Gemini blog

Ha az ember lánya másfél év alatt 3, visszafogott természetűnek egyáltalán nem mondható lánykát szül, élete meglehetősen pörgőssé válik. Ennek a naplónak a segítségével igyekszem megörökíteni az első éveket, hogy ha majd egyszer lelassíthatunk férjemmel, jóleső sóhajtások közepette emlékezhessünk vissza az édesen fárasztó kezdetekre.

Hanga

Lilypie Third Birthday tickers

Csenge és Ajsa

Lilypie 4th Birthday Ticker

Friss topikok

  • boldogmamamacska: Kedves Anyuka! Gratulálok a blogodhoz, nagyon aranyos a gyermeked. Eszter vagyok és én szerkeszte... (2010.05.10. 13:01) Lassulunk végre!
  • Ilonana: Én is BOLDOG SZÜLINAPOT KÍVÁNOK !!!! Naés persze jobbulást! (2010.05.04. 12:40) Füles csapat
  • vargaera (L.V.E.): Jobbulást és kitartást!! :)) (2010.04.16. 10:07) Bezárva
  • porpika: Igen kétpetéjűek. Először persze kellett egy kis motivációs ajándék, hogy elmenjenek egymás nélkül... (2010.03.31. 20:29) A szétválaszthatatlanok
  • trichterwinde: Csúcs az arckifejezésük az utolsó képen :)))) Ezek a csajok színésznők lesznek, tutira!!! ;))) Ki... (2010.03.19. 10:09) Hosszú hétvége

Látogatottság

eXTReMe Tracker

Kosz

2007.12.27. 23:06 - gemini!

Holnap megyek délután vizsgálatra és CTG-re, de most nem a magánrendelésre, hanem a Nyírőbe. Azért biztos ami biztos, viszem magammal a kórházi cuccost is, sosem lehet tudni. Egyébként úgy érzem magam, mint egy időzített bomba - ha a nagyszülőket hívjuk valami miatt, mindig úgy veszik fel a mobilt és szólnak bele, hogy azt hiszik, most jelentem be, hogy elkezdődött. Férjem szerint most aztán igazán izgalmas velem élni. :-) Éjszakánként már nagyon felszínesen alszom, minden átfordulásomra felkelek  és arra gondolok, csak most ne follyon el a magzatvíz, mert nagyon álmos vagyok! Esténként pedig nehezen alszom el, hajnali 1-ig nem is megy és pörgetem az agyamban, milyen is volt, mikor a lányok születtek. Na és persze ezzel teljesen felspannolom magam és olyan éber leszek, hogy esélyem sincs elaludni. :-)

Elképesztő, mennyi koszt tud csinálni egy kisgyerek (pláne kettő). Még egy almát sem tudnak úgy megenni, hogy ne lenne utána csupa kosz a szőnyeg. És akkor még nem is beszéltem a morzsálós ételekről. Ma férjem felvetette, mi lenne, ha inkább kidobnánk a másfél éve vásárolt szőnyeget. Van benne valami, papucs nélkül én már nem is merek végigmenni a lakáson - a két lány mellett fél óránként elő kéne kapni a porszívót, akkor talán normális állapotok uralkodnának, de így szörnyű a helyzet.
Mindig elborzadnak azok a családtagok, akik ritkán látják őket, hogy mennyi energiájuk van. Belefáradnak a puszta nézésükbe is (és szerintem magukban arra gondolnak, egy ideig nem szeretnének gyereket :-) ). Ilyenkor hozzáteszem: "És még déli alvás nélkül is este 9-ig kitart az energiatartalékuk, sőt fel vannak háborodva, amikor aludni kell menni."
Imádják megfogdosni a karácsonyfa égőit, ami meleg, hogy aztán ijedve visszarántsák a kezüket. A videón a babáknak is megmutatták, milyen forró is az égő, miközben Ajsa lelkesen magyarázott.

A bejegyzés trackback címe:

https://gemini.blog.hu/api/trackback/id/tr57276824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

takács zsuzsanna 2007.12.27. 23:27:57

Szia!

én is mindíg azt érzem hogya káoszon kívül a kosz is eluralkodik a lakáson.pedig napi 3x porszizom.teljes felfordulásra képesek.a hiszti nálunk is megy az ünnepek alatt nem volt olyan pelus csere és öltözés hogy ne kelljen fél órát kűzdeni.néha a kimerültség határán vagyok.irigylem hogy te a pocid ellenére is ilyen jól bírod.néha azt érzem hogy amíg picik voltak olyan egyszerű volt.látom a hintaló nálatok is a fa alá került.mi is vettünk, azóta azon izgulok mikor borulnak fel mert úgy hajtják hogy az nem normális.most az ünnepektől szerintem minden gyerkőc picit megzavarodott.jó értelemben is.a csjok az ünnepi menüket mindenhol falták.még a hagyma levest is.

szép nagy a pocid.de tényleg nem látszik hátulról.szuper hogy egyszerre szültök a tesóddal.

boldog új évet

Edina 2007.12.27. 23:43:23

Szia!

Én csak egy lelkes olvasó vagyok, se nem feleség, se nem anya... Majd egyszer! :)
Jó olvasni a blogodat, illetve látni a lányok közötti csodát: az ikresség csodáját. A titkokat, amelyeket csak ők tudnak... :D

Tegnap vagy tegnapelőtt volt a National Geographicon egy film az ikrekről, és arról meséltek, h egy ikerpárnál megfigyelték, h a függöny 2 oldaláról játszanak, mosolyognak, érintenek... Hiszen ez a magzati mivoltukra "emlékezteti" őket. Most láttam, hogy a Te lányaid is játszottak ilyet... :D Talán ők is a függönyt tekintették a vékony amnionzsáknak (azt hiszem így hívták, de nem vagyok benen biztos)??? :))))

Szeretnék sok sikert és egészséget kívánni Nektek!!! S várom Hangáról szóló első infóidat!! De tudod, csak ünnepnap előtt születhet a buli miatt! ;)

Boldog új évet!!

Edina

gemini! 2007.12.28. 11:51:28

Én is boldog új évet kívánok mindenkinek! :-)Ez a hiszti dolog gyakran elviselhetetlen, az biztos, hogy nem lazul el tőle a méhem. Úgy veszem észre, minden kisgyerekes családban előbb-utóbb elszabadul a lakás, ez valamennyire vigasztal. :-)
A dupla hisztitől eltekintve azért tényleg szerencsésnek érzem magam, hogy ikrek anyukája lehetek. A függöny dologról én is hallottam, de kíváncsi lennék, két egykorú gyerek is játszaná-e, vagy tényleg csak az ikrekre jellemző. Ahogy tudok, igyekszem majd beszámolni mindenről, ha pedig nem leszek gépközelben, férjem lesz felhatalmazva, hogy írjon a nevemben és töltsön fel képeket. Köszi a jókívánságokat! :-)

porpika 2007.12.28. 20:54:50

Én nem hallottam még erről a függöny dologról. De tény és való, hogy a fiúk nálunk is sokszor bújócskáznak a függöny mögött. Nem tudtam, hogy ennek köze van az ikerséghez. Jól teltek az ünnepek nálunk, most el vannak foglalva az új játékokkal. Gyökeres karácsonyfát vettünk, nem tudtuk nagyon máshová tenni, mint a nappaliba a földre. Szerencsére olykor-olykor megfogdossák a díszeket és ennyi. Nem is golndoltam volna, hogy ilyen jól fogják tűrni. Mondjuk feldönteni elég nehéz lenne.
Már én is nagyon várom Hangáról a híreket. Mindennap úgy kattintok ide, hogy lehet már Ő is megszületett. Anyukádéknak nem semmi a két éven belüli 4 unoka születése. Biztosan nagyon boldogok.
Mindenkinek BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK, aki ezt a blogot olvassa.


süti beállítások módosítása