Gemini blog

Ha az ember lánya másfél év alatt 3, visszafogott természetűnek egyáltalán nem mondható lánykát szül, élete meglehetősen pörgőssé válik. Ennek a naplónak a segítségével igyekszem megörökíteni az első éveket, hogy ha majd egyszer lelassíthatunk férjemmel, jóleső sóhajtások közepette emlékezhessünk vissza az édesen fárasztó kezdetekre.

Hanga

Lilypie Third Birthday tickers

Csenge és Ajsa

Lilypie 4th Birthday Ticker

Friss topikok

  • boldogmamamacska: Kedves Anyuka! Gratulálok a blogodhoz, nagyon aranyos a gyermeked. Eszter vagyok és én szerkeszte... (2010.05.10. 13:01) Lassulunk végre!
  • Ilonana: Én is BOLDOG SZÜLINAPOT KÍVÁNOK !!!! Naés persze jobbulást! (2010.05.04. 12:40) Füles csapat
  • vargaera (L.V.E.): Jobbulást és kitartást!! :)) (2010.04.16. 10:07) Bezárva
  • porpika: Igen kétpetéjűek. Először persze kellett egy kis motivációs ajándék, hogy elmenjenek egymás nélkül... (2010.03.31. 20:29) A szétválaszthatatlanok
  • trichterwinde: Csúcs az arckifejezésük az utolsó képen :)))) Ezek a csajok színésznők lesznek, tutira!!! ;))) Ki... (2010.03.19. 10:09) Hosszú hétvége

Látogatottság

eXTReMe Tracker

Heg

2008.01.04. 15:01 - gemini!

Izgalmas az élet, most jöttünk haza az orvostól. Csak CTG-re mentem elvileg, de végül találkoztam a dokival is, és elmondtam, hogy fájt a császár helye. Ennek nem örült különösebben, úgyhogy behívott egy UH-ra, hogy kiderüljön, milyen vastag a heg. 1 hónappal ezelőtt még 7 mm volt, most elvékonyodott 5-re. Szerinte ez még belefér, de ha elindulnak a fájások, ne nagyon késlekedjek otthon, hanem siessek a kórházba. Mivel olvastam pár személyes beszámolós rémsztorit a hegszétválásról, rákérdeztem, vajúdás közben vizsgálják-e. Azt felelte, csak az elején. "És szétnyílhat egyik pillanatról a másikra utána?" "Igen de akkor ott a műtő helyben." "Hát ez nagyon izgi" - mondtam. Ráadásul ma már betöltöttem a 40. hetet, jövő szerdára vagyok kiírva és ha addig nem indul be a szülés, aznap császároznak. Nem is indítják be mesterségesen, köszönhetően az előző császárnak. Most már van egy konkrét dátum, szerda, császár. Közöltem, jó, akkor hétvégén igyekszem szülni. :-)
Férjemre sikeresen ráhoztam a gyomorgörcsöt. Én teljesen nyugodt vagyok, most már nem kímélem magam annyira, és megpróbálok Hangával beszélni, aztán csak beindul valami.

A bejegyzés trackback címe:

https://gemini.blog.hu/api/trackback/id/tr53284560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anikó · http://www.andrasesattila.freeblog.hu 2008.01.04. 17:32:10

Sziasztok!
Egészen véletlen találtam rá erre a blogra, és meg kell, hogy mondjam bámulatosak vagytok! Már pár napja olvasgatlak titeket, visszafelé is, és nem tudom megállni szó nélkül...
Másfél éves ikerfiaim vannak, és még nem mertünk belevágni egy újabb kalandba: vállalni a kistesót. Olyan jó látni, hogy ti megtettétek! Minden jót kívánok nektek, könnyű szülést és egészséget neked is, meg Hangának is!

porpika 2008.01.04. 20:03:44

Boldog új évet kívánok mindenkinek!
Megmondom őszintén, hogy én igencsak aggódom érted a természetes szülés kapcsán. Persze én nem vagyok orvos és ő biztosan tudja mit csinál. De ..... ! Én még nemigen hallottam olyat, hogy ilyen rövid időn belül császár után és főleg ikerterhesség után engedélyezzék a természetes szülést. Biztosan előfordul, hogy sikerül és én hidd el drukkolok is Neked, mert akkor már sokadszorra leszel hős.

Kata 2008.01.04. 20:21:52

szia!

Én is izgulok, de jó kezekben vagy, az orvosok biztos nem kockáztatnak, szerintem ők fogják meghozni a döntést, hogy hogyan.(A telefonunkat nem kapcsolom már ki) Sokat gondolunk Rátok.Hajrá Hanga!(Szerintem igazi stram kiscsaj lesz, 3 XXI. sz-i.Charlie angyalát neveltek , olyan izgalmas az életetek.)

Ticcó 2008.01.04. 21:04:02

Anikó, én is iker fiúkat várok, megnézhetném a blogotokat? Köszi!

Hangának és az anyukájának nagy drukk!!Izgulunk értetek!! Remélem nem gond, hogy így írtam Anikónak.:-))

gemini! 2008.01.05. 19:00:39

Köszönöm szépen mindenkitől a jókívánságokat, nagyon jól esnek. Én már tűkön ülök, szeretném ha elkezdődne. Szerintem Hanga meghallotta, mekkora hangzavar van kint nálunk és esze ágában sincs sietni kifelé. :-)

Anikó 2008.01.06. 11:41:57

Bocsánat, de most én is itt fogok válaszolni Ticcónak.
Gratulálok a fiúkhoz, és neked is minden jót kívűnok! Nyugodtan nézd meg a blogot!

Gemini!
Kitartást! Minden úgy lesz a végén, ahogy lennie kell!

gemini! 2008.01.06. 11:47:19

Igen, tudom, hogy hiába siettetném a dolgot, úgyis úgy lesz, ahogy a sors akarja, csak nehéz visszafognom magam. De azért köszi! :-)


süti beállítások módosítása