Gemini blog

Ha az ember lánya másfél év alatt 3, visszafogott természetűnek egyáltalán nem mondható lánykát szül, élete meglehetősen pörgőssé válik. Ennek a naplónak a segítségével igyekszem megörökíteni az első éveket, hogy ha majd egyszer lelassíthatunk férjemmel, jóleső sóhajtások közepette emlékezhessünk vissza az édesen fárasztó kezdetekre.

Hanga

Lilypie Third Birthday tickers

Csenge és Ajsa

Lilypie 4th Birthday Ticker

Friss topikok

• boldogmamamacska: Kedves Anyuka! Gratulálok a blogodhoz, nagyon aranyos a gyermeked. Eszter vagyok és én szerkeszte... (2010.05.10. 13:01) Lassulunk végre!
  • Ilonana: Én is BOLDOG SZÜLINAPOT KÍVÁNOK !!!! Naés persze jobbulást! (2010.05.04. 12:40) Füles csapat
  • vargaera (L.V.E.): Jobbulást és kitartást!! :)) (2010.04.16. 10:07) Bezárva
  • porpika: Igen kétpetéjűek. Először persze kellett egy kis motivációs ajándék, hogy elmenjenek egymás nélkül... (2010.03.31. 20:29) A szétválaszthatatlanok
  • trichterwinde: Csúcs az arckifejezésük az utolsó képen :)))) Ezek a csajok színésznők lesznek, tutira!!! ;))) Ki... (2010.03.19. 10:09) Hosszú hétvége

Látogatottság

eXTReMe Tracker

Július 9.

2007.08.01. 13:43 - gemini!

Elég sok repülő megy el felettünk, sokat látunk, mikor pl. pokróc-partizni megyünk, ilyenkor a lányok felmutatnak az égre és azt mondják: tá! Szó szerinti fordításban: nézz fel, ott egy repülő! Nagyon cukik! :-)

Egyébként a pokróc-partizás azt jelenti, hogy a lakóparkos anyukák felkapnak egy pokrócot, egy gyereket, sok játékot és kimegyünk a szomszédos ligetbe. Majdnem minden nap kint vagyunk, ha jó az idő, a gyerekek jobb esetben lefoglalják egymást és magukat, a szülők pedig pihennek.

Azt már megtanulták, ha megettek-megittak valamit, mindig azt mondom, „elfogyott”. Legutóbb egy túl lassú bogárra kellett ezt mondanom. Ismerkedtek volna vele, nem volt elég gyors, Ajsa végighúzta rajta az ujját és szegény bogár szétnyomódott laposra, elfogyott – ez már univerzális szó lett nálunk.

2 napja végre elfogyott az utolsó doboz tápszer is, azóta karamellt reggeliznek, vacsoráznak, utána bundáskenyeret, szendvicset, vagy tejberizst.

Click to enlarge

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.