Gemini blog

Ha az ember lánya másfél év alatt 3, visszafogott természetűnek egyáltalán nem mondható lánykát szül, élete meglehetősen pörgőssé válik. Ennek a naplónak a segítségével igyekszem megörökíteni az első éveket, hogy ha majd egyszer lelassíthatunk férjemmel, jóleső sóhajtások közepette emlékezhessünk vissza az édesen fárasztó kezdetekre.

Hanga

Lilypie Third Birthday tickers

Csenge és Ajsa

Lilypie 4th Birthday Ticker

Friss topikok

  • boldogmamamacska: Kedves Anyuka! Gratulálok a blogodhoz, nagyon aranyos a gyermeked. Eszter vagyok és én szerkeszte... (2010.05.10. 13:01) Lassulunk végre!
  • Ilonana: Én is BOLDOG SZÜLINAPOT KÍVÁNOK !!!! Naés persze jobbulást! (2010.05.04. 12:40) Füles csapat
  • vargaera (L.V.E.): Jobbulást és kitartást!! :)) (2010.04.16. 10:07) Bezárva
  • porpika: Igen kétpetéjűek. Először persze kellett egy kis motivációs ajándék, hogy elmenjenek egymás nélkül... (2010.03.31. 20:29) A szétválaszthatatlanok
  • trichterwinde: Csúcs az arckifejezésük az utolsó képen :)))) Ezek a csajok színésznők lesznek, tutira!!! ;))) Ki... (2010.03.19. 10:09) Hosszú hétvége

Látogatottság

eXTReMe Tracker

Különböző természet

2008.09.01. 14:56 - gemini!

Egyre több különbség fedezhető fel Csenge és Ajsa között. Ajsa mostanában érzékenyebb, befelé forduló korszakát éli. Sokszor úgy kiborul, ha azt hiszi, nem vagyunk a közelében és megijed valamitől, hogy szerintem ez már nem normális. Hétvégén is, ültünk egy kávézóban, elment mellette egy nő - valószínűleg rá is nézett -, Ajsa pedig elkezdte mereven bámulni a földet. Először nem vettük komolyan, mert sokszor huncut mosollyal kikezd a járókelőkkel, majd rögtön lesüti a szemét és szégyenlősködik, de most túl sokáig tartott. Már természetellenesen sokáig meredt a padlóra, letérdeltem mellé és akkor zokogva a nyakamba ugrott. Alig tudtam megvigasztalni, több méterrel arrébb kellett vinnem és még ott is csak nehezen nyugodott meg.
Csenge ezzel szemben olyan, mint egy kis tank, sokszor hiányzik belőle a nőiesség. :-) Idegeneket utasítgat a játszótéren: "te hintáztatsz, te pedig emelgetsz a karomnál fogva!"
Csak egy példa. Hétvégén az IKEÁ-ban többek között a gyerekrészlegen pusztítottunk. Ajsa befeküdt egy ágyba - előtte a cipőit szépen lehúzta - , nyakig betakarózott és békésen szemlélte a vásárlókat. Egy idő után magához vett néhány plüssállatot és
babanyelven dumcsizott velük. Csenge ezalatt 20-szor felmászott a csúszdára, méltatlankodott, ha egy gyerek túl lassú volt előtte. Később bevágódott ő is egy ágyba - persze cipőstül -, majd ismét visszarohant a csúszdához. Eközben Ajsa el nem hagyta volna kis kuckóját, sőt, mikor egy kisfiú betévedt a "hálószobájába", határozott karmozdulattal jelezte, hogy szedje a lábát szépen a csúszda irányába, ez az ő részlege.
Csenge tölti be a védelmező, erős asszonyság szerepét, Ajsa viszont érzékenyebb és mostanában legnagyobb örömömre rendszerető is lett. Üdítő látvány: játék után felszólítás nélkül elpakolja az építőkockákat és elrakja a szekrénybe.
Megvolt az áttörés! Minden szülő álma: végre egy másfél órás "nagyfilm" is leköti őket - lassan mehetünk a moziba. A Tom Hanks féle "Polar Expressz"-t minden nap megnézik elejétől a végéig és egyszerűen imádják. Most már csak egy hasonló mozifilmet kéne találni, biztos nagyon élveznék. :-)
Hanga iszonyú sebességgel teper át a lakáson. Amíg elugrok a wc-re, már lassan az ajtót kaparássza, mire kijövök, pedig a legtávolabbi sarokba rakom le, hogy időt nyerjek. :-)
Egyre több mindent bevezettem már az étrendjébe, szerencsére nyáron kezdődött el a hozzátáplálása, így sok mindent kotyvaszthatok Neki. Nővérkéinek soha nem volt időm, erőm külön bébiételeket főzni, örültem, ha túléltem a napot - már az is időveszteség volt, amíg kinyitottam a bébikaja fedelét. :-)
Tervben van végre két "nagyágy" vásárlása, az IKEÁ-ban is ezért voltunk. Egyelőre még nem találtam olyat a neten, ami jól nézne ki, és nem kapok szívrohamot az árától, ha beszorzom kettővel.

A bejegyzés trackback címe:

https://gemini.blog.hu/api/trackback/id/tr74643243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andi 2008.09.02. 10:32:57

Szia Gemini! Nem tudom, hogy milyen típusú ágyat szeretnétek a lányoknak venni de leírom, hogy mi milyen ágyat vettünk a fiúknak. Tömör fenyő az anyaga, és három hosszúságban lehet beállítani. /100cm, 140cm, 180cm/. 3 db matrac tartozik az ágyhoz. 1db 100cm hosszú, 2db 40 cm hosszú, ezek mind 80cm szélesek és 6cm vastagok. Cuki macis anyaggal van bevonva, ráadásul cipzárosak így bármikor kimoshatóak.Mi Debrecenben vettük az ágyakat de láttam már más fabútorboltban is ,így szerintem Budapesten is lehet kapni. Amit majdnem elfeletettem, hogy egy gurulós ágyneműtartó is tartozik hozzá, amiben általában a játékokat tárolják.

gemini! 2008.09.02. 15:47:57

Köszi az infót, ez így elsőre nagyon jól hangzik, már csak egy dolog érdekel: és mennyibe került? :-)Mert ha tűrhető beszorozva, akkor keresném Budapesten is...

Andi 2008.09.02. 17:42:26

Egy ágy eredeti ára 31.990,- Ft volt, de mi akciósan 26.990,- Ft-ért vettük. Ha beszorozzuk kettővel horribilis összeget kapunk, de nagyon jó minőségű és mint írtam ágyrács, matrac és ágyneműtartó is tartozik hozzá. Délután felhívtam a boltot, hátha van Budapesten is boltjuk de sajnos nincs.

gemini! 2008.09.02. 22:13:55

De rendes vagy! :-) Kár, hogy nincsenek Pesten, mert amiket én láttam, ennél is drágábbak, vagy ilyen árban vannak, de külön kell fizetni ágyrácsért, matracért ezen felül. :-(

Andi 2008.09.03. 11:09:05

Az ágy pontos neve "Barba gyerekágy". Ezt írtam a Google keresőbe és rengeteg budapesti boltot adott meg ahol megvásárolható.Belenéztem jópárba és van ahol nagyon drágán árulják, de majd úgy is megnézitek hol a legolcsóbb. Remélem tudtam segíteni, mert mi ikresszülők már csak tudjuk, hogy nem mindegy hol vásárolunk ha két gyereknek egyszerre kell bármit megvenni.

Ildi · http://bobesbobek.blogspot.com 2008.09.04. 14:05:24

A Kikol-ban (Váci úton) biztosan lehet kapni, bár kicsit drágának tűnt. Amúgy szerintem ők is gyártják. Mi ott vettük a kiságyakat, amik átalakíthatók darabonként 2 ifjúsági ággyá. Jó vétel volt, a plusz 2 ágy majd megy a nagyiékhoz, ha már nem kellenek a rácsok. :) Mikor lesz az már?!

www.kikol.hu

gemini! 2008.09.04. 15:38:44

Sajna utánanéztem, és kb. 39 ezerért van mindenhol, ágyneműtartó nélkül. :-( Ha lesz időm, még vadászok a neten.

birdie 2008.09.09. 14:48:37

Szia Gemini! Az IKEA-ban lehet kapni ágyráccsal 8500 Ft-ért natúr gyerekágyakat, 17000 Ft-ért meg már cuki kutya-macska mintás festettet is! Bár, már biztos találtatok valamit.

gemini! 2008.09.09. 15:14:15

Szia Birdie! Telitalálat, hogy épp a kutya-macskás ágyat mondod, férjuram épp az Ikea felé van félúton, hogy megvegye. :-) Én már teljes lázban égek, alig várom, hogy átrendezzük a gyerekszobát és nagyon kíváncsi vagyok a nagylányok reakciójára a "nagy ágyra". Valószínűleg felborul majd az alvásuk, mert bármikor szabadon kimászhatnak belőle, de nagyon várom már a szállítókat. :-)


süti beállítások módosítása