Gemini blog

Ha az ember lánya másfél év alatt 3, visszafogott természetűnek egyáltalán nem mondható lánykát szül, élete meglehetősen pörgőssé válik. Ennek a naplónak a segítségével igyekszem megörökíteni az első éveket, hogy ha majd egyszer lelassíthatunk férjemmel, jóleső sóhajtások közepette emlékezhessünk vissza az édesen fárasztó kezdetekre.

Hanga

Lilypie Third Birthday tickers

Csenge és Ajsa

Lilypie 4th Birthday Ticker

Friss topikok

  • boldogmamamacska: Kedves Anyuka! Gratulálok a blogodhoz, nagyon aranyos a gyermeked. Eszter vagyok és én szerkeszte... (2010.05.10. 13:01) Lassulunk végre!
  • Ilonana: Én is BOLDOG SZÜLINAPOT KÍVÁNOK !!!! Naés persze jobbulást! (2010.05.04. 12:40) Füles csapat
  • vargaera (L.V.E.): Jobbulást és kitartást!! :)) (2010.04.16. 10:07) Bezárva
  • porpika: Igen kétpetéjűek. Először persze kellett egy kis motivációs ajándék, hogy elmenjenek egymás nélkül... (2010.03.31. 20:29) A szétválaszthatatlanok
  • trichterwinde: Csúcs az arckifejezésük az utolsó képen :)))) Ezek a csajok színésznők lesznek, tutira!!! ;))) Ki... (2010.03.19. 10:09) Hosszú hétvége

Látogatottság

eXTReMe Tracker

Hanga

2007.12.04. 15:02 - gemini!

Nem tudom, lányok mennyit fognak fel a terhességemből. Ha megkérdezem, hol van Hanga, a hasamra mutatnak, de nem vagyok benne biztos, nem hiszik-e azt, hogy minden ember hasának más neve van - az övékét pocinak hívják, az enyémet Hangának. :-)
Legközelebb megkérdezem a dokimat, meddig lesznek bent a hasamban a varratok, mert a lányoknál 9 nap után szedte ki, ami most rengetegnek tűnik. Hogy tudnék úgy 3 gyereket ellátni, hogy a varratok miatt alig tudok mozogni? Emlékszem, legutóbb még a leülés és felkelés is gondot okozott, sőt, járni is csak korlátozottan tudtam, mert húzódott a seb. Más császárostól viszont azt hallottam, a kórházból már varratok nélkül engedték haza, azaz 4 nap után kiszedték. Ez orvosfüggő lenne?
Hangával igyekszem megbeszélni, hogy januárban érkezzen, a szabik kihasználása miatt férjem és anyu is azt szeretné, ha addig összezárnám a lábamat - illetve hasamat. :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://gemini.blog.hu/api/trackback/id/tr28252175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

porpika 2007.12.04. 15:13:23

Az első terhességemnél már varratok nélkül engedtek haza, az ikreknél pedig már pontosan nem is emlékszem hány napra, de vissza kellett mennem varratszedésre. Elképzelhető, hogy ez orvosfüggő, nem tudom!

Ildi 2007.12.05. 09:23:33

Sziasztok,

menni fog ez a lábösszezárás, biztos vagyok benne!!! :))) Még egy kicsit tartsatok ki!

Nekem tegnap szedett a doki varratot, 23-án szültem (végül nagy hirtelen császárral). Ez 11 nap összevarrva, de csak azért, mert a doktornéninek is amniocentézise volt a múlt héten, és pihennie kellett. Akasztják a hóhért! :) Amúgy szerintem abszolút orvosfüggő a dolog!

Már csütörtökön megjöttünk a kórházból, most próbálunk visszazökkenni a mindennapokba. Majd gondosan elolvasok mindent, amit írtál. :)

Addig is itt vannak a csajaim:
kep.tar.hu/borsicsikrek

Sok-sok pozitív energiát küldünk Nektek! :)

porpika 2007.12.05. 20:15:32

Szia Ildi!

Gratulálok a csajokhoz! Megnéztem a képeiket is, nagyon drágák! Kívánok hozzájuk nagyon sok boldogságot, egészséget, türelmet.

gemini! 2007.12.05. 21:06:14

Csak most jutottam a géphez, mert a lányaim Youtube függőek. :-)
Hát egy hatalmas gratula a csajszikhoz, nagyon arik! :-) Nézegettem a képeket, egy ágyban alszanak, vagy csak a fotó miatt kerültek egymás mellé?
Biztos most rengeteg melód van, úgyhogy külön is örülök, hogy visszatértél és reagáltál ránk. :-)
Egyébként én is aggódom, hogy ez a varrat valami orvosfüggő dolog lesz, szeretnék aktívan részt venni mindenben, ha hazajöttünk, de ez varratokkal elég nehéz. :-(
Bármi kérdésed van, írj és zaklass minket, igyekszem válaszolni. És további sok kitartást!


süti beállítások módosítása