Gemini blog

Ha az ember lánya másfél év alatt 3, visszafogott természetűnek egyáltalán nem mondható lánykát szül, élete meglehetősen pörgőssé válik. Ennek a naplónak a segítségével igyekszem megörökíteni az első éveket, hogy ha majd egyszer lelassíthatunk férjemmel, jóleső sóhajtások közepette emlékezhessünk vissza az édesen fárasztó kezdetekre.

Hanga

Lilypie Third Birthday tickers

Csenge és Ajsa

Lilypie 4th Birthday Ticker

Friss topikok

  • boldogmamamacska: Kedves Anyuka! Gratulálok a blogodhoz, nagyon aranyos a gyermeked. Eszter vagyok és én szerkeszte... (2010.05.10. 13:01) Lassulunk végre!
  • Ilonana: Én is BOLDOG SZÜLINAPOT KÍVÁNOK !!!! Naés persze jobbulást! (2010.05.04. 12:40) Füles csapat
  • vargaera (L.V.E.): Jobbulást és kitartást!! :)) (2010.04.16. 10:07) Bezárva
  • porpika: Igen kétpetéjűek. Először persze kellett egy kis motivációs ajándék, hogy elmenjenek egymás nélkül... (2010.03.31. 20:29) A szétválaszthatatlanok
  • trichterwinde: Csúcs az arckifejezésük az utolsó képen :)))) Ezek a csajok színésznők lesznek, tutira!!! ;))) Ki... (2010.03.19. 10:09) Hosszú hétvége

Látogatottság

eXTReMe Tracker

Baba!

2008.08.01. 14:39 - gemini!

Ma délelőtt kint hagytam a nagylányokat a teraszon a gyurmakészletük tárasaságában, míg én bent etettem Hangát. Az elején szépen eljátszogattak:
048
Kis idő elteltével Csenge berohant: "Kaki, kaki!" Gyorsan előkaptam a bilit, amibe 1 db nyúlbogyó be is talált, a maradék 99 viszont kint tanyázott összekeveredve a földre dobált milliónyi széttépett gyurmával. Áldottam magam utólag, hogy barna színű gyurmát is adtam a kezükbe, mint Hamupipőke válogattam négykézláb a termést: kaki, gyurma, kaki, gyurma... Remélem egy sem került rossz helyre. :-)

Csengéből tuti, hogy főnök lesz, megállás nélkül osztja a melót az egész családnak, sőt sokszor a játszótéren felügyelő többi apukának is. Ilyenkor férjem nem is mehet a közelébe, egy határozott karlendítéssel visszaparancsolja, ha közelítene felé és más gyerekek apukáival hintáztatja magát.
Végre megvan Csenge neve is! Idáig Ajsa szépen kimondta a saját nevét, Hangáét is, de a nővéréét nem volt hajlandó. Meglepődtünk a névválasztáson, mert 2 hete "Babá"-nak hívja. Édes, mikor szólongatja: "Gyere Baba!"

Néhány szomszéd meglepődött tegnap, de mi nem véletlenül motoroztunk a zuhéban, szántszándékkal vittük ki őket - végül is ezért vettünk esőkabátot, úgy érzem, nagy szolgálatot fog tenni a csöpögős-nyálkás őszi napokon is. Iszonyúan élvezték, hogy tócsába gázolhatnak a motorukkal!
 



Én is imádom a tv-t nézni a tesókkal!


Csupaszem Hangicsek
032
Huzamosabb ideig is elviselik a hajgumit és a csattot, de csak akkor, ha elmondom, hogy milyen szép így a frizurájuk és megnézhetik magukat a tükörben. Igazi nők! :-)
045
Manó az esőben
017

A bejegyzés trackback címe:

https://gemini.blog.hu/api/trackback/id/tr55596073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2008.08.01. 22:29:42

Szia! Egy zugolvasód lép most elő az ismeretlenség homályából! Először is gratula a gyerkőcökhöz és gratula nektek szülőknek, ahogy a kis energiagombócokat terelgetitek, nevelitek! Nem vagyok egy kommentező típus, de egy dolog kapcsán eszembe jutottál. Nézz be ide és megtudod mi az: kitti-szonja.blog.hu/2008/08/04/dijat_kaptam_en_en
Üdv: Beso (Csilla)

sneci · http://www.pohly.hu/blog 2008.08.04. 09:05:31

szia! Hol lehet kapni ilyen szuper esőkabátokat? Ilyesmit keresek én is, de az ő méretükben még nem láttam.

gemini! 2008.08.04. 10:05:10

Köszi szépen, megnéztem az oldaladon! :-)
Az esőkabátot? Hát, nagyon egyszerű a válaszom. :-) A szomszéd kínaiban vettük, van mindenféle méretben, az egész családnak beszereztünk belőle - esernyőt tartani úgysincs soha szabad kezünk. :-)


süti beállítások módosítása