Gemini blog

Ha az ember lánya másfél év alatt 3, visszafogott természetűnek egyáltalán nem mondható lánykát szül, élete meglehetősen pörgőssé válik. Ennek a naplónak a segítségével igyekszem megörökíteni az első éveket, hogy ha majd egyszer lelassíthatunk férjemmel, jóleső sóhajtások közepette emlékezhessünk vissza az édesen fárasztó kezdetekre.

Hanga

Lilypie Third Birthday tickers

Csenge és Ajsa

Lilypie 4th Birthday Ticker

Friss topikok

  • boldogmamamacska: Kedves Anyuka! Gratulálok a blogodhoz, nagyon aranyos a gyermeked. Eszter vagyok és én szerkeszte... (2010.05.10. 13:01) Lassulunk végre!
  • Ilonana: Én is BOLDOG SZÜLINAPOT KÍVÁNOK !!!! Naés persze jobbulást! (2010.05.04. 12:40) Füles csapat
  • vargaera (L.V.E.): Jobbulást és kitartást!! :)) (2010.04.16. 10:07) Bezárva
  • porpika: Igen kétpetéjűek. Először persze kellett egy kis motivációs ajándék, hogy elmenjenek egymás nélkül... (2010.03.31. 20:29) A szétválaszthatatlanok
  • trichterwinde: Csúcs az arckifejezésük az utolsó képen :)))) Ezek a csajok színésznők lesznek, tutira!!! ;))) Ki... (2010.03.19. 10:09) Hosszú hétvége

Látogatottság

eXTReMe Tracker

Pörgős séta

2008.09.16. 15:01 - gemini!

Tegnap egész este ezt ismételgettem: "Utálom, utálom, utálom!" A hideg ráz ettől az időjárástól, még alig kezdődött el, de máris utálom a korán sötétedő, nyálkás, esős őszt és telet. Mit fogunk csinálni a lányokkal, mire férjem hazajön, már sötét lesz lassan, ők meg tele lesznek levezetetlen energiával. Így elhatároztam, bármennyire életveszélyes is, de muszáj lesz napközben is elindulnom a három csemetével sétálni, mert teljesen be fognak hülyülni a bezártságtól. 
Kezdjük akkor már ma, úgyis vissza akartam vinni egy cipőt kicserélni egy számmal nagyobbra. Már az élvezetes dolog volt, amíg 3 gyereket felöltöztettem rétegesen - milyen egyszerű volt nyáron, mindenki kapott egy sortot és indulhattunk! Csenge és Ajsa motorral jöttek, Hangát babakocsiban toltam. Végül is az úttesten való átkelést leszámítva nem volt probléma, igaz felért egy másfél órás aerobic-kal és maximális koncentrálást igényelt. Mikor férjem meghallotta telefonon keresztül, mire készülök, kicsit bepánikolt, mert ismeri a "hiperaktívokat" - ha csak a két nagyot viszi sétálni, akkor is állandóan ki vannak téve a balesetveszélyes helyzeteknek, nehéz egy embernek két ellenkező irányba motorozó gyerekre vigyáznia, főleg, ha a járda csak másfél méter széles, mellettük pedig autók cikáznak.
"Kedvenc" szituációm a mai sétán: átkelés az úton. Szétnéztem, autó sehol a közelben, induljunk! Csenge már az úttest közepén motorozik, Hanga babakocsija szintén lent van, de Ajsa még harcol a magas padkával - ő egyedül is le tud ugratni a motorjával, ne segítsek. Közben már pár autó feltorlódott és türelmesen várják, amíg átküzdjük magunkat a túloldalra. :-) Lényeg a lényeg, nem unatkoztam és a kabátomra sem volt szükség: elég sokat futottam a babakocsival, amit leggyakrabban kordonként használtam, ezzel védve őket a száguldozó autóktól. A járókelők egyszerűen megálltak és szájtátva figyelték, hogyan rohangál egy őrült nő babakocsival fel és alá két kismotor között. :-) 

A bejegyzés trackback címe:

https://gemini.blog.hu/api/trackback/id/tr11666213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andi 2008.09.17. 08:37:32

Atyaég, te nagyon bátor voltál!

gemini! 2008.09.17. 21:35:02

Szerencsére végig eszelős tempóval dolgoztak az őrangyalaik, mert tényleg nagyon veszélyes mutatvány. Még csak most tanulják az önálló közlekedést, idáig a haladás kedvéért és férjem gerincének óvása miatt bevágtuk őket az ikerbabakocsiba: ő tolta a lányokat, én Hangát. A motorokat magunkkal vittük és egy ideig azon jöttek, de ha haladni akartunk, már pakoltuk is őket befelé a babakocsiba. Így még nem elég
megbízhatóak a sétálós-motorozós verzióban, nagyon kell koncentrálni, ha egyedül megyek velük: az egész séta vezényszavak kiáltozásából és rohangálásból áll - fárasztó. :-)


süti beállítások módosítása