Gemini blog

Ha az ember lánya másfél év alatt 3, visszafogott természetűnek egyáltalán nem mondható lánykát szül, élete meglehetősen pörgőssé válik. Ennek a naplónak a segítségével igyekszem megörökíteni az első éveket, hogy ha majd egyszer lelassíthatunk férjemmel, jóleső sóhajtások közepette emlékezhessünk vissza az édesen fárasztó kezdetekre.

Hanga

Lilypie Third Birthday tickers

Csenge és Ajsa

Lilypie 4th Birthday Ticker

Friss topikok

  • boldogmamamacska: Kedves Anyuka! Gratulálok a blogodhoz, nagyon aranyos a gyermeked. Eszter vagyok és én szerkeszte... (2010.05.10. 13:01) Lassulunk végre!
  • Ilonana: Én is BOLDOG SZÜLINAPOT KÍVÁNOK !!!! Naés persze jobbulást! (2010.05.04. 12:40) Füles csapat
  • vargaera (L.V.E.): Jobbulást és kitartást!! :)) (2010.04.16. 10:07) Bezárva
  • porpika: Igen kétpetéjűek. Először persze kellett egy kis motivációs ajándék, hogy elmenjenek egymás nélkül... (2010.03.31. 20:29) A szétválaszthatatlanok
  • trichterwinde: Csúcs az arckifejezésük az utolsó képen :)))) Ezek a csajok színésznők lesznek, tutira!!! ;))) Ki... (2010.03.19. 10:09) Hosszú hétvége

Látogatottság

eXTReMe Tracker

Ajsa

2007.12.07. 22:01 - gemini!

Szuper volt az éjszakánk, most rögtön megyek is aludni, nem vagyok csúcsformában. Hajnali 3 körül hallottam valamelyiküket köhögni, de nem igazán törődtem vele. Aztán kicsit fura lett a köhögés, kimásztam hát nagy nehezen az ágyból, hogy teát vigyek a fent lévőnek. Bent a gyerekszobában Ajsa mosolyogva ült az ágy közepén, és mikor bemásztam hozzá a nagyágyba, hogy odaadjam a cumit, beletenyereltem az első hányásba. Ugyanis ezekután lámpafénynél körbenézve azt láttam, hogy alig van hányásmentes terület az ágyukon. Hát a köhögés nem köhögés volt, még jó, hogy bementem! Az ágynak mind a négy sarka össze volt hányva, szegénykém mindig arrébb araszolt, hogy száraz területet találjon magának.
Felkeltettem férjemet is, pizsamát cseréltünk, lehúztam a lepedőt, hogy beáztassam. Hajnali 3 és 5 között Ajsa 20 percenként hányt, úgyhogy az áztatni valók száma folyamatosan növekedett, reggelre már tele volt a kád és a mosdókagyló. Először még élvezték mindketten a hajnali mozgolódást, Csenge ki is szökött és lecsapva a távirányitóra tv-t akart nézni. :-)
De szegény Ajsának a végére már nagyon elege lett - reszketve ölelte át az apját (aki befeküdt közéjük), mikor érezte, hogy jön a következő adag és egész egyszerűen lehányta a hátát. Férjem is kétszer öltözött át hajnalban, egyszóval élménydús volt. Végre 5-kor elaludhattunk mindannyian. Kaptunk egy kis ízelítőt, milyen, mikor az ember nem alszik majd mondjuk egy újszülött miatt - a fáradtságtól hányingerem volt. Ráadásul tegnap este sokáig voltak nálunk vendégek, így csak későn kerültünk ágyba, úgyhogy most ki vagyunk purcanva - alig aludtunk pár órát.
A Mikulás csokikra tippelek, szerintem elcsapta velük a gyomrát - pedig nem is evett olyan sokat. Remélem a ma éjszakánk már pihentetőbb lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://gemini.blog.hu/api/trackback/id/tr43256397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sneci 2007.12.08. 07:46:18

Érdekes, hogy egyáltalán nem sírt Ajsa! Hogy csak a köhögésből vettétek észre! Valahogy én mindig ettől félek, hogy ha éjszaka hánynak nem fogom észrevenni.

gemini! 2007.12.08. 10:47:01

Furcsa volt, mert nem hányás hangja volt. Ha nem működik valami "anyai ösztön", hogy nézzek be, reggelre szép látvány fogadott volna minket. Amióta kiköltöztünk a szobájukból (asszem 8-9 hónaposak voltak), nyitva van a minket elválasztó ajtó éjszaka, pont az ilyen helyzetek elkerülésére. Azt nem tudom, mi lesz, ha Hanga megszületik és velünk egy szobában alszik - ha továbbra is nyitva hagyom az ajtót, állandóan felveri egymást a 3 gyerek.
Szerintem ne aggódj, azért egy gyerek sem tud teljes csendben hányni, biztos meghallod majd. :-)

Takács Zsuzsanna 2007.12.08. 22:24:58

Szia! nagy nehezen rájöttem hogy tudok ide írni.az előzőt rossz helyre írtam és nem tudom hogy azt látod-e. az adventihez azt hiszem. az én lánykáim se kelnek nagyon fel a hányásra.eddíg 2x volt éjszaka és mindkétszer reggel vettük észre.a legutóbbi vasárnap éjjel volt.csak azt hallottam hogy Laura bumál a tesónak, gondoltam fel akarja kelteni 3x elmondta anevét és utána csönd.reggel nagy nyugisan megyek be és mind 2 ágy tele volt hányva.vittük is fürdeni őket. nem egyszerű.

szeretném megkérdezni hogy nélatok hogy van a délutáni alvás.eddíg mindíg aludtak 2 órát,persze elötte felet dumáltak, aztán kedden kimásztak az ágyból és azóta 2 órán kersztül mászkálnak a szobában.kivettünk 3 rácsot az ágyból hogy inkább azon kersztűl mennyenek ki.5 percenként bemegyek beugranak az ágyba és ennyi.ha van aki tud tanácsot adni írjon.ide vagy takacszsuzsanna@vipmail.hu

porpika 2007.12.09. 12:40:44

Hozzánk is elért a hányás az éjszaka. Kettő óra körül sírásra ébredek, de már én is hallottam a furcsa köhögést. Szaladtam, de már Zsombinak az orra is tele volt. Fuldokolt is!
Átöltöztettük, de akkorra jött a második menet. Közben felébredt Zsoltika is, aki a felfordulás láttán annyira elkezdett sírni, hogy egyáltalán nem lehetett visszatenni az ágyába. Kénytelen volt a férjem levinni a földszintre és úgy aludtak ketten. Én meg Zsombit odavettem magamhoz. Ezután még két menet jött, de már fel voltam készülve, gyorsan felültettem, hogy ne hányjon össze mindent. Ezután nagy nehezen elaludt. Nem tudom mitől hányhatott! Lehet, hogy a vírus, ami a múlt héten Zsoltikánál volt így jött ki nála. Ma már nem láttam rajta semmit, evett is rendesen.
Amikor tegnap este olvastam nálatok a hányásos fejleményt nem gondoltam, hogy ez a probléma nálunk is ilyen hamar beköszönt.
Ti már jól vagytok? Vigyázzatok magatokra.

gemini! 2007.12.09. 14:13:34

Na, akkor ez egy szép kis vírus és végigmegy mindenkin. Jöhetne már egy kis fagyás, mert ebben a lagymatag időben egyik betegségből a másikba esünk.
Sajnálom ezeket a kicsit gyerekeket, én is utálok hányni, hát még ők mennyire meg lehetnek ijedve, hogy mi történik velük.
De legalább úgy néz ki, gyors lefolyású, jobbulást mindenkinek!
Az alvástémára visszatérve: Lányok már pár hónapja kimásztak az ágyból, meg már szűk is volt a hely, ezért egy felnőtt ágy köré csináltattunk olyan magas rácsot, hogy nem tudnak rajta átmászni. A dumaparti nálunk is gond volt, most már inkább csak a déli alvásnál csinálják.Még nem elég fáradtak akkor és beszűrődik valamennyi fény kintről, így nincs teljes sötétség és látják maguk körül az izgalmas világot, egyszóval nehezebben alszanak el. Egyébként van déli alvásunk, igen,csak későbbre tolódott: 2-3 körül alszanak el és 2 óra múlva ébresztem őket, különben este nem tudnám ágyba dugni a két lányt.
Szóval én csak a magasabb rácsot tudom ajánlani, ez nálunk bejött. De elárulom, sokszor elfogy a türelmem, mikor már 2 órája a sötétben viháncolnak, ilyenkor feladva elveimet teát adok nekik és 5 percen belül alszanak.


süti beállítások módosítása