Gemini blog

Ha az ember lánya másfél év alatt 3, visszafogott természetűnek egyáltalán nem mondható lánykát szül, élete meglehetősen pörgőssé válik. Ennek a naplónak a segítségével igyekszem megörökíteni az első éveket, hogy ha majd egyszer lelassíthatunk férjemmel, jóleső sóhajtások közepette emlékezhessünk vissza az édesen fárasztó kezdetekre.

Hanga

Lilypie Third Birthday tickers

Csenge és Ajsa

Lilypie 4th Birthday Ticker

Friss topikok

  • boldogmamamacska: Kedves Anyuka! Gratulálok a blogodhoz, nagyon aranyos a gyermeked. Eszter vagyok és én szerkeszte... (2010.05.10. 13:01) Lassulunk végre!
  • Ilonana: Én is BOLDOG SZÜLINAPOT KÍVÁNOK !!!! Naés persze jobbulást! (2010.05.04. 12:40) Füles csapat
  • vargaera (L.V.E.): Jobbulást és kitartást!! :)) (2010.04.16. 10:07) Bezárva
  • porpika: Igen kétpetéjűek. Először persze kellett egy kis motivációs ajándék, hogy elmenjenek egymás nélkül... (2010.03.31. 20:29) A szétválaszthatatlanok
  • trichterwinde: Csúcs az arckifejezésük az utolsó képen :)))) Ezek a csajok színésznők lesznek, tutira!!! ;))) Ki... (2010.03.19. 10:09) Hosszú hétvége

Látogatottság

eXTReMe Tracker

Számítógép

2007.11.01. 15:13 - gemini!

Reggel hisztivel kezdték a napot, ugyanis nem engedtem bekapcsolni a számítógépet. Az alábbi részlet egy 20 perces roham utolsó percei:

Egyébként ha nem figyelek egy pillanatra, már egyedül is üzembe helyezik. Csenge szépen benyomja a gépet, Ajsa felpattan a székre és bekapcsolja a monitort. Mire észbekapok, már mindketten a monitor előtt ülnek és felváltva kezelik a klaviatúrát és az egeret. Mikor sikerült a tervük, úgy gondoltam, megérdemlik legújabb kedvencüket és következett a teljes lefagyás:

Tegnap nem kis meglepetésben volt részem. Reggel direkt nem vettem ki a lányokat az ágyukból, míg nem végzek szokásos teendőimmel. Épp a teát készítettem, mikor hallom, hogy tipitap-tipitap, valaki közeledik. Hát nem kimászott Ajsa a kiságyból! Esés nélkül elsőre sikerült, azért büszke vagyok rá. :-) Mindenestre gyorsan Csengét is kikaptam, ugyanis mindenben utánozzák egymást és szerettem volna megelőzni egy fejreesést.

A bilivel csak fürdés előtt szoktam próbálkozni, amikor már lekerült a pelenka. Max. 2 másodpercig ülnek rajta és felpattannak. Ha egyszer véletlenül sikerülne belevarázsolniuk valamit, ráéreznének, mi is lenne a dolguk. Sokszor megszerzik a bilit, kiviszik a konyhába és ráülnek ruhástul, természetesen Ajsa lovaglóülésben, fordítva.

Ha valamit nagyon élveznek, elkezd folyni a nyáluk. Ha még ennél is jobban örülnek, rendszeresen bekakilnak. Az örömtől. De tényleg, séta közben annyira fel szoktak pörögni, hogy egy idő után mehetünk haza, mert bűzölögnek. Ugyanez a helyzet a fürdéssel is. Olyan jól érzik magukat a kádban, hogy valamelyik mindig belepotyogtat valamit és már kaphatjuk is ki mindkettőt. :-)
Azt is megfigyeltem - de ezt más anyukáktól is hallottam - hogy csak tiszta pelenkába kakilnak. Lecserélem a pisiset és 5 perc múlva mindketten büdösek. Végül is érthető, a száraz, üres pelenka kényelmesebb, de azért nem örülök ennek a szokásnak, főleg annak nem, hogy ez gyakran négy tisztábatevést jelent 15 perc alatt.

A bejegyzés trackback címe:

https://gemini.blog.hu/api/trackback/id/tr7215294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása