Gemini blog

Ha az ember lánya másfél év alatt 3, visszafogott természetűnek egyáltalán nem mondható lánykát szül, élete meglehetősen pörgőssé válik. Ennek a naplónak a segítségével igyekszem megörökíteni az első éveket, hogy ha majd egyszer lelassíthatunk férjemmel, jóleső sóhajtások közepette emlékezhessünk vissza az édesen fárasztó kezdetekre.

Hanga

Lilypie Third Birthday tickers

Csenge és Ajsa

Lilypie 4th Birthday Ticker

Friss topikok

  • boldogmamamacska: Kedves Anyuka! Gratulálok a blogodhoz, nagyon aranyos a gyermeked. Eszter vagyok és én szerkeszte... (2010.05.10. 13:01) Lassulunk végre!
  • Ilonana: Én is BOLDOG SZÜLINAPOT KÍVÁNOK !!!! Naés persze jobbulást! (2010.05.04. 12:40) Füles csapat
  • vargaera (L.V.E.): Jobbulást és kitartást!! :)) (2010.04.16. 10:07) Bezárva
  • porpika: Igen kétpetéjűek. Először persze kellett egy kis motivációs ajándék, hogy elmenjenek egymás nélkül... (2010.03.31. 20:29) A szétválaszthatatlanok
  • trichterwinde: Csúcs az arckifejezésük az utolsó képen :)))) Ezek a csajok színésznők lesznek, tutira!!! ;))) Ki... (2010.03.19. 10:09) Hosszú hétvége

Látogatottság

eXTReMe Tracker

Tehénke

2007.11.14. 08:46 - gemini!

Kezdem magam tehénkének érezni, nagyon várom már, mikor tehetem rendbe az alakomat. Túl régen éreztem jól magam a bőrömben, a két terhesség között még nem volt ideje a testemnek, hogy visszaálljon, nem szeretek a tükörbe nézni.
Alig bírok felkelni reggelente az ágyból, fáj a hátam, a derekam, nehézkes vagyok, mint egy öreg nénike. Sokszor fáj a nap végére a medencém és a méhem, nehezen bírja a növekvő súlyt.
Éjszakánként kb. háromszot indulok pisi-járatra és minden felkelésnél automatikusan arra gondolok, ugye most nem történik semmi. Annyira döbbenetes volt az az élmény, mikor a lányokkal a pocakomban felkeltem hajnalban és minden átmenet nélkül elfolyt a magzatvíz, hogy ez kitörölhetetlenül belém égett - nagyon nem számítottam rá, teljesen váratlanul ért félálomban, még csak a 8. hónapnál tartottam. Szilveszterig még van másfél hónap, addig illene Hangának bent maradnia. Tegnap kellett volna orvoshoz mennem, de elmaradt, péntekre kaptam új időpontot, remélem minden rendben lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://gemini.blog.hu/api/trackback/id/tr42228578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ildi 2007.11.14. 14:13:20

Szia :)

ne félj, ha nekem eddig kibírták benn Bobekék, Hanga sem jöhet ki túl korán! Szorítok, minden nap jövök és nézem, mi újság Veletek. :) Neked legalább már van némi tapasztalatod ebben az egészben, nem fog meglepni, ha elfolyik, aminek el kell folynia. :) Majd számolj be, mit mondott a doki pénteken!

A "tehénség" kérdése nagyon fura, az emberek olyan gátlástalanul merednek rám is, mintha valami zsíros disznóféle lennék. Pedig nekem nem tűnik fel az eddigi 20(!!!) kiló, és állítólag hátulról nem is látszik a terhesség... Hanga után meg majd teszel a jó közérzetért - bár sok időd biztosan nem lesz rá. Nekem terhesség előtt már elviselhetetlenül rossz volt a hangulatom, sose mozogtam és csak híztam meg "asszonyosodtam", ami elég undi érzés volt. Most megpróbálok arra koncentrálni, hogy ez nem számít, csak a babák egészsége, aztán kapok egy tiszta lapot, és rendbehozhatom magam...

Az éjszakáim egyébként tök hasonlóan zajlanak, általában 2 körül ébredek, pisi, aztán rám tör valami kínzó éhség, kakaó + keksz, ettől felébrednek a babók, amitől nem tudok elaludni, pisi, stb. és ez így megy reggel 5-ig, egyik reggel már 7-ig... Tegnap éjjel görcsölt is a pocakom meg a derekam, már azt hittem, hogy... de még nem. Honnan a francból kellene tudnom, mikor kezdődik? Ma viszont egyszer sem keltem éjjel!

Végre nekiveselkedtem a babaruhák rendbetételének is. Azt hiszem, ez a titka: jó későn csinálok meg mindent, így a babák nem mernek még kibújni. :)))

Na, most már megyek, jó sokat rizsáztam. :) Vigyázzatok Magatokra!

gemini! 2007.11.14. 14:31:38

Én is állandóan kérdezgettem a dokimat a lányokkal, honnan fogom tudni, lesz-e előjele, hogy nemsokára szülök? A válasza az volt, hogy semmi. Idézgettem neki internetes beszámolókból, hogy esetleg kevesebbet mozognak majd bent, vagy lejjebb száll a hasam, mindegyikre csak legyintett, mindenkinél másképp működik. Meg is lepődtem hát rendesen, mikor fájások nélkül a magzatvíz folyt el elsőnek! Ok, szülés előtt fél nappal találkoztam az ún. "nyákcsappal", de mikor jeleztem viziten, mi történt, erre is csak legyintettek - pedig ez volt az egyetlen előjel.
Egyébként most én is nagyon "asszonyosan" érzem magam és tenni szeretnék már nagyon ellene, mondjuk erre tényleg nem lesz egy darabig alkalmam. De a legszebb az egészben, hogy a nőtársak szülés után élvezettel csípős megjegyzéseket tesznek, ha nem nézel ki rögtön úgy, mint "lánykorodban". Mintha ők sosem mentek volna ezen keresztül.
Jó babaruha rendezést, készülődést és vigyázz Magadra! :-)

Kata 2007.11.14. 16:23:12

Sziasztok! Bob és Bobek! Ez nagyon cuki becenév!!!!!!!!!! Kitartást!

Györgyi Téged ismerlek és nagyon szép kismama vagy! Nincs is nagy feneked, tokád, és csípőn bőruszó, ami a Tésasszonyság jelei! (Üdv mindenkinek kata voltam Heteró)
Ui.: Rubint Réka csak 5 kg-t hízott!!!
UUi.: Rubint Réka csúnya.

gemini! 2007.11.14. 21:41:54

Aranyos vagy, ezt a bejegyzést végigröhögtem! :-)))


süti beállítások módosítása