Gemini blog

Ha az ember lánya másfél év alatt 3, visszafogott természetűnek egyáltalán nem mondható lánykát szül, élete meglehetősen pörgőssé válik. Ennek a naplónak a segítségével igyekszem megörökíteni az első éveket, hogy ha majd egyszer lelassíthatunk férjemmel, jóleső sóhajtások közepette emlékezhessünk vissza az édesen fárasztó kezdetekre.

Hanga

Lilypie Third Birthday tickers

Csenge és Ajsa

Lilypie 4th Birthday Ticker

Friss topikok

  • boldogmamamacska: Kedves Anyuka! Gratulálok a blogodhoz, nagyon aranyos a gyermeked. Eszter vagyok és én szerkeszte... (2010.05.10. 13:01) Lassulunk végre!
  • Ilonana: Én is BOLDOG SZÜLINAPOT KÍVÁNOK !!!! Naés persze jobbulást! (2010.05.04. 12:40) Füles csapat
  • vargaera (L.V.E.): Jobbulást és kitartást!! :)) (2010.04.16. 10:07) Bezárva
  • porpika: Igen kétpetéjűek. Először persze kellett egy kis motivációs ajándék, hogy elmenjenek egymás nélkül... (2010.03.31. 20:29) A szétválaszthatatlanok
  • trichterwinde: Csúcs az arckifejezésük az utolsó képen :)))) Ezek a csajok színésznők lesznek, tutira!!! ;))) Ki... (2010.03.19. 10:09) Hosszú hétvége

Látogatottság

eXTReMe Tracker

"Nem"

2008.04.02. 22:29 - gemini!

Kezdem azt érezni, hogy a lányok teljes terror alatt nőnek fel. Ma kiöntöttek egy CSEPP almalevet a szőnyegre és azonnal heves "hoppá"-zásba kezdtek. Hiába mondtam, hogy nincs semmi baj, addig nem nyugodtak, míg nem adtam egy papírtörlőt, hogy feltakarítsák. :-)
Elismerem, ez annak a következménye, hogy korábban többször is kiborultam, miután a tavaszi nagytakarítás során kitisztítottam a szőnyeget, majd ők rögtön fel is avatták 2 dl őszibaracklével.
Viccesek tudnak lenni, hogy már ismernek pár szót. Jeleztem délután: "Na lányok, megyünk aludni!" Mindketten egyszerre válaszoltak a fejüket rázva:"Nem!" A "nem" szó ismerése bizonyos szempontból áldásos most nekem, hisz idáig csak akkor tudtam, hogy nem éhesek, ha hisztizve kiverték a kezemből az ételt. Ma csak meg kellett kérdeznem:"Eszünk?" A válasz:"Nem". Szuper, akkor nem fárasztom magam a melegítéssel, kiporciózással, majd az egész érintetlenül való elcsomagolásával a hűtőbe- egyértelműbb a helyzet, ha megmondják, mit akarnak.
Úgy veszem észre, vannak időtálló rajzfilmek. Teljesen ledermednek a Kisvakond és a Kockás fülű nyúl előtt - amúgy is azokat a meséket szeretik, amikben nem beszélnek és ezek pont ilyenek.
Hanga gyors tempóben növekszik és fejlődik. Mire visszamentem ma hozzá a kanapéhoz, már majdnem átfordult a hátáról a hasára - csak a legnehezebb pontja, a feje tartotta vissza, de annak is már csak egy leheletnyi lökés hiányzott, a teste többi része teljesen ki volt csavarodva. Szerintem pár hét és ez is menni fog.

A bejegyzés trackback címe:

https://gemini.blog.hu/api/trackback/id/tr85408729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

porpika 2008.04.03. 10:05:24

Én azt tapasztaltam, hogy a "nem" az nem minden esetben nem, van amikor igen. Valójában azt, hogy igen nem tudják kimondani, van amikor fejük bólogatásával jelzik, de ez ritka. Nálunk tulajdonképpen ha felteszek én vagy bárki a családból egy kérdést ők rögtön nemmel válaszolnak.Muris!

gemini! 2008.04.03. 14:42:40

Egyelőre úgy veszem észre, csak akkor használják a "nem"-et, ha tényleg úgy gondolják. Pl. felmutatok egy mese dvd-t és rázzák a fejüket, "nem", egészen addig, míg az nem kerül sorra, amit meg szeretnének nézni. Arik, ahogy már nem is hajlandóak Minimaxot nézni, hanem a dvd gyűjteményt mazsolázzák. :-)


süti beállítások módosítása