Gemini blog

Ha az ember lánya másfél év alatt 3, visszafogott természetűnek egyáltalán nem mondható lánykát szül, élete meglehetősen pörgőssé válik. Ennek a naplónak a segítségével igyekszem megörökíteni az első éveket, hogy ha majd egyszer lelassíthatunk férjemmel, jóleső sóhajtások közepette emlékezhessünk vissza az édesen fárasztó kezdetekre.

Hanga

Lilypie Third Birthday tickers

Csenge és Ajsa

Lilypie 4th Birthday Ticker

Friss topikok

  • boldogmamamacska: Kedves Anyuka! Gratulálok a blogodhoz, nagyon aranyos a gyermeked. Eszter vagyok és én szerkeszte... (2010.05.10. 13:01) Lassulunk végre!
  • Ilonana: Én is BOLDOG SZÜLINAPOT KÍVÁNOK !!!! Naés persze jobbulást! (2010.05.04. 12:40) Füles csapat
  • vargaera (L.V.E.): Jobbulást és kitartást!! :)) (2010.04.16. 10:07) Bezárva
  • porpika: Igen kétpetéjűek. Először persze kellett egy kis motivációs ajándék, hogy elmenjenek egymás nélkül... (2010.03.31. 20:29) A szétválaszthatatlanok
  • trichterwinde: Csúcs az arckifejezésük az utolsó képen :)))) Ezek a csajok színésznők lesznek, tutira!!! ;))) Ki... (2010.03.19. 10:09) Hosszú hétvége

Látogatottság

eXTReMe Tracker

Babusgatás

2008.02.14. 21:00 - gemini!

Múltkor a két lány nem volt itthon 10 percig, így hát gyorsan kihasználtam az alkalmat egy kis Hanga-babusgatásra - az ölembe vettem és énekelgettem neki. Mikor Ajsa visszatértekor ezt észrevette, heves nyüszögésben tört ki és el akart húzni a kezemnél fogva. Az soha nem zavarta őket, ha a másikkal törődtem, de Hangának ez nincs elnézve. Etetni etethetem, tisztába tehetem, na de még babusgatni is akarom? :-) Amúgy szeretik, de a különfigyelem nem megengedett egyelőre. Sokszor odajönnek hozzánk, mikor etetem Hangát, megsimogatják szeretettel a buksiját, hozzábújnak. Ha sír az ágyában, Csenge mindig rohan hozzá és meg akarja vigasztalni - pörgeti az ágy felett lógó zenélő játékot, nyújtogatja neki a játékcumiját, nagyon aranyos. Inkább Ajsánál vehető észre egyébként ez a féltékenységi roham.

Click to enlarge
Click to enlarge






























Jelenleg éjszakánként két etetés van, gondolom azért, mert túl korán van a vacsija. 6-kor odateszem a fürdővizet forrni, 7-ig felforr és lehűl megfelelő hőmérsékletűre, negyed 8-kor kezdődik a szoptatás és 8 körül Hanga már alszik is. Legközelebb eszik éjfélkor, majd 4-kor. Ennek köszönhetően most 4,5 kg a súlya.
Másfél hete tiszta kiütés az arca, allergiás az anyatejre. Remélhetőleg ez a 6 hetes tisztulási idő után megszűnik, most úgy néz ki, mint egy kamasz. :-)
Egyébként Hangát már nem lehet egyedül hagyni a pelenkázóasztalon, életveszélyes mutatványokat művel, amit ma a védőnőnknek is bemutatott: hasára fordította, szépen ki is emelkedett, fejét magasra tartotta, majd oldalra fordult és kis híján leesett az asztalról.

Tegnap ráálltam a mérlegre és megdöbbentem: 4 hét alatt lement 7 kg, gondolom ez a felesleges víz távozása volt a szervezetemből, másra nem tudok gondolni. 1 hónap múlva pedig már szerintem teljes nyugalommal mehetek aerobicozni, már nagyon várom, hogy ismét a régi formámban legyek. Habár most (főleg így este) fárasztó gondolatnak tűnik, hogy elmegyek még itthonról ugrándozni egy órát, de muszáj.

A bejegyzés trackback címe:

https://gemini.blog.hu/api/trackback/id/tr72339635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása