Gemini blog

Ha az ember lánya másfél év alatt 3, visszafogott természetűnek egyáltalán nem mondható lánykát szül, élete meglehetősen pörgőssé válik. Ennek a naplónak a segítségével igyekszem megörökíteni az első éveket, hogy ha majd egyszer lelassíthatunk férjemmel, jóleső sóhajtások közepette emlékezhessünk vissza az édesen fárasztó kezdetekre.

Hanga

Lilypie Third Birthday tickers

Csenge és Ajsa

Lilypie 4th Birthday Ticker

Friss topikok

  • boldogmamamacska: Kedves Anyuka! Gratulálok a blogodhoz, nagyon aranyos a gyermeked. Eszter vagyok és én szerkeszte... (2010.05.10. 13:01) Lassulunk végre!
  • Ilonana: Én is BOLDOG SZÜLINAPOT KÍVÁNOK !!!! Naés persze jobbulást! (2010.05.04. 12:40) Füles csapat
  • vargaera (L.V.E.): Jobbulást és kitartást!! :)) (2010.04.16. 10:07) Bezárva
  • porpika: Igen kétpetéjűek. Először persze kellett egy kis motivációs ajándék, hogy elmenjenek egymás nélkül... (2010.03.31. 20:29) A szétválaszthatatlanok
  • trichterwinde: Csúcs az arckifejezésük az utolsó képen :)))) Ezek a csajok színésznők lesznek, tutira!!! ;))) Ki... (2010.03.19. 10:09) Hosszú hétvége

Látogatottság

eXTReMe Tracker

Hosszú ősz

2007.11.20. 15:32 - gemini!

Ez az őszi-téli időszak nagyon hosszúnak tűnik! Nem lehet semmilyen programot csinálni. Csak akkor tudunk nekiindulni a környéknek, ha férjem megérkezett, akkor meg már sötét van. Mostanában vizes is volt a játszótér, de a teljes sötétségben úgysem vennénk semmi hasznát. Itthon sírnak, ha sétálni indulunk sírnak. Tegnap Csenge újabb hiszti napot tartott. Nagy harcok után elindulunk sétálni - a babakocsiban sírt, ha kivettük, földhöz vágta magát és üvöltött, menni sem volt hajlandó. Még szerencse, hogy ilyenkor Ajsa csak csendben szemléli oldalról, mi a fene baja van a tesónak. Az lenne gyönyörű, ha ketten hisztiznének egyszerre. (Ennek azért megvan a későbbi lehetősége.)
Ma nehezen bírok velük. Jó, rendben, jön az egyik szemfoguk, de akkor is nehéz elviselni. Az egyik pillanatban legszívesebben magamra zárnám a fürdőszobaajtót 30 percre, csináljanak, amit akarnak, a következő pillanatban olyan tündérien játszanak egymással, hogy csak mosolyogva figyelem őket.
Cak egy részlet a délelőttből: Ajsát megpróbálom tisztába tenni, természetesen üvölt és fel akar pattanni. A földön szoktam végezni ezt a műveletet, hogy ne emeljek feleslegesen, de annyira tekergőzött, hogy elcipeltem a pelenkázóasztalig. Megfeszíti magát, sír (persze könnyek nélkül), közben Csenge a hátam mögött játékokat kezd pakolni a pelenkás szemetesbe. Kettőjük között ugrándozom, Csengének "nem"-eket kiabálva és  igyekszem visszazárni a kukát, nehogy kiszedje a kakis pelenkákat, miközben Ajsa félig már le is rúgta magát a pelenkázóasztalról hisztije közben.
Miután végeztünk, leülnék egy kicsit, mert szédülök a szuper pulzusom miatt, és reggel óta erre nem volt lehetőségem. Persze nem hagyják: felváltva húznak sírva a kezemnél fogva. Próbálom kitalálni, most mi van, enni most ettek, ittak is, pelenka új és ők csak mutogatnak a mosogatóra. Nincs jobb ötletem, kaját melegítek, leülnek, esznek 2 kanállal, majd eltűnnek játszani. Ezt ma már négyszer játszottuk el, így hát dühömben megeszem az ételt - ezek szerint nem éhesek. Ahogy végeztem, megjelennek és nyitogatják a szájukat sírva!
Ezekután Csenge kezdett el bömbölni, mert a székét nem tudta beerőszakolni a szekrény egyik polcára. Na ekkor már "kicsit" ideges voltam.
A következő pillanatban viszont olyan aranyosak voltak, hogy elfelejtettem mindent. Elkezdtek fogócskázni a száradó ruhák alatt. Ezt addig játsszák, míg egyikük magára nem rántja a szárítót.

Nemsokkal ezután ismét visszaváltozott a viselkedésük: egyenként leszedegették a ruhákat és szétszórták a földön. Én ekkor végre lefeküdtem a kanapéra és már se erőm se kedvem nem volt megakadályozni, inkább csak becsuktam a szemem, ne is lássam.

A bejegyzés trackback címe:

https://gemini.blog.hu/api/trackback/id/tr56235737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ildi 2007.11.20. 16:10:38

Szegényke, most igazán nem irigyellek... TÜNDÉR gyerekeid vannak, de tudom, hogy néha (?) nem azok!!! Tényleg itt az ősz! A hétvégén akkora dugó volt az Árkádban, meg is állapítottam, hogy itt a rossz idő, az emberek plázázni járnak a gyerekekkel a játszótér meg a kirándulás helyett... Hátha esni fog a hó, az azért más, mint a nyálkás őszi szottyadék eső...

Ismerem az érzést, hogy azonnal sírva fakadok, ha nem fekhetek le! Azért próbálj pihenni, Hangára is vigyáznod kell... Az jó, ha a doki biztatott, bár a gyógyszerekért igazán nem irigyellek. Nekem szerencsére csak vitamint és vasat kell tolnom.

Már egy csomószor akartam mondani Neked, hogy a faluban, ahol a szüleimmel laktam, született egy ikerpár, úgy 15-18 éve. Akkor még nagyon szokatlannak számított a nevük: Csenge & Hanga! :)))

Bob & Bobek rendes kislányok, már 37 hetesek múltunk és még mindig itthon vagyunk!!! A doki 2800 és 2650 grammra mérte őket szombaton. Megnyugtatott, hogy a múltkori UH csak egy baromság lehetett... Már csak napjaink vannak hátra, úgyhogy nyugodt azért nem vagyok! Azért szurkolok, hogy éjjel vagy hétvégén, esetleg H-Sze-P-en kelljen berohanni a kórházba: az apjuk akkor van itthon vagy dolgozik egy olyan ügyfélnél, aki közel van hozzánk. :)

Hát, KITARTÁST! Nem tudom, mikor jelentkezem legközelebb. :) Addig is: bobesbobek.blogspot.com

gemini! 2007.11.20. 16:34:49

Szurkolok Neked nagyon! Biztos megkönnyebbültél az UH eredményen, szép nagyok lesznek a babák! :-)Biztos nehéz már cipelni, de hamarosan láthatod őket.
Sokszor mi is kínunkban plázákba visszük a lányokat, egyszerűen már nem lehet mit csinálni ebben a időben! Nagyon unjuk mindannyian, remélem fog esni idén a hó, különben meghülyülünk.
Érdekes a Csenge és Hanga névválasztás! :-)))
KITARTÁS! :-)

sneci · http://www.pohly.hu/blog 2007.11.20. 17:06:58

Fantasztikusak a lányok, elképeszőek, csodaszépek. Ahogy olvaslak, olyan mintha a jövőnket olvasnám... nálunk most öthónaposak a lányok, de pont ennyire élénk, aktív, nyughatatlan örökmozgók. Ma hajnali négykor kezdték a napot... Amit az ikerségről írsz, azzal teljesen a szívembe találsz, akinek nincs, sosem fogja megérteni, nagyon nehéz, de kiváltságos helyzet.

gemini! 2007.11.21. 10:35:59

Köszi, sneci, ez jól esett, újabb sorstársat találtam. :-)
Tényleg nagyon szép dolgoknak lehetünk szemtanúi, de nagyon sok türelmet és energiát kívánok, szükség lesz még sokáig rá. Nekem az első év volt a legnehezebb, főleg az első 6 hónap, mikor nem aludtunk férjemmel, de ha elindulnak, az is felér egy 24 órás diliházzal! :-)

sneci 2007.11.21. 12:03:44

majd egy ültő helyemben végigolvastam a blogotok egy részét, és ha anyi időm lenne, végigolvasnám még ma... sokat tanulok belőle, meg jó látni, mások milyen megoldásokat választanak, és azok hogyan működnek, és a tanulságok mellett gyönyörködtet is. Nálunk egy hete kezdtek meginogni az éjszakák, és nem nagyon értem hogy miért. Persze kezdem megszokni, hogy a sok miértből kevésre kapok választ végül. Csak egy rövid kérdés: az egy kiságyban altatásal nem próbálkoztatok? Eddig mi a légzésfigyelők miatt nem próbáltuk, de most nagyon gondolkodom rajta. A harmadik babához gratulálok, igazából el sem tudom képzelni, hogy bírod... anyaterminátor :)

gemini! 2007.11.21. 14:58:17

Na erre most nem is igazán emlékszem. Szerintem próbáltuk a közös alvást, de nem vettem észre, hogy javított volna a helyzeten. Így is, úgy is felkeltek éjszaka 2-3 óránként az első 6 hónapban, csinálhattunk bármit. Inkább zombiként teletömtük őket kajával a férjemmel és reménykedve visszafeküdtünk, most hátha alszunk 3 órát egyben. :-)
A három gyerekre együtt én is nagyon kíváncsi leszek...


süti beállítások módosítása