Gemini blog

Ha az ember lánya másfél év alatt 3, visszafogott természetűnek egyáltalán nem mondható lánykát szül, élete meglehetősen pörgőssé válik. Ennek a naplónak a segítségével igyekszem megörökíteni az első éveket, hogy ha majd egyszer lelassíthatunk férjemmel, jóleső sóhajtások közepette emlékezhessünk vissza az édesen fárasztó kezdetekre.

Hanga

Lilypie Third Birthday tickers

Csenge és Ajsa

Lilypie 4th Birthday Ticker

Friss topikok

  • boldogmamamacska: Kedves Anyuka! Gratulálok a blogodhoz, nagyon aranyos a gyermeked. Eszter vagyok és én szerkeszte... (2010.05.10. 13:01) Lassulunk végre!
  • Ilonana: Én is BOLDOG SZÜLINAPOT KÍVÁNOK !!!! Naés persze jobbulást! (2010.05.04. 12:40) Füles csapat
  • vargaera (L.V.E.): Jobbulást és kitartást!! :)) (2010.04.16. 10:07) Bezárva
  • porpika: Igen kétpetéjűek. Először persze kellett egy kis motivációs ajándék, hogy elmenjenek egymás nélkül... (2010.03.31. 20:29) A szétválaszthatatlanok
  • trichterwinde: Csúcs az arckifejezésük az utolsó képen :)))) Ezek a csajok színésznők lesznek, tutira!!! ;))) Ki... (2010.03.19. 10:09) Hosszú hétvége

Látogatottság

eXTReMe Tracker

Játék

2008.01.03. 21:05 - gemini!

Akkor most igyekszem választ adni a "kinek mi a kedvence" játék kérdéseire. Meg kell, hogy mondjam, elég nehéz volt, mert nincsenek igazából kedvenceim, de azért leszűkítettem a kört.
Kedvenc könyvemmel kezdem: Müller Péter - Kígyó és kereszt.
A filmek közül (főleg manapság, amikor ha megengedhetem magamnak egy film végignézését) az egyetlen célom, hogy ne is kelljen gondolkoznom közben, csak bámuljak ki a fejemből. Így az első két helyen a "Muzsika hangja" és a "Legyetek jók, ha tudtok" szerepel - már unalomig láttam őket.
Zenében mindenevő vagyok. Jártam zeneiskolába, így szeretem a komolyzenét, de ugyanakkor a discotól kezdve az RnB-ig bármely stílusban vannak kedvenceim, a lényeg, hogy "igazi" legyen és VALAMI megragadjon benne.
Színészként talán John Travolta van az első helyen, tetszik, hogy nem csak "egykategóriás" színész, de főleg negatív szereplőként szeretem - profin csinálja. :-)
Kedvenc ételre egyszerű a válasz: sült krumpli sült krumplival. Na és a tejszínes, sajtos ételek. Mivel férjem tokaji, megismertem jópár helyi különlegességet és a késői szüretelésűek közül bármelyiket csak ajánlani tudom - ezerszer jobb, mint a "híres" aszú.
Legjobban tavasszal érzem magam a bőrömben, teljesen felpezsdülök már a levegő illatától is, kár, hogy mostanában csak 3 hétig tart. :-)
Hobbim egyértelműen a blogolás, amióta férjem bevezetett az internet világába, teljesen az életem részévé vált.:-)
És akkor tovább adnám a stafétabotot Snecinek, személyesen is megismert blogolvasómnak, remélem még nem került Rád sor korábban. :-)


A bejegyzés trackback címe:

https://gemini.blog.hu/api/trackback/id/tr54283766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sneci · http://www.pohly.hu/blog 2008.01.05. 20:54:43

Hűha, köszönöm, igyekszem még ma este, Lehet kedvenc bármi?

gemini! 2008.01.06. 10:41:37

Én Krysztitől kaptam a labdát, az ikertestverek.blog.hu-ról, én úgy fogtam fel, hogy ezekben a témakörökben kell megnevezni a kedvenceket. Az utolsó egypár bejegyzéseiben el tudod olvasni. Hajrá! :-)


süti beállítások módosítása