Gemini blog

Ha az ember lánya másfél év alatt 3, visszafogott természetűnek egyáltalán nem mondható lánykát szül, élete meglehetősen pörgőssé válik. Ennek a naplónak a segítségével igyekszem megörökíteni az első éveket, hogy ha majd egyszer lelassíthatunk férjemmel, jóleső sóhajtások közepette emlékezhessünk vissza az édesen fárasztó kezdetekre.

Hanga

Lilypie Third Birthday tickers

Csenge és Ajsa

Lilypie 4th Birthday Ticker

Friss topikok

  • boldogmamamacska: Kedves Anyuka! Gratulálok a blogodhoz, nagyon aranyos a gyermeked. Eszter vagyok és én szerkeszte... (2010.05.10. 13:01) Lassulunk végre!
  • Ilonana: Én is BOLDOG SZÜLINAPOT KÍVÁNOK !!!! Naés persze jobbulást! (2010.05.04. 12:40) Füles csapat
  • vargaera (L.V.E.): Jobbulást és kitartást!! :)) (2010.04.16. 10:07) Bezárva
  • porpika: Igen kétpetéjűek. Először persze kellett egy kis motivációs ajándék, hogy elmenjenek egymás nélkül... (2010.03.31. 20:29) A szétválaszthatatlanok
  • trichterwinde: Csúcs az arckifejezésük az utolsó képen :)))) Ezek a csajok színésznők lesznek, tutira!!! ;))) Ki... (2010.03.19. 10:09) Hosszú hétvége

Látogatottság

eXTReMe Tracker

Délutáni alvás

2008.05.29. 22:41 - gemini!

Eltűntem, de most már igyekszem összeszedni magam. A héten éves beszámolót készítettem, ami nagyon izgalmas, ha csak úgy tudok haladni, hogy mindhárom gyermekem egyszerre alszik, és ez sehogy sem jött össze. Nagylányok mostanában hetente átlag 2 nap alszanak délután - egyszerűen nem fáradnak el. Télen még működött a délutáni alvás, amióta viszont jó az idő és többet vannak a szabadban, az elvárásaik is megnőttek. Szinte kizárólag csak hétvégén alszanak el délután, mert ilyenkor apával a délelőttöt aktív játszóterezéssel töltik és elfáradnak. Nekem viszont hétköznap semmi esélyem: egész nap itthon vagyok velük, kimozdulni nem tudunk. 2-kor beparancsolom őket az ágyukba, ajtó becsuk és 2 órán keresztül azt hallgatom, hogy fogócskáznak, birkóznak, és visongatnak jókedvűen. És ezek után még este is tele vannak energiával, pedig apa a játszótéren hajtja őket este 8-ig - két kis hipergombóc. :-) Mindegy, ma már úgy voltam vele, vagy ők kapnak pálinkát, hogy aludjanak, vagy én, hogy lenyugodjak. :-) Sok energia és türelem kell hozzájuk, az biztos.
A bilit gyűlölik, rá nem ülnének, inkább kis gubicsokat hagynak nekem a szőnyeg közepén. A védőnőnk ajánlotta a kék csíkos Tesco pelenkát - állítólag annyira rossz, ha este ráadom a gyerekre, másnap már szobatiszta. :-) Kb. textilpelenka minőségű lehet, majd kipróbálom.
Kint pancsizunk a teraszon
Click to enlarge















Nagyon aranyosak Hangával, főleg Ajsa szeret játszani vele. Nem bírja hallgatni, ha sír, odamegy mindig felvidítani - és hugica azonnal el is hallgat, ha nővérkéi megjelennek, heves kar-és lábcsapásokkal, gagyogva üdvözli őket.
Ajsa szeret odabújni Hangához
Click to enlarge















A kis csupaszem
Click to enlarge

A bejegyzés trackback címe:

https://gemini.blog.hu/api/trackback/id/tr93494227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dortimcsi 2008.05.30. 08:53:36

Annyira szép baba Hanga:) Azok a nagy, kék szemek:)

gemini! 2008.06.01. 20:52:36

Az emberek első reakciója, ha meglátják az utcán: "Mekkora szemei vannak!" Az összes lányunk ilyen csupaszem, Hanga úgy néz ki, mintha egyfolytában meresztgetné a szemeit valamire. :-)

piszke 2008.07.29. 09:56:02

...véletlenül tévedtem ide, de a Tesco-s pelenka-sztorin nagyon röhögtem, ugyanis nekünk tényleg bevált!!! (Egyszer vettünk, amikor már úgy ítéltük meg, hogy csak "pazaroljuk" erre a nagy gyerekre a drága pelust, "jó lesz neki a gagyi is!") Annyira utálta a gyerek, hogy inkább szobatiszta lett! :o)


süti beállítások módosítása