Gemini blog

Ha az ember lánya másfél év alatt 3, visszafogott természetűnek egyáltalán nem mondható lánykát szül, élete meglehetősen pörgőssé válik. Ennek a naplónak a segítségével igyekszem megörökíteni az első éveket, hogy ha majd egyszer lelassíthatunk férjemmel, jóleső sóhajtások közepette emlékezhessünk vissza az édesen fárasztó kezdetekre.

Hanga

Lilypie Third Birthday tickers

Csenge és Ajsa

Lilypie 4th Birthday Ticker

Friss topikok

  • boldogmamamacska: Kedves Anyuka! Gratulálok a blogodhoz, nagyon aranyos a gyermeked. Eszter vagyok és én szerkeszte... (2010.05.10. 13:01) Lassulunk végre!
  • Ilonana: Én is BOLDOG SZÜLINAPOT KÍVÁNOK !!!! Naés persze jobbulást! (2010.05.04. 12:40) Füles csapat
  • vargaera (L.V.E.): Jobbulást és kitartást!! :)) (2010.04.16. 10:07) Bezárva
  • porpika: Igen kétpetéjűek. Először persze kellett egy kis motivációs ajándék, hogy elmenjenek egymás nélkül... (2010.03.31. 20:29) A szétválaszthatatlanok
  • trichterwinde: Csúcs az arckifejezésük az utolsó képen :)))) Ezek a csajok színésznők lesznek, tutira!!! ;))) Ki... (2010.03.19. 10:09) Hosszú hétvége

Látogatottság

eXTReMe Tracker

4 D

2007.11.08. 22:58 - gemini!

Ma voltam 4D-s ultrahangon. Nem is a mi gyerekünk lenne, ha nem ezt csinálta volna: betúrta a fejét a medencémhez, arccal befelé, őt aztán nem fogjuk meglesni. :-) A doki küzdött rendesen, de Hanga megmakacsolta magát, a fenekét mutatta csak felénk. Még a fél arcát sem láthattuk, na jó, ezt visszavonom, egyszer megmutatta az egyik szemét és ránkpislogott - ennyi volt a maximum. :-) Kifelé jövet lelkendeztem férjemnek, milyen újabb akaratos kislányunk lesz, igazi életrevaló gyermek! Nyögött egyet válaszképpen.
Egyébként minden rendben van az UH szerint, a mérések 1,5 kg-sra tippelik. Tegnap tudtam meg a terheléses vizsgálat eredményét is, aszerint a vércukrom is rendben, pedig állandóan csokit kívánok és eszem is. Egy fárasztó nap közben, után csokival jutalmazom magamat. :-) Egyre nagyobb is vagyok, már 10 kg-t híztam a terhesség kezdete óta. Pedig annyira nem változott az alakom, de így volt ez a lányokkal is: hátulról nem mondta volna meg senki, hogy terhes vagyok és 25 kg-val voltam nehezebb, mint az elején.
Mai lányaink vannak, Csenge első tudatos szava nem "anya", vagy "apa", hanem "halló" mobillal a fülén. Hacsak a "pá-pá"-t nem számoljuk, mert azt is használják. Persze lehet, hogy némi akcentussal használják az "anyá"-t és "apá"-t is, de a "halló" volt az első, amit kristálytisztán hallottunk ma.

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://gemini.blog.hu/api/trackback/id/tr15222989

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A Magyar Beteg 2007.12.29. 13:36:22

Kéretlen szemek nézik a hüvelynyílásodat... (kukkolás vagy tanoncképzés?)Kedves visszatérő olvasóm Dalma sztoryját közlöm most (vágás nélkül természetesen) ami egy újabb példa a mérhetetlenül kultúrálatlan egészségügyi ellátásra magyarországon. Ime: "Év…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása