellene, mert sokmindenre tanítanak mesenézés közben és ez igaz magára a Minimax csatornára is - csak ezt nézzük. A többi gyerekcsatornát nem ismerem, de a Minimax nagyon bejön az egész családnak, a mesék nevelő hatásúak és nincs bennük erőszak, és nem utolsó sorban lányok is imádják.
Persze mindig a legidegesítőbb szinkorhangú szereplő a kedvenc - amiről a szülők elkapcsolnának, mert a figurákat debilnek és borzalmas hangúnak tartják, na az lesz a gyerekek kedvence, pl. Teletubbies, Szezám utca, Elmo. Ez nem véletlen, hiszen figyelemfelkeltőek. A kisbabák is inkább a magas női hang felé fordulnak, ráadásul a nők többsége ugyanilyen idegesítően kezd el beszélni, ha baba van a közelében. Egyszer hallottam, hogy a világon mindenhol a nők ugyanolyan hanglejtést használnak ha bébihez szólnak, függetlenül a nyelvtől.

Apa mint "Elmo-szörny" üldözi a csajszikat
Click to enlarge

A bejegyzés trackback címe:

https://gemini.blog.hu/api/trackback/id/tr10288081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

porpika 2008.01.07. 13:43:27

Nálunk is a Minimax megy. A lányom is még nézi és persze a fiúknak ez a kedvence. Sláger az Elmo, Noddy,Thomas, Szezám utca, Fifi. Úgy látszik ez a korosztály ezeket a meséket kedveli. Ellenben vannk olyan mesék amitől félnek. Pld. most hirtelen nem tudom a címét (én annyira nem szoktam ezeket a meséket követni, örülök, ha addig is valamit megcsinálok) de hangszerek játszanak benne és ők nem beszélnek. Amelyik mesének nagyon jó a dallama azt is kifejezetten szeretik, gyorsan felállnak az ülőgarnitúrára és már megy is a tánc. Valamelyik csatornán ismét adják a Teletubbie-t? A lányom idejében ment és persze imádta. A Po volt a kedvence, nemrégiben találtak rá a fiúk és nagyon szeretik ők is ahogyan beszél. A lányomnál, hogy végre a kaki is a bilibe ment a Teletubbies-nek köszönhetem.
Mégegyszer nagyon könnyű és szerencsés szülést kívánok Neked. Már én is nagyon várom,hogy Hanga kibújjon!

gemini! 2008.01.07. 13:49:20

Csajsziknak is ugyanezek a kedvenceik! :-) Most arra használom, hogy pihegjek, amíg ledermednek előtte, később Hangával tudok addig foglalkozni. Sajna a Teletubbies nem megy egyik csatornán sem, férjem találta meg interneten, de teljesen lefagynak tőle. :-)

birdie 2008.01.07. 14:49:26

Nem tudom, hogy volt e már arról szó, hogy az "Elmo-szörny" bent lesz e szülésnél :) ? Már persze, ha természetes úton megy a dolog. Egyébként kinek mi az apás szülésről a véleménye?

gemini! 2008.01.07. 16:35:52

Ha természetes a szülés, akkor bent lesz a férjem, habár "kicsit" aggódik. :-)Császárhoz nem engedik be sajna a Nyírőben, habár máshol úgy hallottam, ez is lehetséges. Mondjuk attól tényleg elájulna. :-) Nekem fontos, hogy mellettem legyen és szoríthassam a kezét, megnyugtatna a tudat, hogy ott van. Sok nő nem engedi be a férjét, mert szerintük idegesítené őket, én egy percig sem éreztem így.


süti beállítások módosítása