Gemini blog

Ha az ember lánya másfél év alatt 3, visszafogott természetűnek egyáltalán nem mondható lánykát szül, élete meglehetősen pörgőssé válik. Ennek a naplónak a segítségével igyekszem megörökíteni az első éveket, hogy ha majd egyszer lelassíthatunk férjemmel, jóleső sóhajtások közepette emlékezhessünk vissza az édesen fárasztó kezdetekre.

Hanga

Lilypie Third Birthday tickers

Csenge és Ajsa

Lilypie 4th Birthday Ticker

Friss topikok

  • boldogmamamacska: Kedves Anyuka! Gratulálok a blogodhoz, nagyon aranyos a gyermeked. Eszter vagyok és én szerkeszte... (2010.05.10. 13:01) Lassulunk végre!
  • Ilonana: Én is BOLDOG SZÜLINAPOT KÍVÁNOK !!!! Naés persze jobbulást! (2010.05.04. 12:40) Füles csapat
  • vargaera (L.V.E.): Jobbulást és kitartást!! :)) (2010.04.16. 10:07) Bezárva
  • porpika: Igen kétpetéjűek. Először persze kellett egy kis motivációs ajándék, hogy elmenjenek egymás nélkül... (2010.03.31. 20:29) A szétválaszthatatlanok
  • trichterwinde: Csúcs az arckifejezésük az utolsó képen :)))) Ezek a csajok színésznők lesznek, tutira!!! ;))) Ki... (2010.03.19. 10:09) Hosszú hétvége

Látogatottság

eXTReMe Tracker

Levél a kórházból

2008.01.10. 22:41 - gemini!


Először is köszönöm a drukkolást és jókívánságokat! :-) A műtét reggele érdekesen kezdődött. A beöntés csak másodszorra sikerült, szülőszobára menet bent ragadtam ötödmagammal a liftben. Szerencsére két szülész is volt köztünk, megnyugtattak, hogy csak bekérik a szükséges műszereket és akár el is kezdhetjük a szülést. Mikor kiszabadítottak minket és bekerültem végre az előkészítőbe, nem tudták beszúrni a kanült, olyan rossz vénáim vannak. Már négyen álltak fölöttem és harmadszorra szúrtak meg, miközben lázasan ütögették a vénáimat, mire végre sikerült – én közben csendben ájuldoztam.

Számomra is meglepő volt, hogy nem nagyon voltam ideges műtét előtt, aztán mikor a gerinces érzéstelenítésen volt a sor és a műtősfiú lefogta a nyakamat, nehogy véletlenül bemozduljak, már kezdtem parázni. A műtét alatt tényleg nem éreztem semmit, pedig ezen aggódtam. Érdekes volt, mikor az előttem lévő paravánra a túloldalról ráspriccent a vérem, férjem biztos rosszul lett volna. :-)

Amúgy utólag kiderült, tényleg nagyon szerencsések voltunk, hogy nem akart Hanga elindulni természetesen. Azon kívül, hogy a nyakára volt tekeredve a köldökzsinór és ez fent tartotta, a hegem annyira elvékonyodott, hogy orvosom egyetlen mozdulatára szétnyílt. Azt mondta, ha természetesen elindult volna, a második fájásra szétreped a méhem. Azaz mi kényelmesen elindultunk volna a 10 perces fájásoknál férjemmel és a Hungária körúton elvérzek a kocsinkban.

Egyelőre minden rendben velünk Hangával, nem mondom, hogy leányálom az első pár nap, most nem is bírok többet írni, húzódik a vágás. Ma megvolt egyébként az első szoptatás, büszke vagyok, hisz ez még csak a 2. nap és császár után nehezebben indul meg a tej. Holnap még igyekszem írni, egyelőre ennyi futotta erőmből.

A bejegyzés trackback címe:

https://gemini.blog.hu/api/trackback/id/tr57292835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagy Ildi 2008.01.10. 23:20:35

Szia Györgyi!

Régóta olvasom a blogodat. Nagyon szépek a lánykáitok, mind a három. Én nagyon drukkoltam Neked a természetes szüléshez, de most olvasom, hogy milyen veszélyes lett volna... Szerencsére minden jól sikerült. Nagyom szép Hanga, nagyon hasonlít a nővérkéire, csak nagyobb. Édes, ahogy mosolyog az első ruhácskájában!
Mielőbbi gyógyulást és sok energiát kívánok a gyerekekhez. Nem tudom anyukád említette-e, már nekünk is két fiunk van. Bálint most négy és fél hónapos. Egy hónappal nagyobb, mint Adrienn Balázsa.

Puszi
Ildi

2babuci 2008.01.11. 07:10:52

Szia!

Gratulálok Hangához, nagyon szép, nagy baba. Én is már régóta olvaslak Titeket. Én március 29-re várom az ikreimet (majdnem biztos, hogy két fiú). Sok-sok egészséget kivánok nektek!

a munkahelyed 2008.01.11. 07:16:57

Györgyikénk!
Először is nagyon-nagyon gratulálunk!!!
Örülünk, hogy túl vagytok rajta, reméljük, hogy egészségesek vagytok mindketten. Nem is te lennél, ha simán mennek a dolgok (Szilvi). Most pihend ki magad, amíg a kórházba vagy. A Józsit külön csókóltatjuk.
A két kis pina (Szilvi) továbbra is gyönyörű, és az újszülött meg az anyukája is! Várjuk a híreket, képeket, videókat. Pihenjél sokat, vigyázz magatokra.
Millió puszit küld az egész csoport!

cucka 2008.01.11. 10:39:56

Jajj, de jó, hogy minden rendben és hogy nem indult be magától a szülés! :)
Pihengess, ismerkedjetek...
Idővel pedig várjuk a fotókat, beszámolókat!

Adrienn 2008.01.11. 11:23:05

Szia Györgyi!

Nagyon örülök, hogy ilyen szerencsésen alakult minden. Látod a fentiek tudják, hogy mikor jó, ha megindul magától egy szülés és mikor nem. Meg Hanga is okos kislány és tudta, hogy meg kell várnia, hogy kiemeljék, mint egy kis hercegnőt. Szerintem a jól végződő szüléseknél nem csak az anyukák és az orvosok ügyesek, hanem a babák is, mert tudják, hogy mi a dolguk. (Ezzel lehet lehet, hogy sokan nem értenek egyet, de mindegy.)Most az a legfontosabb, hogy Hangával jól megismerjétek egymást. Remélem minél előbb családi környezetben lehetsz. Biztosan nagyon hiányzol Ajsának és Csengének is.
Puszi

Adrienn

Pöttye 2008.01.11. 18:33:08

Nagyon örülök Nektek...lám tudja az Isten a dolgát...

várunk haza sok szeretettel!

rhoney 2008.01.15. 09:23:12

Hahó Kis Család:-)

Sok szeretettel gratulálunk! Egészséget, boldogságot kívánunk:-)
puszi:
v. és Ádámbaba


süti beállítások módosítása