Gemini blog

Ha az ember lánya másfél év alatt 3, visszafogott természetűnek egyáltalán nem mondható lánykát szül, élete meglehetősen pörgőssé válik. Ennek a naplónak a segítségével igyekszem megörökíteni az első éveket, hogy ha majd egyszer lelassíthatunk férjemmel, jóleső sóhajtások közepette emlékezhessünk vissza az édesen fárasztó kezdetekre.

Hanga

Lilypie Third Birthday tickers

Csenge és Ajsa

Lilypie 4th Birthday Ticker

Friss topikok

  • boldogmamamacska: Kedves Anyuka! Gratulálok a blogodhoz, nagyon aranyos a gyermeked. Eszter vagyok és én szerkeszte... (2010.05.10. 13:01) Lassulunk végre!
  • Ilonana: Én is BOLDOG SZÜLINAPOT KÍVÁNOK !!!! Naés persze jobbulást! (2010.05.04. 12:40) Füles csapat
  • vargaera (L.V.E.): Jobbulást és kitartást!! :)) (2010.04.16. 10:07) Bezárva
  • porpika: Igen kétpetéjűek. Először persze kellett egy kis motivációs ajándék, hogy elmenjenek egymás nélkül... (2010.03.31. 20:29) A szétválaszthatatlanok
  • trichterwinde: Csúcs az arckifejezésük az utolsó képen :)))) Ezek a csajok színésznők lesznek, tutira!!! ;))) Ki... (2010.03.19. 10:09) Hosszú hétvége

Látogatottság

eXTReMe Tracker

Járóka

2008.05.12. 10:27 - gemini!

Hanga immáron 4 hónapos, repül az idő. Múltkor egy anyuka kérdezte, mennyivel nehezebb, mióta Hanga megszületett.  Erre nem tudok egyértelműen válaszolni. Tényleg igaz, hogy ő szinte elvész a tennivalók között, tehát nem is nagyon tűnik fel, ketten vannak, vagy hárman, ekkora létszámnál már édesmindegy. :-) Furcsának éreztem azt a mondatomat is, pedig igaz, hogy a Tokajban eltöltött hét volt nekem a nyaralás, mert csak egy gyerekkel kellett foglalkoznom egész nap és ezt kikapcsolódásként fogtam fel - minden viszonyítás kérdése. Másrészt viszont nehezebbek is lettek a napjaim, és néha visszagondolok, milyen is egyszerű volt az életem, mikor "csak" két másfél éves hipergombócot kellett lefoglalnom. Hiszen ha rájuk jött a nyűgös-hiszti roham, tudtam velük foglalkozni, játszottunk és elmúlt. Most viszont sokszor tehetetlenül (és pusztuló idegsejtekkel) hallgatom őket, mert épp Hangával vagyok elfoglalva.
A járókás ötletem nem nagyon jött be. A speciális helyzetből adódóan nem tudom úgy kihasználni, hogy pl. belerakom Hangát, míg főzök, mosogatok, ő szépen nézeget engem és jól elvan. Az első két héten kialakult egy napi forgatókönyv, hogyan is lehet 3 gyerek mellett háztartást vezetni, játszani a nővérkékkel és ellátni Hangát. Kitapasztaltam, mi az ami nem működik és a nap melyik szakaszában mit tudok csinálni. Így van az tehát, hogy főzni csak az alatt az idő alatt van lehetőségem, mikor Hanga délelőtt 1 órát alszik. Mivel ilyenkor a nővérkék sem igazán tűrik,  hogy ne velük legyek a szobában, más nem maradt, mint egy mese bekapcsolása és spuri a konyhába - aztán vagy szerencsém van és kapok egy órát, vagy nincs, de akkor nem ebédelünk. :-)
A nap nagy részében a szobában kell ülnöm, mert a nagylányoknak is szüksége van a társaságomra, így csak 5 percekre ugrom ki a konyhába, hogy haladjak (kivéve, ha egy 40 perces dvd-t indítok el nekik, de hát az sem megoldás, hogy egész nap a tv előtt üljenek, mert nekem dolgom van). Akkor meg minek rakjam be Hangát a járókába, ha mindannyian a nappaliban vagyunk - zárjam el őt egy külön ketrecbe? Arról nem is beszélve, hogy a testvérkék kölcsönösen szeretik egymás társaságát, játszanak egymással. Miért különítsem el őket? Tehát járóka kilőve.
Most főleg Ajsa foglalkozik Hangával, korábban Csenge volt a gondoskodó nővér. Sokszor kéri, hogy adjuk a kezébe a hugicát:
Click to enlarge















Hanga is "matracos nagylány" lett
Click to enlarge















Meglátták, hogy apa rágnivalókat tart Hanga szájához, gyorsan átvették az irányítást - azért ha a "finomságukon" múlna, Hanga fulladozna:

A bejegyzés trackback címe:

https://gemini.blog.hu/api/trackback/id/tr46464673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása