Gemini blog

Ha az ember lánya másfél év alatt 3, visszafogott természetűnek egyáltalán nem mondható lánykát szül, élete meglehetősen pörgőssé válik. Ennek a naplónak a segítségével igyekszem megörökíteni az első éveket, hogy ha majd egyszer lelassíthatunk férjemmel, jóleső sóhajtások közepette emlékezhessünk vissza az édesen fárasztó kezdetekre.

Hanga

Lilypie Third Birthday tickers

Csenge és Ajsa

Lilypie 4th Birthday Ticker

Friss topikok

  • boldogmamamacska: Kedves Anyuka! Gratulálok a blogodhoz, nagyon aranyos a gyermeked. Eszter vagyok és én szerkeszte... (2010.05.10. 13:01) Lassulunk végre!
  • Ilonana: Én is BOLDOG SZÜLINAPOT KÍVÁNOK !!!! Naés persze jobbulást! (2010.05.04. 12:40) Füles csapat
  • vargaera (L.V.E.): Jobbulást és kitartást!! :)) (2010.04.16. 10:07) Bezárva
  • porpika: Igen kétpetéjűek. Először persze kellett egy kis motivációs ajándék, hogy elmenjenek egymás nélkül... (2010.03.31. 20:29) A szétválaszthatatlanok
  • trichterwinde: Csúcs az arckifejezésük az utolsó képen :)))) Ezek a csajok színésznők lesznek, tutira!!! ;))) Ki... (2010.03.19. 10:09) Hosszú hétvége

Látogatottság

eXTReMe Tracker

Vizsgálat

2007.12.29. 22:04 - gemini!

Tegnap már nem tudtam írni a vizsgálat után, mert úgy fájt a méhszájam, mintha késsel szurkálnának (ok, tudom, hogy az nem tud fájni, mert nincs benne idegvégződés, de jobban nem tudom körülírni). Ma pedig felkelésünk óta vagy mi mentünk vendégségbe, vagy hozzánk jöttek, úgyhogy most tudok először leülni.
Végül is kiderült, hogy nem is január 15-re, hanem 9-re vagyok kiírva, tehát már 39 hetes terhes vagyok. Hanga bármikor megszülethet, de azért szerdára be vagyok jelentve egy kötelező kivizsgálásra a műtéthez. Orvosom továbbra is a természetes szülést támogatja, de jelen esetben kötelező a műtétre való felkészülés is, hiszen nem lehet tudni, hogy alakulnak a dolgok. Most már nemcsak a külső, hanem a középső és belső méhszáj is nyitott egy ujjnyira, Hanga továbbra is fejjel lefelé beékelődve, dokim szerint olyan gyorsan fog zajlani, hogy a műtőasztalig már el sem jutok. Azért remélem a kórházig még igen. :-)
Férjem kicsit ideges lett a CTG alatt, frusztrálta a szülőszoba, az orvosok látványa, egyszerűen az egész környezet. Nekem azért megnyugtató érzés volt, hogy ismerős helyen járok, ismerős nővérkék között. Egyébként nem is Nyírő Gyula már ennek a részlegnek a neve, egy táblára "Róbert Károly Magánklinika" volt kiírva. Próbáltam kukucskálni a kórtermek felé, kicsit zavart a kilátásban a festőállvány és egy pasas, aki még nagyban festegetett. :-) Remélem ezek már csak kis munkálatok. Az viszont tetszett, hogy egy szobában plazma tv lógott a falon, a folyosón megynyugtató babaposzterek - nagyon más volt külsőre, mint tavaly, amikor még állami alapon működött.
Éjszaka fél 2-ig nem tudtam elaludni, fájt mindenem, nem volt már kényelmes sehogy, csak forgolódtam és szenvedtem. Hajnali 3-kor meg hányingerem lett és elkezdett görcsölni ismét a hasam - már elővettem a mobilomat, hogy mérjem az időt. Aztán végül abbahagyta, remélem ma alhatok, mert ez a nap nagyon kifárasztott, most nem hiányzik még egy szülés is. :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://gemini.blog.hu/api/trackback/id/tr82278571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása