Gemini blog

Ha az ember lánya másfél év alatt 3, visszafogott természetűnek egyáltalán nem mondható lánykát szül, élete meglehetősen pörgőssé válik. Ennek a naplónak a segítségével igyekszem megörökíteni az első éveket, hogy ha majd egyszer lelassíthatunk férjemmel, jóleső sóhajtások közepette emlékezhessünk vissza az édesen fárasztó kezdetekre.

Hanga

Lilypie Third Birthday tickers

Csenge és Ajsa

Lilypie 4th Birthday Ticker

Friss topikok

  • boldogmamamacska: Kedves Anyuka! Gratulálok a blogodhoz, nagyon aranyos a gyermeked. Eszter vagyok és én szerkeszte... (2010.05.10. 13:01) Lassulunk végre!
  • Ilonana: Én is BOLDOG SZÜLINAPOT KÍVÁNOK !!!! Naés persze jobbulást! (2010.05.04. 12:40) Füles csapat
  • vargaera (L.V.E.): Jobbulást és kitartást!! :)) (2010.04.16. 10:07) Bezárva
  • porpika: Igen kétpetéjűek. Először persze kellett egy kis motivációs ajándék, hogy elmenjenek egymás nélkül... (2010.03.31. 20:29) A szétválaszthatatlanok
  • trichterwinde: Csúcs az arckifejezésük az utolsó képen :)))) Ezek a csajok színésznők lesznek, tutira!!! ;))) Ki... (2010.03.19. 10:09) Hosszú hétvége

Látogatottság

eXTReMe Tracker

Vizsgálat

2007.10.20. 14:20 - gemini!

Tavaly a lányokkal még abból állt a terheléses vizsgálatom, hogy éhgyomorra vért vettek vénából, aztán meg kellett ennem egy zsömlét kefírrel és újra vért vettek, de akkor már ujjból. Idén már minden másképp volt: éhgyomorra vénás vérvétel, utána rögtön meg kellett innom egy tömény cukoroldatot. Igyekeztem nem koncentrálni arra, mit iszom, elég gyomorforgató volt az íze. 2 órán keresztül nem ehettem és ihattam semmit, nagyokat lélegeztem, mert csak a cukros lötty volt a gyomromban és vissza akart jönni. Végigszédelegtem a 2 órát - amúgy is rosszul vagyok délelőttönként a pulzusom miatt, de ilyen hülyeséget, hogy egy kismama étel és ital nélkül üldögéljen órákon keresztül! Na és persze a második vérvétel is vénából volt, miért ne variáljanak meg mindent? :-(
Szóvá is tettem a nővérnek, a válasza az volt, hogy az orvostól függ a módszer, most is megszúrhatná az ujjamat, ehettem volna zsömlét az oldat helyett. Nem értem, az orvosom ugyanaz, mint tavaly, mégis minden másképp történt.
Kipróbáltam a terhes-övet is a kocsiban, biztonságosabb érzés. Az eredeti öv már a hasam közepén ment át, egy erőteljesebb fékezésnél megnyomta volna Hangát.

Csengének brutális az ízlése: vegyes-savanyúság levét issza pohárból - ebben egyáltalán nem hasonlít rám. Ajsa annál inkább, ugyanolyan válogatós, mint én. :-)

Click to enlarge















Duma-party a cipők között

A bejegyzés trackback címe:

https://gemini.blog.hu/api/trackback/id/tr60202097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása