Gemini blog

Ha az ember lánya másfél év alatt 3, visszafogott természetűnek egyáltalán nem mondható lánykát szül, élete meglehetősen pörgőssé válik. Ennek a naplónak a segítségével igyekszem megörökíteni az első éveket, hogy ha majd egyszer lelassíthatunk férjemmel, jóleső sóhajtások közepette emlékezhessünk vissza az édesen fárasztó kezdetekre.

Hanga

Lilypie Third Birthday tickers

Csenge és Ajsa

Lilypie 4th Birthday Ticker

Friss topikok

  • boldogmamamacska: Kedves Anyuka! Gratulálok a blogodhoz, nagyon aranyos a gyermeked. Eszter vagyok és én szerkeszte... (2010.05.10. 13:01) Lassulunk végre!
  • Ilonana: Én is BOLDOG SZÜLINAPOT KÍVÁNOK !!!! Naés persze jobbulást! (2010.05.04. 12:40) Füles csapat
  • vargaera (L.V.E.): Jobbulást és kitartást!! :)) (2010.04.16. 10:07) Bezárva
  • porpika: Igen kétpetéjűek. Először persze kellett egy kis motivációs ajándék, hogy elmenjenek egymás nélkül... (2010.03.31. 20:29) A szétválaszthatatlanok
  • trichterwinde: Csúcs az arckifejezésük az utolsó képen :)))) Ezek a csajok színésznők lesznek, tutira!!! ;))) Ki... (2010.03.19. 10:09) Hosszú hétvége

Látogatottság

eXTReMe Tracker

Terasz

2007.11.27. 15:04 - gemini!

Az a szó, hogy "kibírhatatlanok", nem is adja vissza számomra ma a szó jelentését. Iszonyú nyűgösek, remélem "csak" a kibújó szemfogaik, vagy egy front okozza. Minden reggel felkelés után 1 órával kezdődik a rosszullétem (szédülés, gyengeség, hőhullám, stb), ám ezzel dacolva felöltöztettem őket, hogy kimenjünk egy kicsit a teraszra levegőzni, mert szépen sütött a nap. (Az utcai sétával már régóta meg sem próbálkozom, a velük együtt 45 kg-s  babakocsit emelkedőn tolva meg is szülnék a nap végére.)
Miután a 4 db cipő is felkerült a tappancsokra, kicipeltem a teraszra 3 motort, 1 kisautót, 2 babakocsit, 2 labdát és egy vödörnyi krétát. Hogy Csenge miért bömbölte végig a kint eltöltött 20 percet? Fogalmam sincs, de az idegsejtjeim károsodtak közben. Már az első perctől kezdve vissza akart menni a lakásba (és vissza is ment, a terasz nem zárható kintről, örültem is, hogy a sáros csizmájában a lakásban trappol), de nem mentem be velük. Ha már szenvedtem a réteges öltözködéssel, nem 2  percet akarok kint tölteni a levegőn. Ajsa közben csendben rajzolgatott a krétával a földre, Csenge pedig kitartóan végigüvöltötte a kinti 20 percet. Én közben azt ismételgettem neki: "Nem baj Csenge, legalább több oxigén jut a tüdődbe." Ha legközelebb valaki azt mondja, milyen jó, hogy van egy teraszunk és oda ki tudok menni a lányokkal, akkor egyszerűen megverem. Mert csak.
Mikor végül nem bírtam tovább és bejöttünk, Ajsa nadrágját kellett lemosnom, mert nem látszódott az eredeti színe a krétapor miatt, amibe beleült. Ezalatt kétszer indították újra a számítógépet, gondolom jót tesz neki. Ma ez volt az egyik magánszám, amivel kiborítottak - kb. 10-szer benyomták a gépet én pedig megállás nélkül kiabáltam a "nem"-eket és pakoltam őket le a monitor előtti székről. Mire egyet lepakoltam, már ott volt a másik. Kétféle kaját melegítettem, Csengének egy sem volt jó, de sírva jelezte, hogy éhes. Ha inni adtam, mert sírtak, rajzolni kezdtek a kiömlő teával a padlóra és a szőnyegbe. Nem sorolom tovább. Ma délig üvöltöztem, sírtam dühömben és a végén egy tollat is kettétörtem idegességemben- valahol le kellett vezetnem a feszültséget.
Végül beraktam őket az ágyba, alvás van. Azóta eltelt 1 óra, de még nem alszanak, helyette fogócskáznak, nevetnek, sírnak és a párnákat dobálják kifelé.
Hanga pedig továbbra is nagyon aktív, mikor látom a lányokat a szárító alatt körbe-körbe futkosni, gyakran úgy képzelem, ő is valami hasonlót művel bent. Sokszor fájdalmas a mozgása, a hasam a nap végére fáj és feszül, nehezen bírja a terhelést.

A bejegyzés trackback címe:

https://gemini.blog.hu/api/trackback/id/tr49244363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

porpika 2007.11.27. 15:52:37

MINDEN ELISMERÉSEM A TIÉD!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ezeket a napokat váradósan végigcsinálni, hát.....!
Tudod majdcsak eltelik valahogyan még ez az 1 nehéz év. Nekem már remélem csak fél év. Én ebben bizakodom. Nekünk van járókánk, dupla nagy. Ha nagyon gáz van, és már elfogyott a türelmem berakom őket egy csomó játékkal és ott lehiggadnak. Már csak ilyen vészhelyzetekre használjuk. Az enyémek 2 nap óta nagyon jók. Tegnap pusziszkodós nap volt, egymásnak is és nekünk nagyon sok puszit adtak. Azért nálunk sem minden tökéletes. Zsolesz belázasodott az éjszaka, több mint 39 volt neki a hőmérséklete. Úgyhogy reggel az orvosnál kezdtünk. Nem látott semmit, reggel pisivétel.
Szóval nyugodj meg, tudod 2 nap rossz utána 2 nap jobb. Ez után már csak a jobb jöhet!!!!

sneci · http://www.pohly.hu/blog 2007.11.27. 17:40:21

Tuti front van meg világméretű fogzás, mert nálunk is nagyon hasonló a helyzet. Végigsírt éjszaka ütán nyűgös nappal. Nem ettek a lányok egy órakor szinte semmit. Gondoltam, majd ötkor - az éhenhalás szélén - akkorát esznek a pépből, hogy kilukad a hasuk. Egy cseppet sem ettek. Helyette kifeszültek, sírtak, nyögtek. Ma nem jó nap van, nincs mit tenni, túlélni.

gemini! 2007.11.27. 20:05:57

Nagyon remélem, mi nem leszünk betegek. Mindig kikészít, ha lázasak, mert csak a hideg-vizes törülköző viszi le végérvényesen és az brutális. Porpika, Nektek pedig jobbulást, remélem a pisi nem mutat ki semmi vesés dolgot, mint nálunk.
Akkor ezek szerint mások is nyűglődnek, ez azért valamennyire "vigasztal". Férjem is ágynak esett, beteg, a lányok nyüszögnek, szuper a helyzet... Mindenesetre én eldöntöttem, hogy nem vagyok hajlandó lebetegedni. Egyébként amióta anya lettem, nem vagyok beteg. Körülöttem mindenki az, de rám nem terjed át. Mindenkinek KITARTÁS! :-)

Tarhonya 2007.11.27. 22:38:15

Szóval az anyák már a vírusoknak sem kellenek? vagy csak nem bírnak ekkora testömeggel mint mi? a nyügire nem tudok mit mondani,é egy szolo nyafogást is nehezen tűrök, hát még a kánont. szétzúznék egy egész tolltartót.Nálunk az esték üvöltősek. Sakálordítás: se cumi nem jó, se anya (a gonosz, aki le akarja feketetni) kiságygyűlölet.

Amúgy jobbulást mindenkinek!

Tarhonya 2007.11.28. 09:09:34

Szia ! Jó reggelt!

Remélem nem esett rosszul a nagy testtömeg, természetesen az engem jelelöl. nem azokat akik bátran belevágnak egy harmadik gyerekbe is. Szóval a tömegre visszatérve, vasárnap megjegyezték, hogy "Látom már jön a második!"-és láttam a nénin szemében hogy min. 4 hónaposra tippel.

na mindegy!

ha gondolod a teraszt mezőgazdaságilag hasznosítjuk: naprafogó,vagy egy kis háztáji.

hisztimentes napot!
puszi

gemini! 2007.11.28. 11:53:08

Jó reggelt!
Nem, persze, hogy nem vettem fel a testtömeget. :-))) Idáig nincs nagy hiszti, csak a szokásos, mondjuk most ki vagyok pótolva egy beteg apukával, úgyhogy megoszlik rajtunk a gyerektömeg.
Remélem nyáron már elég nagyok lesznek a teraszhoz és valami értelmesre is használhatjuk, egyelőre porfogó.


süti beállítások módosítása