Gemini blog

Ha az ember lánya másfél év alatt 3, visszafogott természetűnek egyáltalán nem mondható lánykát szül, élete meglehetősen pörgőssé válik. Ennek a naplónak a segítségével igyekszem megörökíteni az első éveket, hogy ha majd egyszer lelassíthatunk férjemmel, jóleső sóhajtások közepette emlékezhessünk vissza az édesen fárasztó kezdetekre.

Hanga

Lilypie Third Birthday tickers

Csenge és Ajsa

Lilypie 4th Birthday Ticker

Friss topikok

  • boldogmamamacska: Kedves Anyuka! Gratulálok a blogodhoz, nagyon aranyos a gyermeked. Eszter vagyok és én szerkeszte... (2010.05.10. 13:01) Lassulunk végre!
  • Ilonana: Én is BOLDOG SZÜLINAPOT KÍVÁNOK !!!! Naés persze jobbulást! (2010.05.04. 12:40) Füles csapat
  • vargaera (L.V.E.): Jobbulást és kitartást!! :)) (2010.04.16. 10:07) Bezárva
  • porpika: Igen kétpetéjűek. Először persze kellett egy kis motivációs ajándék, hogy elmenjenek egymás nélkül... (2010.03.31. 20:29) A szétválaszthatatlanok
  • trichterwinde: Csúcs az arckifejezésük az utolsó képen :)))) Ezek a csajok színésznők lesznek, tutira!!! ;))) Ki... (2010.03.19. 10:09) Hosszú hétvége

Látogatottság

eXTReMe Tracker

Az idegeim

2009.11.09. 13:43 - gemini!

Na de most tényleg...normális az, hogy egész nap sírnak?  Vagy csak azért érzem ezt, mert hárman vannak, felváltva műsoroznak és ezért úgy tűnik, mintha nem lenne eleje és vége? Szünet nincs, valaki mindig veszekszik valakivel, majd az elnyomott és elnyomó egyszerre sír... De hogy a kötekedő fél miért sír, azt végképp nem értem...
Férjem szerint nincs ebben semmi különös, vajon miért csúfolták mindig is a kisfiúk a kislányokat sírós, nyafogós primadonnának? Nem vigasztal.
Ugyanezt kérdezte férjemtől az egyik barátja a minap: "Te, a szomszédomban lakik 3 fiúgyerek, de úgy érzem megőrülök! Normális, hogy egész nap kiabálnak és veszekednek?"
Apa lemondóan bólint: "Teljesen normális, hárman vannak, mi mást csinálnának?"

A bejegyzés trackback címe:

https://gemini.blog.hu/api/trackback/id/tr741512663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bogi_es_kira · http://www.piciangyalkam.blogspot.com 2009.11.09. 14:09:48

kapaszkodj meg, nekem egyedül van és rossz napjain egész nap, megállás nélkül nyög és visít...
hatalmas respect neked.... :)

Natimi 2009.11.11. 11:36:35

Sziasztok!
Hát először is gyönyörű lányaitok vannak!!!Komolyan mondom ilyen szépségeket régen láttam egy helyen:))
Nektek pedig nagy nagy gratula!

Vissza olvastalak valameddig és nagyon jól éreztem magam közben!Nevettem,csodáltam a jobbnál jobb videókat és a szuper írásaidat!

Szerintem olvasni foglak,ha nem gond!

Puszilom a gyönyörű lányaid!
Timi/két gyermek édesanyja---de háromra vágyik:))/

gemini! 2009.11.11. 21:55:57

Hát nagyon szépen köszönjük, az ilyen hozzászólások mindig nagyon, nagyon jólesnek! :-))))

trikrek2009 2009.11.18. 13:01:56

Kedves Gemini!
Régóta zugolvasód vagyok, tündérek a Lánykáid!!! Sokszor merítek erőt a történeteidből, és egyben elkezdek felkészülni,hogy mi vár még rám a jövőben...Nekem ugyanis hármasikreim vannak, akik 4 hónaposak.2 fiú-1 lány.
Azt hiszem ezzel mindent elmondtam..:))Az én idegeim is rojtokban lógnak néha.(Bár nálunk egyenlőre mindig van egy mama ,aki besegít)
Kitartás! Az enyémek is folyton sírnak!
Üdvözlettel:
Andi


süti beállítások módosítása