Gemini blog

Ha az ember lánya másfél év alatt 3, visszafogott természetűnek egyáltalán nem mondható lánykát szül, élete meglehetősen pörgőssé válik. Ennek a naplónak a segítségével igyekszem megörökíteni az első éveket, hogy ha majd egyszer lelassíthatunk férjemmel, jóleső sóhajtások közepette emlékezhessünk vissza az édesen fárasztó kezdetekre.

Hanga

Lilypie Third Birthday tickers

Csenge és Ajsa

Lilypie 4th Birthday Ticker

Friss topikok

  • boldogmamamacska: Kedves Anyuka! Gratulálok a blogodhoz, nagyon aranyos a gyermeked. Eszter vagyok és én szerkeszte... (2010.05.10. 13:01) Lassulunk végre!
  • Ilonana: Én is BOLDOG SZÜLINAPOT KÍVÁNOK !!!! Naés persze jobbulást! (2010.05.04. 12:40) Füles csapat
  • vargaera (L.V.E.): Jobbulást és kitartást!! :)) (2010.04.16. 10:07) Bezárva
  • porpika: Igen kétpetéjűek. Először persze kellett egy kis motivációs ajándék, hogy elmenjenek egymás nélkül... (2010.03.31. 20:29) A szétválaszthatatlanok
  • trichterwinde: Csúcs az arckifejezésük az utolsó képen :)))) Ezek a csajok színésznők lesznek, tutira!!! ;))) Ki... (2010.03.19. 10:09) Hosszú hétvége

Látogatottság

eXTReMe Tracker

Karácsonyi bevásárlás

2007.12.19. 14:38 - gemini!

Kis édesek voltak ma a lányok az Europarkban: a Mekiben mindkettő lefeküdt a földre, mikor kivettük őket a babakocsiból és kitartóan hisztiztek, elég gyorsan a figyelem középpontjába kerültünk. Mi csak röhögtünk férjemmel. A karácsonyi bevásárlás szörnyű velük, végigbőgték, úgyhogy elég hamar hazajöttünk, majd holnap újra próbálkozunk.
Épp tömte a család a fejét krumplival és shake-kel a plázában, mikor egyszercsak valaki ránk köszönt és kiderült: ő Sneci (hűséges blogolvasónk) és felismert minket a videók és képek alapján. Meglepő volt és egyben nagyon jó érzés, hogy "idegen" embereket így össze tud hozni az internet és felismerjük egymást, habár még sosem találkoztunk. :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://gemini.blog.hu/api/trackback/id/tr98269399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sneci · http://www.pohly.hu/blog 2007.12.19. 20:55:08

hihi, tényleg érdekes volt, ahogy ott ültetek élőben. Én meg kicsit zavarban, hogy nini, itt vannak az ismerőseim, akik nem ismernek engem. És kérdésetekre válaszolva: de, nagyon hasonlítanak egymásra a lányok, csak ha az ember olyan közelről nézi őket, inkább a különbségeket látja. Én is nagyon különbözőnek látom az enyéimet, de rajtam kívül mindenki nagyon hasonlónak.
Köszönöm a sült krumplit!
Nagyon drukkolok Hanga természetes születéséhez. Nekem ez nagyon hiányzott az ikreknél, mert szóba sem jöhetett a fekvésük miatt.
A lányok nem virtuálisan is gyönyörűek!

gemini! 2007.12.19. 22:15:54

És milyen nagy megtiszteltetésben volt részed! Csenge Neked adta a megcsócsált sültkrumpliját. :-)))
Kezdem elfogadni, hogy egypetéjűek, de csak azért, mert a nagyszülők is összekeverik őket, amúgy én is különbözőnek látom a lányokat.
Erre a természetes szülésre meg kíváncsi leszek, egy biztos, nagyon izgi lesz, be is vagyok tojva, ha rágondolok...


süti beállítások módosítása