Gemini blog

Ha az ember lánya másfél év alatt 3, visszafogott természetűnek egyáltalán nem mondható lánykát szül, élete meglehetősen pörgőssé válik. Ennek a naplónak a segítségével igyekszem megörökíteni az első éveket, hogy ha majd egyszer lelassíthatunk férjemmel, jóleső sóhajtások közepette emlékezhessünk vissza az édesen fárasztó kezdetekre.

Hanga

Lilypie Third Birthday tickers

Csenge és Ajsa

Lilypie 4th Birthday Ticker

Friss topikok

  • boldogmamamacska: Kedves Anyuka! Gratulálok a blogodhoz, nagyon aranyos a gyermeked. Eszter vagyok és én szerkeszte... (2010.05.10. 13:01) Lassulunk végre!
  • Ilonana: Én is BOLDOG SZÜLINAPOT KÍVÁNOK !!!! Naés persze jobbulást! (2010.05.04. 12:40) Füles csapat
  • vargaera (L.V.E.): Jobbulást és kitartást!! :)) (2010.04.16. 10:07) Bezárva
  • porpika: Igen kétpetéjűek. Először persze kellett egy kis motivációs ajándék, hogy elmenjenek egymás nélkül... (2010.03.31. 20:29) A szétválaszthatatlanok
  • trichterwinde: Csúcs az arckifejezésük az utolsó képen :)))) Ezek a csajok színésznők lesznek, tutira!!! ;))) Ki... (2010.03.19. 10:09) Hosszú hétvége

Látogatottság

eXTReMe Tracker

Bankban

2008.01.22. 15:57 - gemini!

Ma - szintén ötösben - elmentünk az OTP-be egy 5 perces ügyintézésre. Az 5 percből 50 lett, mert a rendszer állandóan lefagyott, de valószínűleg csak nálunk, mert a többi ablaknál folyamatosan cserélődtek az emberek. Már röhejes volt az egész: bevonulunk 3 gyerekkel és mindenki hozta a formáját. Hanga hiába aludt mélyen, mikor megérkeztünk, az 50 perc alatt többször is felébredt, hisz már belecsúsztunk az etetési idejébe, csak mi nem számoltunk ilyen hosszú ügyintézéssel. Állandóan kikaptam és igyekeztem visszaringatni. A két nővérke pedig elég hamar megunta a dolgot - nem csodálom, már mi, felnőttek sem bírtuk - úgyhogy egy idő után mindketten férjem ölébe kéredzkedtek, aki jól nézett ki két 11 kilós gyerekkel megpakoltan, amint épp nyomtatványt tölt ki az ablaknál és magyarázza, mit is szeretne. Majd a lányok lemásztak és ismét felmásztak apára, bemásztak és kimásztak a babakocsiból, inni kaptak, de kidobták a földre, férjem elment kaját venni nekik, miközben én Hangát tologattam. Ezután csajszik felfedeztek egy játék autót a bank előtt, innentől kezdve kisétáltak, bemásztak a kocsiba, visszajöttek a bankba, felmásztak mindketten az ügyet intéző apára, ismét kiszaladtak az autóhoz és így tovább. Én meg hol utánuk mentem ki és ellenőriztem, mit csinálnak, hol Hangához mentem vissza a bankba, hogy visszaaltassam. Szuper volt. Hazafelé meg Hanga végigüvöltötte az utat, szegénykém, már majd' éhen halt.
Click to enlarge















A hasamon a vágás fáj már napok óta, nem igazán kímélem magam, de nincs igazán túl sok időm heverészni.
Alig várom már, hogy ne kelljen ennyire sterilen kezelni Hanga ruháit. Mehetnek rögtön a szennyesbe az első használat után, csak kézzel mosom, aztán jön háromszor-négyszer az öblítés, a végén pedig ki is kell vasalni - a hátam közepére kívánom az egészet.
A legnehezebb jövő héttől az lesz, hogy lányoknak mindig eszükbe jut valami és huzigálnak az ujjaimnál fogva. Most is gyakran szoptatás közben elkezdenek ráncigálni, mert pl. azt szeretnék, hogy pucoljak nekik egy kis almát, de most még férjem le tudja szerelni őket. A helyzetet csak fokozza, hogy Hanga gyakran két órán keresztül lóg a mellemen, mire végre visszatehetem a kiságyba, addig a nővérkék biztos, hogy nem bírják.


Fürcsi

A bejegyzés trackback címe:

https://gemini.blog.hu/api/trackback/id/tr36307360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

k a szomsz. 2008.01.22. 22:09:45

szia!

yors közvélemény kutatást végeztem, eddig minden tavi anya a gépben most a ruháit. és van amelyiknek van haja. :)Na ezt nem tanácsként mondom, meg hogy bármiben befolyásoljalak. Mindnyájan magunk döntjük el, hogy mely dolgokat veszünk szigorúan és mely dolgokat meg, arra hivatkozva, hogy Ó az élet mást hozott...szóval ha egyszer dühösen felrugod a lavórt...:)üdv egy baromi lusta anya

Nagyildi 2008.01.23. 09:56:44

Szia Györgyi!

Én még nem is hallottam arról, hogy kézzel kellene mosni a baba ruháit:) Géppel mostam Danira is és most Bálintra is, igaz külön, és szenzitív öblitővel. Nem lett semmi bajuk, pedig Daninak mai napig nagyon érzékeny a bőre...
Szerintem ne fáraszd magad ilyesmivel:)!Nem is tudom hogy tudod még a kézi mosást is megoldani a három csajszi mellett! Elismerésem a rengeteg energiádért és türelmedért ami három pici gyerekhez kell. Én biztos nem bírnám:(

cucka 2008.01.23. 13:38:24

Én sem hallottam a kézzel mosásról, bevallom hősiesen én annyit tettem az ügy érdekében, hogy külön mosom a baba dolgait és vettem egy gyerekruhákhoz ajánlott Dreft nevű mosószer, öblítőnek meg Coccolino szenzitívet.
Hihetetlen, mennyi energiád van! :)

gemini! 2008.01.23. 20:32:49

Úgy látom, ez a mosás dolog mindenkit érzékenyen érintett. :-) Ok, akkor visszafogom magam, de az első egy, másfél hónapban azért maradok a kézzel mosásnál, aztán meg marad a szimpla "külön mosom a többi ruhától" eljárás.


süti beállítások módosítása