Gemini blog

Ha az ember lánya másfél év alatt 3, visszafogott természetűnek egyáltalán nem mondható lánykát szül, élete meglehetősen pörgőssé válik. Ennek a naplónak a segítségével igyekszem megörökíteni az első éveket, hogy ha majd egyszer lelassíthatunk férjemmel, jóleső sóhajtások közepette emlékezhessünk vissza az édesen fárasztó kezdetekre.

Hanga

Lilypie Third Birthday tickers

Csenge és Ajsa

Lilypie 4th Birthday Ticker

Friss topikok

  • boldogmamamacska: Kedves Anyuka! Gratulálok a blogodhoz, nagyon aranyos a gyermeked. Eszter vagyok és én szerkeszte... (2010.05.10. 13:01) Lassulunk végre!
  • Ilonana: Én is BOLDOG SZÜLINAPOT KÍVÁNOK !!!! Naés persze jobbulást! (2010.05.04. 12:40) Füles csapat
  • vargaera (L.V.E.): Jobbulást és kitartást!! :)) (2010.04.16. 10:07) Bezárva
  • porpika: Igen kétpetéjűek. Először persze kellett egy kis motivációs ajándék, hogy elmenjenek egymás nélkül... (2010.03.31. 20:29) A szétválaszthatatlanok
  • trichterwinde: Csúcs az arckifejezésük az utolsó képen :)))) Ezek a csajok színésznők lesznek, tutira!!! ;))) Ki... (2010.03.19. 10:09) Hosszú hétvége

Látogatottság

eXTReMe Tracker

Az első pár nap tapasztalatai

2008.01.18. 17:18 - gemini!

Azért félelmetes, mennyit tudnak a gyerekek változni akár pár nap alatt is. Mikor hazaérkeztem a kórházból, sokáig bizonytalan voltam, éppen melyik lányomat látom, annyira megváltoztak az arcvonásaik. Ok, persze felismertem őket, de az első 2 másodpercben gondolkodnom kellett. Most már visszaállt a rend és elmúlt a bizonytalanság, de az első nap első ránézésre kevertem őket. Az is furcsa volt, hogy új "mondatokat" és "kifejezéseket" használtak a maguk kis babanyelvükön - pedig csak 5 napig nem találkoztunk.
Egyelőre nem látom vészesnek a helyzetet, igaz még van segítségem és nem egyedül kell ellátnom 3 gyereket. Ma végre kiszedték a varratokat, úgyhogy ma már ismét tudtam pelenkázni a csajszikat, igaz egy darabig továbbra is a földön, amíg nem emelhetem fel őket a pelenkázó asztalra. Lányokkal való terhességemnél szétcsúsztak a hasizmaim, 5 hét múlva kezdhetem a hasizom edzést, remélhetőleg 1,5 év alatt csak helyrehozom. Bízom benne, hogy sikerül, idáig csak a műtéti megoldásáról hallottam, de most pláne semmi kedvem egy "vágjuk fel ismét a hasát, hölgyem" verzióhoz, egy darabig elegem van a hasi sebekből. Most kb. úgy nézek ki, mint egy 4-5 hónapos terhes, orvosom meg is kérdezte a műtét másnapján, mikor vizitelt: "Csak nincs bent még egy gyerek?"
Annak ellenére, hogy Hanga éjfélkor és 3-4 körül is eszik, egyáltalán nem érzem magam fáradtnak, kialvatlannak. Sokkal pihentetőbb ez az egy gyerekes verzió. Persze Hanga még csak másfél hetes, lehet, hogy leszek én még kiborulva a fáradtságtól, de egyelőre nem aggódom. Emlékszem, lányokkal mennyire zombik voltunk mindketten férjemmel, alig vártuk, hogy valaki segítség érkezzen és felváltva elvonultunk 1 órát aludni a kisszobába.
Az éjszaka fel van osztva: férjem kel a lányokhoz, én Hangához. "Nagylányaink kb. kétszer kelnek fel mostanában, vagy mert teáznának, vagy rosszat álmodnak és felriadnak. Hanga is kétszer, de így megosztva férjemmel nem vészes. Ha szerencsém van, Hanga 20 perc szoptatás és 15 perc büfi, séta, pelenkázás után visszaalszik. Mondjuk nem mindig ilyen édi baba, tegnap például, este 6-10-ig kellett ringatni a fenekét, mire végre elaludt.
Nagyon erős, még csak másfél hetes, de ha hasra fektetem az ágyban, felemeli a fejét teljesen, egyik oldalról a másikra fordítja, sőt még előre is kúszik.  Ha kézbe vesszük, nem is kell tartani a nyakát, fejét, emelgeti és tartja saját magának.


Csenge elleste, mit csinálok Hangával :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://gemini.blog.hu/api/trackback/id/tr59302415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kata szomszéd 2008.01.18. 22:20:48

Szilya! Ma csak miattatok kapcsoltam be a gépet, hogy valami hírhez jussak. Örülök, hogy jól vagytok. már alig várom, hogy 5 hét múlva együtt feküdjünk egy polifómon és emelgessük a kisújjainkat. Hihetelen, hogy Hanga ilyen erős! Millió puszi és kitartás.

gemini! 2008.01.19. 13:02:35

Szavadon foglak ám! :-) Ha tudok normálisan mozogni és Hanga nem eszik 3 órán keresztül - mint ma is, reggel 7-10-ig - indulunk együtt aerobicozni!


süti beállítások módosítása