Gemini blog

Ha az ember lánya másfél év alatt 3, visszafogott természetűnek egyáltalán nem mondható lánykát szül, élete meglehetősen pörgőssé válik. Ennek a naplónak a segítségével igyekszem megörökíteni az első éveket, hogy ha majd egyszer lelassíthatunk férjemmel, jóleső sóhajtások közepette emlékezhessünk vissza az édesen fárasztó kezdetekre.

Hanga

Lilypie Third Birthday tickers

Csenge és Ajsa

Lilypie 4th Birthday Ticker

Friss topikok

  • boldogmamamacska: Kedves Anyuka! Gratulálok a blogodhoz, nagyon aranyos a gyermeked. Eszter vagyok és én szerkeszte... (2010.05.10. 13:01) Lassulunk végre!
  • Ilonana: Én is BOLDOG SZÜLINAPOT KÍVÁNOK !!!! Naés persze jobbulást! (2010.05.04. 12:40) Füles csapat
  • vargaera (L.V.E.): Jobbulást és kitartást!! :)) (2010.04.16. 10:07) Bezárva
  • porpika: Igen kétpetéjűek. Először persze kellett egy kis motivációs ajándék, hogy elmenjenek egymás nélkül... (2010.03.31. 20:29) A szétválaszthatatlanok
  • trichterwinde: Csúcs az arckifejezésük az utolsó képen :)))) Ezek a csajok színésznők lesznek, tutira!!! ;))) Ki... (2010.03.19. 10:09) Hosszú hétvége

Látogatottság

eXTReMe Tracker

Gondoskodó nővérkék

2008.01.24. 21:07 - gemini!

Nem tudom mi lesz jövő héten, ha továbbra is így fáj a vágás helye. Csak az egyik széle, de az annyira, hogy délutántól kezdve már járni sem bírok, pedig este 9-ig nincs pihenés. Ma felhívtam a dokimat, normális-e, hogy ennyire fáj. Nem normális, válaszolta, de ha külső elváltozást nem látok a bőrön, akkor nincs mit tenni, max. bevehetek egy fájdalomcsillapítót. A védőnő szerint lehet, hogy a vágás szélén hozzávarrt némi zsírt és így nehezebben szívódnak fel a varratok. Ok, én többre nem is vagyok kíváncsi, el sem akarom képzelni az egészet, inkább bevettem egy fájdalomcsillapítót, ami szuperül használt, már az sem fájt, ha leültem. Ma akkor durrant be a seb, mikor négykézláb megpróbáltam tisztába tenni a lányokat és felállni már nem bírtam. Szóval jövő hétig el kéne múlnia a fájdalomnak, különben nem tudom mit csinálok.
Lányok iszonyú gondoskodóak lettek. Le nem maradnának egy hugica fürdetésről sem, sőt ma már belenyúltak tiltásom ellenére a fürdővízbe és ők is elkezdték lemosni Hangát. Csenge egész nap játék babákat cipel és ki-illetve betakarja őket, mint a múltkori videón. Képes órákon keresztül ezzel játszani és közben nagyon komoly fejet vág. :-)
Tegnap átadtam a síró Hangát férjemnek, míg benéztem a fürcsiző lányokhoz. Mikor kijöttem, nem értettem, mi az a nagy csend. Hát nem klippeket mutogatott neki a gépen? Hangát teljesen elbűvölte a dolog, még sírni is elfelejtett. :-)


Mostanában a csajszik állandóan táncra perdülnek - Csenge mozgása kicsit még "macis" :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://gemini.blog.hu/api/trackback/id/tr96310502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása