Gemini blog

Ha az ember lánya másfél év alatt 3, visszafogott természetűnek egyáltalán nem mondható lánykát szül, élete meglehetősen pörgőssé válik. Ennek a naplónak a segítségével igyekszem megörökíteni az első éveket, hogy ha majd egyszer lelassíthatunk férjemmel, jóleső sóhajtások közepette emlékezhessünk vissza az édesen fárasztó kezdetekre.

Hanga

Lilypie Third Birthday tickers

Csenge és Ajsa

Lilypie 4th Birthday Ticker

Friss topikok

  • boldogmamamacska: Kedves Anyuka! Gratulálok a blogodhoz, nagyon aranyos a gyermeked. Eszter vagyok és én szerkeszte... (2010.05.10. 13:01) Lassulunk végre!
  • Ilonana: Én is BOLDOG SZÜLINAPOT KÍVÁNOK !!!! Naés persze jobbulást! (2010.05.04. 12:40) Füles csapat
  • vargaera (L.V.E.): Jobbulást és kitartást!! :)) (2010.04.16. 10:07) Bezárva
  • porpika: Igen kétpetéjűek. Először persze kellett egy kis motivációs ajándék, hogy elmenjenek egymás nélkül... (2010.03.31. 20:29) A szétválaszthatatlanok
  • trichterwinde: Csúcs az arckifejezésük az utolsó képen :)))) Ezek a csajok színésznők lesznek, tutira!!! ;))) Ki... (2010.03.19. 10:09) Hosszú hétvége

Látogatottság

eXTReMe Tracker

Anya

2008.05.05. 22:30 - gemini!

Sokan kérdezik, hogy lehet boldogulni egyedül három kisgyerekkel. A válaszom mindig ugyanaz: ha nem nyűgösek a nővérkék, egyszerűbb a helyzetem, olyankor csak elfáradok estére. Ha azonban hisztis kedvükben vannak egész nap, akkor már én is kikészülök és pusztulnak rendesen az idegsejtjeim. Lehet, hogy csak azért mert ikrek és felváltva csinálják, de néha úgy érzem, egész nap sírnak - valami okot mindig találnak, remélem ezt kinövik.
Kb. 1 hónapja használják az "anya" szót, amivel teljesen levesznek a lábamról. :-) Előbb is Ajsa nekiállt sírni és jelezni az esti lefektetés után, hogy ő bizony kijönne. Éppen Hangát szoptattam, átszóltam fáradtan a csukott ajtón: "Ajsa, alvás van, feküdj le most már!", mire mindketten válaszoltak halkan:"anya, anya". Hát lehet erre nem elérzékenyülni? Már raktam is le Hangát az ölemből (közben elaludt) és repültem hozzájuk.A könyörtelen anyából átmentem babusgatósba: "Jaj, Ajsa, most már alszunk szépen, Tom és Jerry is alszik, Elmo is alszik, aludjál szépen te is."
Egyébként Tom és Jerry abszolút kedvenc lett, egész nap ugyanazt a dvd-t kell nézni, egyszerűen imádják, a többi mese már nem is érdekli őket. Még szerencse, hogy férjem vett nekem egy hordozható dvd lejátszót, mikor lányokkal 2 hónapig feküdtem a Nyírőben, a Tokajig vezető úton végig Tom és Jerry-t néztek a hátsó ülésen.
Aranyos a legújabb szokásuk. Ha tudják, hogy tiltott dologra készülnek, de meg akarják valósítani, velünk hajtatják végre: egyszerűen odahúzzák a kezünket a kiszemelt tárgyhoz, hogy mi vegyük el, így ők nem csinálnak semmi rosszat. Pl. Csenge el akarta venni a parfümömet, de rászóltam, nem szabad. Erre odahúzta az ujjamat a parfümhöz és mikor már a kezemben volt, rámutatott a tenyerére, hogy oda rakjam bele - zseniális! És naponta többször eljátsszák ezt a trükköt.

A bejegyzés trackback címe:

https://gemini.blog.hu/api/trackback/id/tr83455770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása