Gemini blog

Ha az ember lánya másfél év alatt 3, visszafogott természetűnek egyáltalán nem mondható lánykát szül, élete meglehetősen pörgőssé válik. Ennek a naplónak a segítségével igyekszem megörökíteni az első éveket, hogy ha majd egyszer lelassíthatunk férjemmel, jóleső sóhajtások közepette emlékezhessünk vissza az édesen fárasztó kezdetekre.

Hanga

Lilypie Third Birthday tickers

Csenge és Ajsa

Lilypie 4th Birthday Ticker

Friss topikok

  • boldogmamamacska: Kedves Anyuka! Gratulálok a blogodhoz, nagyon aranyos a gyermeked. Eszter vagyok és én szerkeszte... (2010.05.10. 13:01) Lassulunk végre!
  • Ilonana: Én is BOLDOG SZÜLINAPOT KÍVÁNOK !!!! Naés persze jobbulást! (2010.05.04. 12:40) Füles csapat
  • vargaera (L.V.E.): Jobbulást és kitartást!! :)) (2010.04.16. 10:07) Bezárva
  • porpika: Igen kétpetéjűek. Először persze kellett egy kis motivációs ajándék, hogy elmenjenek egymás nélkül... (2010.03.31. 20:29) A szétválaszthatatlanok
  • trichterwinde: Csúcs az arckifejezésük az utolsó képen :)))) Ezek a csajok színésznők lesznek, tutira!!! ;))) Ki... (2010.03.19. 10:09) Hosszú hétvége

Látogatottság

eXTReMe Tracker

Relax

2008.11.06. 13:42 - gemini!

Tegnap olyan dologban volt részem, ami régen fordult elő utoljára: kikapcsolódtam. Férjem szabin volt, így kihasználtam az alkalmat és délelőtt ugrottam el aerobicra, az óra végén pedig megleptem magam egy kis wellness-szel. Elterültem a pezsgőfürdőben, fuldokolva kimenekültem a gőzkabinból (nem nekem való az ilyen önsanyargatás, a szaunába már be se mertem menni ezután), majd végezetül magamra zártam a "relax terem" ajtaját. Csend, béke, nyugalom, sehol egy nyüszítő hang... Feküdtem a félhomályban egy nyugágyon és fülig ért a szám. 40 percet töltöttem el a wellnessben, de egy hosszú nyaralásnak tűnt számomra - rég volt ilyen.
furdo

 

 

 

 

 

 

 

Múltkor beszéltük épp férjurammal, milyen ritkák is azok a pillanatok, mikor úgy igazán kikapcsolhatunk egy kicsit. Nem is vesszük észre, de folyamatos "ugrásra kész" állapotban éljük napjainkat a három csemete körében és ez elég fárasztó. Igazi kikapcsolódásban csak akkor lehet része az embernek, ha egy kicsit elszakad a gyermekeitől - a relax kabinban biztos lehettem benne, hogy nem kell bármelyik pillanatban ugranom, mert felharsan egy "kaki" csatakiáltás és futni kell, hogy mi érjünk oda előbb. Ne pedig a kaki.

A bejegyzés trackback címe:

https://gemini.blog.hu/api/trackback/id/tr31753876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2008.11.06. 22:04:45

Húúú de jó! NAgyon jól tetted, és tényleg nagyon klassz férjed van, hogy ilyenkor elvállal három csajszit:-) És kicsit szégyenlem magam, hogy én még nem tudtam rávenni magam egy kis mozgásra, pedig az is segíthet új energiákat felszabadítani!

sneci · http://www.pohly.hu/blog 2008.11.07. 06:12:03

hihi, én is ide járok tornázni, mondjuk a járok túlzás (két hete nem voltam), mert annyi tényező együttállása kell még két gyerek mellett is, hogy csodálom, hogy te hárommal meg tudod oldani!

Andi 2008.11.07. 11:20:11

Kedves Gemini! Amikor elolvastam bejegyzésedet egy reklámszlogen jutott az eszembe. "Mert megérdemled!!!"

gemini! 2008.11.07. 21:03:37

Milyen kicsi a világ Sneci! :-) A tényezők együttállása nem egy egyszerű feladat, de heti kétszer igyekszem elmenni. Múlt hét óta járok ismét ide, és nagyon élvezem! És tényleg igaz: új energiákat szabadít fel - nem tudom, ki hogy van vele, de engem nagyon feldobnak az órák. Azt el is felejtettem írni: wellness után még engedélyt kértem férjemtől telefonon egy kis ráadásra. Hátradőltem egy kényelmes fotelben és szép lassú tempóban melegszendvicset ettem (végre meg tudtam rágni a falatokat és nem kellett 30-szor felpattannom), majd végezetül elszürcsöltem egy kávét - maga volt a paradicsom. :-)Nálunk már az ülve evés is luxusnak számít, nemhogy a rágás.

sneci · http://www.pohly.hu/blog 2008.11.09. 11:18:55

fú bakker, ez már maga a földi paradicsom. én mindig sóvárgó szemekkel vonulok el a wellnes előtt, megcsodálom a büfé nyáltermelést beindító választékát, sárga irigységgel tekintek a fotelekben üldögélő kávézókra, aztán dobogó szívvel rohanok az autóhoz, és reménykedek, hogy a sorompónál nem kapok pirosat, mert akkor az még plusz tíz perc a nagyinak egyedül a gyerekekkel. Persze mikor hazaérek, minden rendben, és senkinek nem hiányoztam, sőt amikor belépek az ajtón, akkor kezd kitörni a botrány, mert hirtelen eszükbe jut, hogy úristen, a mami eltűnt két órája.


süti beállítások módosítása