Gemini blog

Ha az ember lánya másfél év alatt 3, visszafogott természetűnek egyáltalán nem mondható lánykát szül, élete meglehetősen pörgőssé válik. Ennek a naplónak a segítségével igyekszem megörökíteni az első éveket, hogy ha majd egyszer lelassíthatunk férjemmel, jóleső sóhajtások közepette emlékezhessünk vissza az édesen fárasztó kezdetekre.

Hanga

Lilypie Third Birthday tickers

Csenge és Ajsa

Lilypie 4th Birthday Ticker

Friss topikok

  • boldogmamamacska: Kedves Anyuka! Gratulálok a blogodhoz, nagyon aranyos a gyermeked. Eszter vagyok és én szerkeszte... (2010.05.10. 13:01) Lassulunk végre!
  • Ilonana: Én is BOLDOG SZÜLINAPOT KÍVÁNOK !!!! Naés persze jobbulást! (2010.05.04. 12:40) Füles csapat
  • vargaera (L.V.E.): Jobbulást és kitartást!! :)) (2010.04.16. 10:07) Bezárva
  • porpika: Igen kétpetéjűek. Először persze kellett egy kis motivációs ajándék, hogy elmenjenek egymás nélkül... (2010.03.31. 20:29) A szétválaszthatatlanok
  • trichterwinde: Csúcs az arckifejezésük az utolsó képen :)))) Ezek a csajok színésznők lesznek, tutira!!! ;))) Ki... (2010.03.19. 10:09) Hosszú hétvége

Látogatottság

eXTReMe Tracker

Advent

2007.12.02. 20:15 - gemini!

Terhesen legjobban a hátfájást utálom. Úgy érzem magam a nap végére, mint akin átment egy úthenger - szülés után már ki is találtam, hogy megyek egy masszőrhöz. Mondjuk most a hasam - , akkor meg a hatalmasra nőtt melleim miatt nem tudok egy ideig hasra feküdni, de mindegy, ennyit kibírok. :-)
Emlékszem, még a lányok születése után is sokáig fájt a hátam, úgyhogy ez az érzés egy darabig elkísér. :-(
Most átment valami vírus a családon, Ajsa csak 1 napig volt lázas, azóta náthás. Tegnap óta nekem is nagyon fáj a torkom, természetesen nem vehetek be rá semmilyen gyógyszert, annyit tehetek max, hogy sállal a nyakamon mászkálok a lakásban. Ennek ellenére tegnap kinéztünk a Vörösmarty téri  karácsonyi vásárba. A tér maga nem kisgyerekes családoknak való, mindenhol tömeg. Az odavezető mellékutcák viszont nyugisak, szépen ki voltak világítva, lányok közelebbről is megismerkedtek a karácsonyi díszkivilágítással: rángatták, amit elértek, illetve felváltva nyalogatták - erősítették az immunrendszerüket. :-)
Furcsa érzés, hogy utolsó hónapomat megkezdve sétálhatok az utcán, egyáltalán az is új számomra, hogy bűntudat nélkül ülhetek. Lányokkal az utolsó 2 hónap eltöltése szigorúan fekve nem volt egy leányálom.
Legújabb szórakozás, hogy a Kinder játékokat egyenként egy konyhaszekrényben lévő lábasba hordják. Meg is lepődtem a múltkor, mikor főzni akartam és egy kisbuszt találtam a fazékban. :-)

A lakásban tombol az őskáosz, azt hiszem az előző videó nagyjából visszaadja a helyzetet. Ahogy elmosogattam, 1 óra múlva ismét halomban áll a mosatlan. Rendrakás után fél órával nincs egy talpalatnyi játékmentes föld, ahová léphetnék - mintha semmi értelme nem lenne annak, amit egész nap csinálok. Szélmalomharcnak érzem és csak kifáraszt, eredmény nélkül.
Lányok is csak addig élvezhetik, hogy azt csinálnak a tv-vel, amit akarnak, míg terhes vagyok. Egyfolytában nyomogatják, főleg, mikor néznék valamit. Ha megszültem Hangát, egész nap pakolászni fogom őket a készülék elől a lakás másik felébe, a "nem"-et úgysem akarják megérteni, csak még jobban nyomkodják. Jelenlegi helyzetemben egyelőre megtörten végignézem a kanapéról és esélytelenül ismételgetem a "nem"-eket. De már nem sokáig...
Hétvégén gyakoroltuk a "nővér-szerepet". Férjem előszedett egy babát és bepelenkázta, felöltöztette, altatta egy párnán - egyszóval felkészítette a lányokat, mit fogunk majd közösen "játszani" Hangával. Mindenképpen be kell majd vonni őket az új tesó ellátásába, hogy ne érezzék kirekesztve magukat.

A bejegyzés trackback címe:

https://gemini.blog.hu/api/trackback/id/tr18250013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rhoney 2007.12.07. 15:04:22

Megzabálom a csajszikat:-)
Áron megcsinálta agépet, mostmár látom a videókat is:-)))
Látom, nálatok is sláger az igyuk ki a fürdővizet minél hamarabb :-DDD

gemini! 2007.12.07. 21:43:24

Ez az új szokásuk most alakult csak ki, de nagyon viccesnek tartják! :-)Csenge szórakozik még azzal, hogy kihúzza a dugót, ja és mindketten imádják kisvödörrel kiönteni a vizet a kád elé, a földre.

Takács Zsuzsanna 2007.12.08. 22:15:19

Szia!

az én kislányaim pont olyanok mint a te lányaid.2006 jan 26-án születtek.
esténként amikor nézem a videókat mindíg jót derülök, mert olyan mintha az én lányaimat látnám. merre laktok.szívesen felvenném veled a kapcsolatot, biztos tudnánk néha tanácsot adni egymásnak.mi most az ágyból kimászós korszakot éljük.

takacszsuzsanna@vipmail.hu előre is köszi


süti beállítások módosítása