Gemini blog

Ha az ember lánya másfél év alatt 3, visszafogott természetűnek egyáltalán nem mondható lánykát szül, élete meglehetősen pörgőssé válik. Ennek a naplónak a segítségével igyekszem megörökíteni az első éveket, hogy ha majd egyszer lelassíthatunk férjemmel, jóleső sóhajtások közepette emlékezhessünk vissza az édesen fárasztó kezdetekre.

Hanga

Lilypie Third Birthday tickers

Csenge és Ajsa

Lilypie 4th Birthday Ticker

Friss topikok

  • boldogmamamacska: Kedves Anyuka! Gratulálok a blogodhoz, nagyon aranyos a gyermeked. Eszter vagyok és én szerkeszte... (2010.05.10. 13:01) Lassulunk végre!
  • Ilonana: Én is BOLDOG SZÜLINAPOT KÍVÁNOK !!!! Naés persze jobbulást! (2010.05.04. 12:40) Füles csapat
  • vargaera (L.V.E.): Jobbulást és kitartást!! :)) (2010.04.16. 10:07) Bezárva
  • porpika: Igen kétpetéjűek. Először persze kellett egy kis motivációs ajándék, hogy elmenjenek egymás nélkül... (2010.03.31. 20:29) A szétválaszthatatlanok
  • trichterwinde: Csúcs az arckifejezésük az utolsó képen :)))) Ezek a csajok színésznők lesznek, tutira!!! ;))) Ki... (2010.03.19. 10:09) Hosszú hétvége

Látogatottság

eXTReMe Tracker

Hisztis napok - már hónapok óta

2008.03.11. 15:15 - gemini!

Nem volt se kedvem, se erőm mostanában írni, elég rossz passzban vannak a lányok (velem együtt). Egész nap megállás nélkül nyüszítenek, sírnak valamiért. Sírnak és tépik a ruhámat, miközben ebédet főzök és sírva húzzák a kezem, mikor Hangát etetem. A mai kedvencem: Hanga etetése közben Ajsa megáll a lábamnál és nyüszítve mutatja a harisnyáját, hogy húzzam rá. "Nem Ajsa, most nem, most Hangát etetem, majd később!" Üvölt tovább. Kitépem a mellem Hanga szájából, felpattanok, hogy felrángassam rá a harisnyát (ilyen hülyeséget, máskor még a zoknit sem tűri meg a lábán, állandóan lehúzza, én meg kergetem, hogy visszaadjam rá), Hanga persze kétségbeesetten rázendít, mert épp teljesen el volt merülve az evésben. Harisnya fel, visszatérek Hangához. 5 perc sem telik el, Ajsa sírva megjelenik és jelzi, hogy vegyem le a harisnyáját és két zoknit hurcol magával, inkább azt húzzuk fel...
Csengét sem kell félteni, 1 órán belül ő is eljátszotta a zoknis magánszámot, kikészült, mert nem került azonnal a lábára.


És így nyüszítenek egész nap, már hónapok óta, csak általában egyszerre. Olyan apróságokat már kár is megjegyezni, hogy ha Hanga elaludt és hívom őket ebédelni, egyikük tuti, hogy bent marad a szobában tv-t nézni és természetesen csak akkor jut eszébe, hogy majd' éhen hal, mikor már Hanga fent van ismét és épp etetem - de akkor aztán könyörtelenül rángatja a karomat, hogy most azonnal álljak fel.
Tegnap Csenge aranyos volt: ő már kint ült a konyhában és ebédelt, miközben Ajsa bent építőkockázott evés helyett. Bekiabált a nappaliba:"Gyere, gyere, már nem meleg!" Ugyanis kb. 4-szer elismételtem neki, hogy nyugodtan eheti a tésztát, már nem meleg. Mikor Ajsa nagy nehezen előmászott, Csenge meg akarta etetni, de még így sem volt hajlandó megkóstolni - persze meggondolta magát, mikor Hanga felébredt és épp etettem - sírva ráncigálta a kezemet. Ilyenkor nem hajlandóak megérteni a "mindjárt"-ot, pedig ismerik a szót - csak rángatnak és nyüszítenek.
Egyébként tegnap Csenge életében először belepisilt a bilibe. Mindkét lányról levettem a pelenkát és nekikezdtünk Elmo-t nézni. Közben Hanga vidáman kurjongatott és nevetett a pelenkázóasztalon, jelezve, hogy beszélgetni szeretne velem, volt is lelkiismeretfurdalásom, de nem állhattam fel. Már az Elmo is véget ért, kezdtem unni az ücsörgést, mire Ajsa felpattant és átfutott a gyerekszobába. Szuper, ha most utána megyek, nem tudom felügyelni Csengét (aki szintén felállt időközben és csupasz fenékkel rohangált) és össze fogja pisilni a nappalit.
Bementem Ajsa után, aki kétségbeesve toporgott a pelenkáskuka mellett és ki akarta szedni a koszos pelusokat. Megértettem, mit akar: érzi, hogy be fog pisilni és sürgősen szüksége van egy pelenkára. Gyorsan elrohantam az egyik biliért, mire visszatértem, már pár csepp pisi volt is a kuka lábánál - majd fogta magát és elkezdett bemászni az ágyukba. "Hohó, azt már nem pisiled össze" felkiáltással utánavetettem magam és felhúztam a pelenkáját - ő pedig felszabadultan belepisilt. Mire kimentem a nappaliba, Csenge bilijében pisit találtam! Elkezdtem örömömben ujjongani, amitől megijedt, mert belenézve a bilibe "o-óóó"-zni kezdett  - azt hitte, már megint kiöntött valamit. :-)

Click to enlarge

A bejegyzés trackback címe:

https://gemini.blog.hu/api/trackback/id/tr90376208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KAta a szomsz... 2008.03.12. 22:46:16

Szia!

Vigasztaljon a tudat, hogy mindannyiunk példaképe vagy! Nagyon ügyesen csinálod, mindenki azt mondja! Márpedig, ha a konkurens anyák ezt mondják... Sőt ha valahol vagyok és leül a beszélgetés, csak előhúzom a kártyát: képzeljétek a lakik a házunkba egy család, ikreik vannak, utána egy bébi...

vigasz2: jön a jó idő + 30nm terasz!!!

Üdv Kata


süti beállítások módosítása