Gemini blog

Ha az ember lánya másfél év alatt 3, visszafogott természetűnek egyáltalán nem mondható lánykát szül, élete meglehetősen pörgőssé válik. Ennek a naplónak a segítségével igyekszem megörökíteni az első éveket, hogy ha majd egyszer lelassíthatunk férjemmel, jóleső sóhajtások közepette emlékezhessünk vissza az édesen fárasztó kezdetekre.

Hanga

Lilypie Third Birthday tickers

Csenge és Ajsa

Lilypie 4th Birthday Ticker

Friss topikok

  • boldogmamamacska: Kedves Anyuka! Gratulálok a blogodhoz, nagyon aranyos a gyermeked. Eszter vagyok és én szerkeszte... (2010.05.10. 13:01) Lassulunk végre!
  • Ilonana: Én is BOLDOG SZÜLINAPOT KÍVÁNOK !!!! Naés persze jobbulást! (2010.05.04. 12:40) Füles csapat
  • vargaera (L.V.E.): Jobbulást és kitartást!! :)) (2010.04.16. 10:07) Bezárva
  • porpika: Igen kétpetéjűek. Először persze kellett egy kis motivációs ajándék, hogy elmenjenek egymás nélkül... (2010.03.31. 20:29) A szétválaszthatatlanok
  • trichterwinde: Csúcs az arckifejezésük az utolsó képen :)))) Ezek a csajok színésznők lesznek, tutira!!! ;))) Ki... (2010.03.19. 10:09) Hosszú hétvége

Látogatottság

eXTReMe Tracker

Róbert Károly Magánklinika II.

2008.02.29. 14:05 - gemini!

A helyzet naponta változik. Húgom is az én orvosomnál fog szülni és a mai rendelésen új információk birtokába jutott. Mostantól kezdve 130-ról 110 ezerre csökkent a kórháznak fizetendő összeg, ezzel együtt viszont az orvos is meghatározott egy munkadíjat, 80 ezer forintot, amiről számla is készül. Azaz ez már nem hálapénz, hanem egy fix összeg, ami ki is lesz függesztve a rendelő falára. Ez legalább egy tiszta eljárás, igaz nem szerencsés, hogy a húgom a terhesség utolsó hónapjában tudja meg, amikor már késő lenne váltani, ha sokallja. A szülésznőnek nem tudom mennyi jár, mert valószínűleg császáros lesz ő is.
A fordulat miatt csak egy dologra gondolhatok. Én a legelsők között szültem a klinikán, a rendszer kezdeti stádiumában. Az orvosok valószínűleg többször azt tapasztalták, hogy a kismamák nem fizetnek külön hálapénzt nekik, hisz úgy gondolták, a 130 ezer egy végső összeg, amiről számlát is kapnak. (Először ez nekem is teljesen egyértelmű volt) Szerintem ők sürgették a változást - igaz, hogy a kórházi összeg csökkent, de nyilvánossá tették saját tarifájukat is, számlával alátámasztva. Így már más a helyzet, csak átgondolhatták volna korábban is, ezzel elkerülhető lett volna egy csomó félreértés és idegeskedés.

A bejegyzés trackback címe:

https://gemini.blog.hu/api/trackback/id/tr19359424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

niki 2008.03.29. 19:40:45

Ki az orvosa ahúgodnak?

gemini! 2008.03.30. 17:05:28

Mivel ő az én orvosom is, nagy nyilvánosság előtt nem szívesen tárom fel kilétét, de privát e-mail címedre elküldöm, ha érdekel.

niki 2008.03.31. 21:25:11

Ha a mobilszámomat adom meg?Nincs még privát e-mail címem.06703696842.

Sacka 2008.04.18. 13:47:48

Szia Gemini!

Én is a RK-on fogok szülni. A weboldalukon www.robertklinika.hu már fent van az árlista. Az én dokim azt mondta, hogy a szülés 110 + orvosi konzultációs díj 50 + szoba (ha kérek). Mit jelenthez ez az 50ezres konultációs díj?
Én a szülésznőnek bizi nem adok hálapénzt. A dokimnak pedig annyit, mint az első gyereknél és majd a 6. heti kontrollvizsgálatnál a rendelőjében.

gemini! 2008.04.18. 15:11:06

A honlapon az szerepel, hogy konzultációs díj 50 ezer ft-TÓL - azaz a doki határozza meg mennyi, de min. 50 ezer. Az én orvosom húgom esetében úgy állapította meg, 50 ezer szüléskor, 30 ezer a 6. heti kontrollon, azaz összesen 80 ezer az az összeg, amit "hálapénz" HELYETT kap. Én úgy értelmezem a dokid szavait, hogy 50 ezret kér, de szerintem ezekután már nem kell hálapénzt adnod neki. De ez csak az én értelmezésem. Egyébként a szülésznőnek én sem adnék, bőven elég a többi kiadás, főleg, hogy magánklinikán van az ember, vagy mifene. :-)


süti beállítások módosítása