Gemini blog

Ha az ember lánya másfél év alatt 3, visszafogott természetűnek egyáltalán nem mondható lánykát szül, élete meglehetősen pörgőssé válik. Ennek a naplónak a segítségével igyekszem megörökíteni az első éveket, hogy ha majd egyszer lelassíthatunk férjemmel, jóleső sóhajtások közepette emlékezhessünk vissza az édesen fárasztó kezdetekre.

Hanga

Lilypie Third Birthday tickers

Csenge és Ajsa

Lilypie 4th Birthday Ticker

Friss topikok

  • boldogmamamacska: Kedves Anyuka! Gratulálok a blogodhoz, nagyon aranyos a gyermeked. Eszter vagyok és én szerkeszte... (2010.05.10. 13:01) Lassulunk végre!
  • Ilonana: Én is BOLDOG SZÜLINAPOT KÍVÁNOK !!!! Naés persze jobbulást! (2010.05.04. 12:40) Füles csapat
  • vargaera (L.V.E.): Jobbulást és kitartást!! :)) (2010.04.16. 10:07) Bezárva
  • porpika: Igen kétpetéjűek. Először persze kellett egy kis motivációs ajándék, hogy elmenjenek egymás nélkül... (2010.03.31. 20:29) A szétválaszthatatlanok
  • trichterwinde: Csúcs az arckifejezésük az utolsó képen :)))) Ezek a csajok színésznők lesznek, tutira!!! ;))) Ki... (2010.03.19. 10:09) Hosszú hétvége

Látogatottság

eXTReMe Tracker

A harmadik napon

2008.01.11. 19:36 - gemini!

Mindenkinek köszi a hozzászólásokat, anyu beolvasta telefonon, mert itt bent nincs net, én is csak Word-be írogatom a blogot. :-)

Sok dolog változott tavaly óta. Császár után például nem kellett 24 órán keresztül étlen-szomjan feküdni, úgy hogy még a fejemet sem emelhetem fel – 6 óra elteltével már akár oldalra is fordulhattam volna, fejemet emelhettem, nem volt már érvényben a szigorú hanyatt fekvés. Na persze mondanom sem kell, nem bírtam oldalra fordulni még az első napon, annyira fájt a vágás. 6 óra elteltével ehettem és ihattam, ez is új számomra. A következő változás, hogy bárki bejöhet a babákhoz, mikor kihozzák, pedig régebben csak üvegen keresztül mutogatták. A magyarázat azt hiszem az, hogy szokja csak a gyerek a bacikat. Úgyhogy apuka egész nap ringatja és büfizteti Hangát és versenyeznek, ki tud hülyébb grimaszokat vágni – egyelőre Hanga áll nyerésre. :-)

Első nap estefelé jött a nővérke – kötelező felkelés az ágyból. Hát mit mondjak, tudtam volna sikítani a fájdalomtól, helyette inkább összeszorított fogakkal káromkodtam. Már az is iszonyúan fájt, hogy először megpróbáltam az oldalamra fordulni, a felkelésről ne is beszéljünk. Igyekeztem magam azzal nyugtatni, hogy ez napról-napra könnyebb lesz.

Első éjszaka nem aludtam túl sokat, csak a hátamon bírtam feküdni, zsibbadt már mindenem, reggel fél 5-kor meg már keltettek minket -megmosdattak és jött a kedvencem, keljünk fel újra, de most már sétáljunk is el az ajtóig. Nem tudom, miért, de most sokkal nehezebben épülök fel. Talán azért, mert másodszorra vágnak fel ugyanott. Tegnap, a 2. napon kihúzták a katétert, mehettem egyedül pisilni, brutális volt, azt hittem soha nem jutok el a wc-ig. Háromszor rugaszkodtam neki, hogy „akkor most azért is felkelek és elindulok”, úgy éreztem szétszakad a hasamon a vágás. És akkor még ki sem jutottam a szobából, hol volt még a wc és a visszatérés? Komolyan nem fájt ennyire a lányok után. A mai első zuhanyzást már nem is részletezem, férjem segített a műveletben, én pedig igyekeztem minél gyorsabb lenni, hogy újra lefeküdhessek.

Tegnap óta végre nem kapom az infúziót, pedig a benne lévő méhösszehúzótól, ami 3 órán keresztül csepegett le minden alkalommal, szépen fetrengtem kínomban összeszorított fogakkal. Az okosok azt mondják, akinek császárja volt, utólag élvezheti a szülési fájdalmakat a beadott oxitocin miatt - határozottan lehet benne valami. Most már csak szuriban kapom az adagot, naponta háromszor, ez egy fokkal elviselhetőbb. De végül is minden nappal jobb a helyzet, ez kell, hogy lebegjen a szemem előtt.

Hanga nagyon cuki, ügyesen eszik, igaz nem tudom mennyit, mert a tejtermelés igazán csak később indul be. Azért valami bejuthat, mert vissza szokta bukni, ez reményt keltő. Olyan, mint egy kis cápa, azonnal rátér etetésnél a lényegre, kicsit néha fáj a határozottsága, ma már a vér folyt a mellbimbómból. Nagyon örülök, hogy ilyen ügyes és cukipofa, ha minden jól megy, vasárnap hazamehetünk. Még műtét közben kérdeztem az orvosomat, mikor szedi ki a varratokat. Múltkor 10 napig volt bent, az most hosszú idő lenne 3 gyerek mellett, a varratok kicsit visszafognának a teendőimben. Mondta, hogy akkor kiszedi a hazamenetel napján, azaz az 5. napon, max. nem nagyon erőltetgetem magam otthon, nehogy szétnyíljon.


Hanga életének első percei

 



A bejegyzés trackback címe:

https://gemini.blog.hu/api/trackback/id/tr81293838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kata 2008.01.11. 22:31:08

Szia!

FÚ! Szóval a második császár rosszabb? Nem Wellnes hétvége? Már majdnem sikerült lebeszélned a további gyerekvállalásról , de a videó!!!!!!!!!!!!! Sírtam...Akárcsak a karácsonyin. Hollywoody szerelmes filmet nem vállaltok? :))))mindennappal könnyebb legalább is amíg nem jösz haza...:)))) Mi várunk! Tegnap mikor hazaérkeztem Laci kezembe nyomta Ágotát: köszönj anyának! Válasz: "Ajsa?". Ma egész nap Ajsa (ez az egész családot jelenti) és Lala. Hiába, ha az ember kamaszodik a kortárscsoporthoz fordul. De Térjünk vissza arra, hogy pihenj! Millió puszi!KAta, Laci Ágota

Kryszti 2008.01.12. 12:54:14

Gyönyörű szép a kisbabád, és micsoda erős hangja van. :) Gratulálok Nektek.

sneci 2008.01.12. 14:31:40

Kedves Gemini!
Szívemből gratulálok nektek! Ez ám a jó kis kezdet a léthez! Igazi stramm kis porontynak tűnik Hanga a videó alapján. Szép, formás kislány, persze a nővérei után gondoltam is hogy így lesz. (azért hasonlít egy törpe kínai nyugdíjasra is, hogy egy klasszikust idézzek:))Hihetetlen, hogy az ikrekből nővérkék lettek! Továbbra is rengeteg erőt,kitartást és millió kalandot kívánok neked! Várunk vissza a blogra.

Pöttye 2008.01.17. 22:17:39

Meghatódva hallgattam ennek a csöpp kislánynak a z erős hangját...:)))
Jó egészséget Nektek!!!


süti beállítások módosítása