Gemini blog

Ha az ember lánya másfél év alatt 3, visszafogott természetűnek egyáltalán nem mondható lánykát szül, élete meglehetősen pörgőssé válik. Ennek a naplónak a segítségével igyekszem megörökíteni az első éveket, hogy ha majd egyszer lelassíthatunk férjemmel, jóleső sóhajtások közepette emlékezhessünk vissza az édesen fárasztó kezdetekre.

Hanga

Lilypie Third Birthday tickers

Csenge és Ajsa

Lilypie 4th Birthday Ticker

Friss topikok

  • boldogmamamacska: Kedves Anyuka! Gratulálok a blogodhoz, nagyon aranyos a gyermeked. Eszter vagyok és én szerkeszte... (2010.05.10. 13:01) Lassulunk végre!
  • Ilonana: Én is BOLDOG SZÜLINAPOT KÍVÁNOK !!!! Naés persze jobbulást! (2010.05.04. 12:40) Füles csapat
  • vargaera (L.V.E.): Jobbulást és kitartást!! :)) (2010.04.16. 10:07) Bezárva
  • porpika: Igen kétpetéjűek. Először persze kellett egy kis motivációs ajándék, hogy elmenjenek egymás nélkül... (2010.03.31. 20:29) A szétválaszthatatlanok
  • trichterwinde: Csúcs az arckifejezésük az utolsó képen :)))) Ezek a csajok színésznők lesznek, tutira!!! ;))) Ki... (2010.03.19. 10:09) Hosszú hétvége

Látogatottság

eXTReMe Tracker

Arachnofóbia

2008.08.28. 22:36 - gemini!

Nem tudom, milyen álmaim lesznek ma éjszaka. Lefektetés előtt megyek be a nappaliba, minden gyermekem a földön játszik, vagy kakaózik és egyszercsak meglátok egy óriási pókot átszambázni a lábaim előtt és a gyerekszobába tart. Lelkes pókgyűlölő vagyok, így hát elkezdtem sikítani, férjem nem tudta hirtelen, mi bajom. Még az utolsó pillanatban odaugrott, de hiába imád pókokat és más undorító bogarakat fogdosni - ha talál egyet a lakásban, tenyerébe fogva viszi ki a teraszra, hogy szabadon engedje -, ennek a rémségnek a mérete még őt is visszarettentette. Lényeg a lényeg, bekerült egy üvegbe, holnap viszi egy állatkereskedésbe, hogy kiderüljön, mivel is állunk szemben.
Lelki szemeim előtt már látom is, hogy ez a dög itt él velünk pár napja és mászik be szegény lányaim ágyába, miközben édesen szuszognak... Ki vagyik borulva, egyszerűen utálom a pókokat, még most is a hideg ráz: ott mászkált, ahol Hanga is. Férjem szerint valamelyik szomszéd gyűjteményéből szabadult és bemászott a teraszon keresztül. Csenge és Ajsa minden félelem nélkül fogták kezükbe az üveget, sőt Ajsa le is akarta venni a tetejét, hogy alaposabban megvizsgálja.


005
017

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Más. Tényleg sokat jelent, melyikük született elsőnek, Csenge tipikus "nővérként" viselkedik. A mai séta közben beugrottam egy boltba, férjem kint maradt a 3 lánnyal. Egy kisfiú megállt Hanga babakocsija mellett és meg akarta simogatni. Csenge épp apa ölében volt, de erre, mint az őrült ugrott le a földre és haragosan kiabált valamit babanyelvén a fiúnak. Mire kijöttem a boltból, a következő tárult a szemem elé: 6 kisebb-nagyobb fiú veszi körül Hanga babakocsiját, ám Csenge is ott áll harciasan, egyik kezét védelmezően hugi fejére téve, másikkal a hasát fogja. Szúrós szemekkel figyelte a kisfiúk minden mozdulatát, néha előre-hátra tologatta a kocsit, hogy arrébb lökdösse őket. Szép jelenet volt, mint egy anyatigris. :-) Végül ahogy a fiúk elmentek motorozni, ő is azonnal elengedte Hangát. Édes. :-)

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://gemini.blog.hu/api/trackback/id/tr64638511

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: selenium automation training london 2019.03.19. 22:27:46

Kannabidiol a gyógyászatban: kérdések és válaszok - Drogriporter

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ildi · http://www.gurtler.blogspot.com 2008.08.29. 13:40:35

kiderült, milyen pók? Én szívrohamot kaptam volna tőle...

gemini! 2008.08.29. 14:31:40

A szívrohamhoz én is közel álltam és minden alkalommal, ha ránéztem, megborzongtam. Férjem ugyanis kirakta az ebédlőasztal közepére és lelkesen fotózgatta, majd a neten kutakodott utána. Ma leadta egy állatkereskedésben, ahol a pultos csajszi majdnem elrohant ijedtében és gyorsan kiküldte maga helyett férfi kollégáját. :-) 2-3 héten belül megmondják mi volt, elsőre nem ment a pasasnak sem.

cucka 2008.08.29. 20:14:59

Baaszki... tököm tele, hogy bármilyen állatot lehet most már otthoni körülmények között tartani... nagyon félelmetes darab! :S egyszerűen írtózom az ilyen soklábú nagy szőrös rovaroktól....

cucka 2008.08.31. 21:41:52

Gemini, adj át léci Hangalánynak egy nagy cuppanós puszit Nevenapja alkalmából! :)
(remélem, most tartjátok?!)

gemini 2008.08.31. 22:51:05

De aranyos vagy, köszi szépen! :-))) Ma tartjuk különben, átadom neki!

Boglárka · http://www.piciangyalkam.blogspot.com 2008.09.01. 07:22:46

A végsőkig egyetértek Veled... én is kiborultam volna... Tényleg felháborító... Az a szerencse. hogy időben észrevetted...
Boldog névnapot a picurnak!!! :)

DieHappy · http://local.blog.hu 2008.09.08. 22:38:29

Nem vagyok egy pokszakerto, de erre is hasonlit:
matthew.gray.org/2006/09/spider_17.html
minutillo.com/steve/weblog/2003/10/05/now-thats-a-spider
Ezekre (orb-weaver) azt irjak Europaban gyakori, es veszelytelen.

Aranyos a kislany, ahogy jatszana vele :) De megertem az ijedtseget, en is dobtam mar el dolgokat pok miatt, a paromrol nem is beszelve.

birdie 2008.09.09. 14:58:48

Zöldségesektől hallottam, hogy a külföldi gyümölcs-zöldség szállítmányokkal nemegyszer érkezik néhány egzotikus apróság is, amelyek bárkinél landolhatnak :) Brrrr....

Proone 2009.08.22. 09:09:24

Kiderült végül, milyen fajta?
Nálunk ha jó a megfigyelőképességem, szongáriai cselőpókokat kell kidobálni... hu.wikipedia.org/wiki/Szong%C3%A1riai_csel%C5%91p%C3%B3k
Randa, nagyok, a hasuknál hordják a kicsinyeiket és nagy késztetésem van, hogy megsemmisítsem őket, de védettek...

gemini! 2009.08.25. 23:27:16

Leadtuk egy állatkereskedésben, ahol azt mondták, farkaspók. Engem aztán nem tartana vissza a pillanat hevében, hogy védett az a szörnyűség, ha a gyerekszoba felé trappol éppen! Igaz, ez akkora volt, hogy legfeljebb bakancsban mertem volna eltaposni, itthoni kis lenge papucsban semmiképp! :-))


süti beállítások módosítása