Gemini blog

Ha az ember lánya másfél év alatt 3, visszafogott természetűnek egyáltalán nem mondható lánykát szül, élete meglehetősen pörgőssé válik. Ennek a naplónak a segítségével igyekszem megörökíteni az első éveket, hogy ha majd egyszer lelassíthatunk férjemmel, jóleső sóhajtások közepette emlékezhessünk vissza az édesen fárasztó kezdetekre.

Hanga

Lilypie Third Birthday tickers

Csenge és Ajsa

Lilypie 4th Birthday Ticker

Friss topikok

  • boldogmamamacska: Kedves Anyuka! Gratulálok a blogodhoz, nagyon aranyos a gyermeked. Eszter vagyok és én szerkeszte... (2010.05.10. 13:01) Lassulunk végre!
  • Ilonana: Én is BOLDOG SZÜLINAPOT KÍVÁNOK !!!! Naés persze jobbulást! (2010.05.04. 12:40) Füles csapat
  • vargaera (L.V.E.): Jobbulást és kitartást!! :)) (2010.04.16. 10:07) Bezárva
  • porpika: Igen kétpetéjűek. Először persze kellett egy kis motivációs ajándék, hogy elmenjenek egymás nélkül... (2010.03.31. 20:29) A szétválaszthatatlanok
  • trichterwinde: Csúcs az arckifejezésük az utolsó képen :)))) Ezek a csajok színésznők lesznek, tutira!!! ;))) Ki... (2010.03.19. 10:09) Hosszú hétvége

Látogatottság

eXTReMe Tracker

Bocsánat!

2009.03.29. 22:03 - gemini!

Múlt héten mozizós-barátnős estét csaptam, megnéztem a "Gettómilliomos"-t. Személy szerint az első 40 perctől padlón voltam, de amúgy tetszett. Mióta szülők lettünk férjemmel, nem bírunk végignézni olyan filmeket, amelyek korábban csupán kicsit kavartak fel. Az ingerküszöb olyan alacsony lett, hogy ha egy gyerekszereplő csak szomorú bociszemekkel néz a kamerába, mert leszidták, elbőgöm magam. Apa már előre tudja, milyen jelenetektől bukok ki - ilyenkor sandán oldalról rám pillant és várja a hatást...majd anya szája legörbül és vinnyogni kezd. Kizárólag gyerekes jeleneteket nem bírunk végignézni, így a film eleje kicsit sok volt nekem, ingerküszöbömtől fényévnyi távolságra - 5 éves indiai gyerekek, akik a szemétdombon élnek, dolgoznak, szemük láttára megölik az anyjukat, na és azt is meg lehet tudni, milyen jó biznisz, ha ők kéregetnek az utcán és a belőlük (is) élő maffia milyen jól keres ezzel...plusz pont, ha 5 évesek síró babával kérnek pénzt, akkor többet kapnak. Mindezt leszámítva tényleg jó film - a szereplők "szerencsére" felnőttek 40 perc után, így már jobban bírtam : -) -, és legalább egy estére kikapcsolódhattam egy kicsit.
Ma ki akartuk próbálni az "elválasztásukat": apa elmegy bevásárolni Csengével, én itthon maradok a maradékkal - így többet lehet foglalkozni egy személlyel. Reakció: könnyes szemekkel, legörbült szájjal borultak az ikertesók egymás nyakába, teljesen kiakadtak a gondolattól is, hogy elváljanak. Végeredmény: Ajsa is mehetett bevásárolni...olyan édesek voltak. :-) Ölelték egymást teljes erővel.
Jobban meg kéne válogatnom a szóhasználatomat (előre megmondom, nem fog menni). Hanga elkapcsolja a mesecsatornát főzőműsorra. Csenge felkiált: "Hanga, basszus, mit csinálsz?" Ok, elismerem, ez anya egyik kedvenc szava. Sőt. 3 gyerek mellett más is repked minálunk a levegőben, miközben 5 percenként térden kúszva mosom, törlöm, szedem fel a különböző dolgokat, választom szét az összeugrott testvéreket - csoda, hogy azokat még nem kántálják. De nem lehet sokáig haragudni rájuk, mivel legtöbbet ismételt szavuk a "bocsánat". Mindegy, mi történik, palócos "bocsánat anya" a válasz. "Csenge gyere, felvesszük a cipőt!" "Bocsánat anya!" "Ajsa, kiöntöd a kakaódat!" "Bocsánat anya! "Hopsz, ráléptem a lábadra!" "Bocsánat anya!" "Nem kell bocsánatot kérni, én léptem rád." "Bocsánat anya!" 
Legújabb szokása Csengének és Ajsának, hogy vadidegen embereknek bájolognak az utcán. Odaállnak a zöldséges, pénztáros, bolti alkalmazott elé 2 cm-re, kihívóan belevigyorognak a képükbe és élvezik a sikert. (Legutóbb az első kérdés, amit kaptam: "Az apjuk nem magyar, ugye?" Hé, a nevüket még nem is mondtam, ezt csak azután szokták kérdezni! :-) ) Meg is döbbentettek múltkor. Elindultam velük bevásárolni és amíg Hangáról tépkedtem lefelé a kabátot, orvul közrefogtak egy középkorú nőt. Doromboló cica módjára illegették magukat, hozzásimultak, nem sok híja volt, hogy ne másszanak fel mindketten az ölébe. Én is meglepődtem, de a vásárló is - ilyen fokú érzelmi kitöréssel nem tudnak mit kezdeni az emberek.
A hétvégén a Városligetben sétáltunk. Férjem úgy ad elő minden sétát, mintha Meseországban járnánk - persze csajszik nagyon élvezik. Apa meglát egy nagy, fekete kutyát és "lányok, ott egy farkas" felkiáltással döbbenti meg őket. Bemegyünk a Vajdahunyad várába - "gyertek, itt lakik a királylány és a sárkány, keressük meg őket, de csak halkan! Az odvas fák "manóházak", aminek ajtaját a manók kaparták ki a két kezükkel. 
Várjuk, hogy kijön-e a manó a házából


033

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Apa szavaival: "Itt jön az alom!"
058

A bejegyzés trackback címe:

https://gemini.blog.hu/api/trackback/id/tr811034047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anyaangyalka 2009.03.30. 12:13:11

Nah és sikerült elkapni a kismanót? :-DD
Igen már jobban vagyunk köszi..azóta már átment rajtam is és a páromon is ez a hányós hasmenéses vírus..ujra egészségesek vagyunk :-)

gemini! 2009.03.31. 23:35:49

Nem, nem kaptuk el, férjem szokta inkább eljátszani, hogy a manó kapja el a szekrénybe, ajtó mögé bedugott kezét - lányok ilyenkor döbbenten-hitetlenkedve pislognak.
Lekopogom, mi felnőttek mostanában nem kaptunk el semmit...már csak egy kis legyengülés hiányozna nekünk. Így is erőfölényben vannak szüleikkel szemben. :-)


süti beállítások módosítása