Gemini blog

Ha az ember lánya másfél év alatt 3, visszafogott természetűnek egyáltalán nem mondható lánykát szül, élete meglehetősen pörgőssé válik. Ennek a naplónak a segítségével igyekszem megörökíteni az első éveket, hogy ha majd egyszer lelassíthatunk férjemmel, jóleső sóhajtások közepette emlékezhessünk vissza az édesen fárasztó kezdetekre.

Hanga

Lilypie Third Birthday tickers

Csenge és Ajsa

Lilypie 4th Birthday Ticker

Friss topikok

  • boldogmamamacska: Kedves Anyuka! Gratulálok a blogodhoz, nagyon aranyos a gyermeked. Eszter vagyok és én szerkeszte... (2010.05.10. 13:01) Lassulunk végre!
  • Ilonana: Én is BOLDOG SZÜLINAPOT KÍVÁNOK !!!! Naés persze jobbulást! (2010.05.04. 12:40) Füles csapat
  • vargaera (L.V.E.): Jobbulást és kitartást!! :)) (2010.04.16. 10:07) Bezárva
  • porpika: Igen kétpetéjűek. Először persze kellett egy kis motivációs ajándék, hogy elmenjenek egymás nélkül... (2010.03.31. 20:29) A szétválaszthatatlanok
  • trichterwinde: Csúcs az arckifejezésük az utolsó képen :)))) Ezek a csajok színésznők lesznek, tutira!!! ;))) Ki... (2010.03.19. 10:09) Hosszú hétvége

Látogatottság

eXTReMe Tracker

Játék

2007.10.07. 21:42 - gemini!

Elkísértem őket délután én is a játszótérre, így láthattam, mennyit fejlődött már a mozgáskoordinációjuk:


Vacsira várva
Click to enlarge















Imádom, hogy mindenben utánozzák egymást! :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://gemini.blog.hu/api/trackback/id/tr6189447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

porpika 2007.10.08. 12:42:45

Szia Gemini!
Most olvastam el visszamenőleg a naplódat. Képzeld amikorra Te ki voltál írva május 29-ére, akkor születtek az én babáim. Micsoda véletlen. Én ekkor töltöttem be a 39-ik hetet.Nekem az első 1 év nem volt olyan nehéz, inkább amikor elindultak.Segítségem nem volt, csak a nagylányom (9 éves)Bizony mostanában elkelne egy nagymama, de sajnos messze lakik mind a kettő. Minden jó Nektek!

gemini! 2007.10.08. 22:09:07

Akkor végül is, egyidősek a gyerekeink, csak a lányok hamarabb kijöttek. :-) Épp meghaladták 3 nappal a 35. hetet, mikor megszülettek, ha a 35. hét előtt jönnek, a Nyírő nem is vállalta volna a szülés levezetését. Fura, mi pont 1 éves korukig éreztük nehéznek, főleg az első 6 hónapig, amíg nem aludtunk. Igaz, most sem könnyű, de hatalmas lépés, hogy vannak pillanatok, amikor le tudok közéjük feküdni, és nézem, hogy játszanak, ez már pihenésnek számít - az első 1 évben nem emlékszem ilyenre, csak a folyamatos melóra.


süti beállítások módosítása