Gemini blog

Ha az ember lánya másfél év alatt 3, visszafogott természetűnek egyáltalán nem mondható lánykát szül, élete meglehetősen pörgőssé válik. Ennek a naplónak a segítségével igyekszem megörökíteni az első éveket, hogy ha majd egyszer lelassíthatunk férjemmel, jóleső sóhajtások közepette emlékezhessünk vissza az édesen fárasztó kezdetekre.

Hanga

Lilypie Third Birthday tickers

Csenge és Ajsa

Lilypie 4th Birthday Ticker

Friss topikok

  • boldogmamamacska: Kedves Anyuka! Gratulálok a blogodhoz, nagyon aranyos a gyermeked. Eszter vagyok és én szerkeszte... (2010.05.10. 13:01) Lassulunk végre!
  • Ilonana: Én is BOLDOG SZÜLINAPOT KÍVÁNOK !!!! Naés persze jobbulást! (2010.05.04. 12:40) Füles csapat
  • vargaera (L.V.E.): Jobbulást és kitartást!! :)) (2010.04.16. 10:07) Bezárva
  • porpika: Igen kétpetéjűek. Először persze kellett egy kis motivációs ajándék, hogy elmenjenek egymás nélkül... (2010.03.31. 20:29) A szétválaszthatatlanok
  • trichterwinde: Csúcs az arckifejezésük az utolsó képen :)))) Ezek a csajok színésznők lesznek, tutira!!! ;))) Ki... (2010.03.19. 10:09) Hosszú hétvége

Látogatottság

eXTReMe Tracker

Várakozás

2008.01.03. 14:24 - gemini!

Tegnap beszéltem az altatóorvossal a kórházban, megvolt a vérvétel és az EKG is, most már ki vagyok vizsgálva császárra is. Sikeresen kétszer is rosszul lettem a bent eltöltött 2 óra alatt: egyszer a vérvétel után, vissza kellett mennem lefeküdni az ágyra, mert éreztem, hogy le fogok szédülni a folyosói székről, aztán nem sokkal később az altatóorvosnál. Amúgy is délelőtt szoktam szédelegni, ráadásul most még nem is reggelizhettem, ez azért megtette a hatását. Hazafelé már minden bajom volt: szédültem és görcsölt a hasam. Holnap pedig mehetek megint CTG-re - sok már ez az állandó mászkálgatás nekem.
Orvosomat mindig az érdekli, fáj-e a császár helye. Tegnap például éreztem, de elhanyagolható volt. Utánaolvastam a hegszétválás veszélyének a kitolási szakasz alatt, ami miatt nem szoktak belemenni császár után a természetes szülésbe. Holnap azért erre rákérdezek, lehet-e előre észlelni a dolgot.
Egyébként érdekes ez a várakozás, lányokkal elmaradtak a jóslófájások, görcsölések, az utolsó szakasz szempontjából olyan, mintha ez lenne az első terhességem - új élményekkel gazdagodom.
Észrevettük magunkon férjemmel, hogy egyre liberálisabbak vagyunk bizonyos területeken, mióta két "önállóan" evő gyermekünk van. Többször előfordult, hogy felnőtt vendégeink véletlenül kiborítottak ételt, vagy italt a szőnyegre. Rémülten kezdtek el takarítani, pedig nekünk már lassan fel sem tűnik az ilyesmi. :-) Fél óránként kiöntenek valamit a csajszik a földre. Férjem mindig megnyugtatja őket, amíg hányást vagy székletet nem produkáltak a szőnyegre, addig úgysem tudják felvenni a versenyt lányainkkal, úgyhogy ne aggódjanak.
Annak ellenére, hogy két kismalacunk van, a koszt egyszerűen nem bírják elviselni a kezükön. Ahogy egy kis ételmaradék kerül a tenyerükre, karjukra, kétségbeesetten nyújtják felénk, hogy azonnal töröljük le - mint két kis hercegkisasszony. Pedig én szívem szerint csak a legvégén esnék nekik egy törlőkendővel, de ez elképzelhetetlen. 15 másodpercenként követelik a tisztítást, így egyedül sem lehet őket hagyni, míg esznek.

A bejegyzés trackback címe:

https://gemini.blog.hu/api/trackback/id/tr48283201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rhoney 2008.01.04. 16:15:51

Sziasztok, boldog új évet kívánok:-)

Gyorsan visszaolvastam, mi történt Veletek:-)
Nagyon izgi, hogy van egy konkrét időpontotok, tehát szerda legkésőbb:-) Én nagyon drukkolok, ha mégis elindulna, akkor se legyen semmi gáz :-)
A jóslófájások nekem szülés elött 1,5 héttel voltak, majd pontosan egy héttel szülés elött elment a nyákdugó is, és elmúltak a görcsölések. Vihar elötti csend:-)
Vigyázzatok magatokra, és figyelem a híreket:-)
puszi: v.


süti beállítások módosítása