Gemini blog

Ha az ember lánya másfél év alatt 3, visszafogott természetűnek egyáltalán nem mondható lánykát szül, élete meglehetősen pörgőssé válik. Ennek a naplónak a segítségével igyekszem megörökíteni az első éveket, hogy ha majd egyszer lelassíthatunk férjemmel, jóleső sóhajtások közepette emlékezhessünk vissza az édesen fárasztó kezdetekre.

Hanga

Lilypie Third Birthday tickers

Csenge és Ajsa

Lilypie 4th Birthday Ticker

Friss topikok

  • boldogmamamacska: Kedves Anyuka! Gratulálok a blogodhoz, nagyon aranyos a gyermeked. Eszter vagyok és én szerkeszte... (2010.05.10. 13:01) Lassulunk végre!
  • Ilonana: Én is BOLDOG SZÜLINAPOT KÍVÁNOK !!!! Naés persze jobbulást! (2010.05.04. 12:40) Füles csapat
  • vargaera (L.V.E.): Jobbulást és kitartást!! :)) (2010.04.16. 10:07) Bezárva
  • porpika: Igen kétpetéjűek. Először persze kellett egy kis motivációs ajándék, hogy elmenjenek egymás nélkül... (2010.03.31. 20:29) A szétválaszthatatlanok
  • trichterwinde: Csúcs az arckifejezésük az utolsó képen :)))) Ezek a csajok színésznők lesznek, tutira!!! ;))) Ki... (2010.03.19. 10:09) Hosszú hétvége

Látogatottság

eXTReMe Tracker

Béna kacsa

2008.11.25. 14:49 - gemini!

Tegnap kissé lebénultan ébredtem: nem tudtam felkelni az ágyból, csak férjem segítségével, nem tudtam elfordítani a fejem, képtelen voltam leülni, felállni, gyereket megemelni, lehajolni, egyszóval lerokkantam. A lehetőségek tárháza végtelen: egy rossz mozdulattól a becsípődött idegen át a gerincsérvig minden lehet. Anyu kivett egy nap szabit és tegnap egész nap engem gyógyítgatott, unokákat pesztrált, "kaki, kaki" kiáltással wc felé rohanó gyerekek után szaladgált. Én eközben igyekeztem minél kevesebb mozdulatsort elvégezve létezni és magamban jajongani a minden mozdulatomat kísérő fájdalomtól.
Ma már kicsit jobb a helyzet és el tudom látni őket, még ha fáj is, igaz a jobb vállam továbbra is 20 cm-rel lejjebb helyezkedik el, mint a bal, eltorzult ferde nyakammal pedig olyan a testtartásom, mint egy csodálkozó madárnak. Férjem tegnap meg is jegyezte: "Egész entellektüel, olyan, mintha egyfolytában tűnődnél valamin." Egyébként szabit vett ki csütörtöktől, úgyhogy tudok majd regenerálódni.
Kimérten végzem minden mozdulatomat, anyu szerint (aki a háziorvosom is egyben :-)) ha szerencsém van, 1 hét és újra magamra akaszthatok 3 gyermeket. A kedvencem továbbra is az, hogy egy nap a két nővérke kb. 30-szor kiabálja: "kaki", 30-szor emelem fel őket összeszorított fogakkal a wc-re, majd 2 másodperc elteltével bájos mosoly kíséretében közlik: "elment, alszik" - azaz visszabújt. Nem is tudok elképzelni jobb gyógymódot.

A bejegyzés trackback címe:

https://gemini.blog.hu/api/trackback/id/tr85787851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

porpika 2008.11.25. 22:04:08

Kedves Gemini, gyorsan gyógyuljál meg, tudod Neked nem szabad lebetegedni!!!!
Kiderült mi okozta ezt a problémát?

Ticcó 2008.11.25. 22:29:42

Kedves Gemini!
Már eddig is leesett állal követtem az eseményeket, hogy meddig lehet ezt bírni...Tudod, a Te erőd is véges, és ez annak a jele, hogy besokallt a szervezeted.És szerintem az nem igaz, h. nem lehetsz beteg, itt a példa! Adj magadnak egy hétvége kimenőt, a gyerekeknek és az apjuknak is sokkal jobb lesz, ha egy kicsit kiereszted a fáradt gőzt!Ki fogsz készülni különben.Így ismeretlenül is, mint szintén ikres anyuka, aggódom Érted!

borsóbél · http://ikersiker.hu 2008.11.26. 09:42:06

Mint titkos olvasód, nem a legjobbkor ugyan de!
Játékba hívtak engem, és most játékba hívlak téged! 7 titkot kell elárulnod magadról, aztán továbbadni öt embernek a lehetőséget. Én már kitárulkoztam,ikersiker.blog.hu/2008/11/25/7_titok_rolam . Most rajtad a sor!

Azonban amíg helyre nem jössz, csak töprengj, hogy mit írhatnál. Addig meg gyógyulj meg mielőbb.
Üdvözlettel!
Szintén egy ikres anya.

gemini! 2008.11.26. 14:00:12

Ó, hát köszi, köszi és még egyszer köszi az aggódást! :-) Komolyan mondom, meghatódom. :-)
Az okát még nem tudom, de már határozottan jobb, mint az első nap - remélem 1 hét alatt tényleg elmúlik.
A titkokról pedig töröm a fejem, ha lesz rá erőm, időm megírom! :-)


süti beállítások módosítása