Gemini blog

Ha az ember lánya másfél év alatt 3, visszafogott természetűnek egyáltalán nem mondható lánykát szül, élete meglehetősen pörgőssé válik. Ennek a naplónak a segítségével igyekszem megörökíteni az első éveket, hogy ha majd egyszer lelassíthatunk férjemmel, jóleső sóhajtások közepette emlékezhessünk vissza az édesen fárasztó kezdetekre.

Hanga

Lilypie Third Birthday tickers

Csenge és Ajsa

Lilypie 4th Birthday Ticker

Friss topikok

  • boldogmamamacska: Kedves Anyuka! Gratulálok a blogodhoz, nagyon aranyos a gyermeked. Eszter vagyok és én szerkeszte... (2010.05.10. 13:01) Lassulunk végre!
  • Ilonana: Én is BOLDOG SZÜLINAPOT KÍVÁNOK !!!! Naés persze jobbulást! (2010.05.04. 12:40) Füles csapat
  • vargaera (L.V.E.): Jobbulást és kitartást!! :)) (2010.04.16. 10:07) Bezárva
  • porpika: Igen kétpetéjűek. Először persze kellett egy kis motivációs ajándék, hogy elmenjenek egymás nélkül... (2010.03.31. 20:29) A szétválaszthatatlanok
  • trichterwinde: Csúcs az arckifejezésük az utolsó képen :)))) Ezek a csajok színésznők lesznek, tutira!!! ;))) Ki... (2010.03.19. 10:09) Hosszú hétvége

Látogatottság

eXTReMe Tracker

"Vicces" éjszaka

2007.09.14. 15:43 - gemini!

Éjszaka sikerült egy jó nagy hülyeséget csinálnom!
Hajnali 3-kor arra kelek, hogy valaki sír. Éppen álomból ébredtem, elég rosszul esett. Kábán kitámolyogtam a konyhába és megtöltöttem egy cumisüveget teával. Bementem a gyerekszobába, Ajsa volt az ügyeletes őrszem, hát odanyújtottam neki az innivalót. Jól meghúzta félálomban, majd olyan hirtelen pattant fel, amilyen gyorsaságot még nem is láttam. Még gondoltam is magamban: "Ajsa, nem lehetsz ennyire ügyetlen, hogy a szemedbe spriccelsz a szád helyett!" Felvettem, mert keservesen elkezdett sírni és belekerült pár másodpercbe, mire leesett a kába fejemben, hogy mi történt. Na igen, én is felpattannék, ha miközben alszom, jéghideg teával nyakon öntenek. A cumisüveg tetejére ugyanis egy figyelmes anya a cumit is rátekeri - na jó, ez a lépés kimaradt. Szegénykémet váratlanul érte a hideg teás zuhany, az egész ráömlött, csurom víz lett a pizsamája, a zoknija és az ágyneműje matracostul. Úgy rettegett és didergett a nyakamban, mint egy ijedt kisegér, úgy szorított, mint aki nem akar már többet elereszteni!

Click to enlarge

A hasam mérete a 22. héten - hol van még a 40.?
Click to enlarge

























Perecevő bajnok

A bejegyzés trackback címe:

https://gemini.blog.hu/api/trackback/id/tr25165453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása