Gemini blog

Ha az ember lánya másfél év alatt 3, visszafogott természetűnek egyáltalán nem mondható lánykát szül, élete meglehetősen pörgőssé válik. Ennek a naplónak a segítségével igyekszem megörökíteni az első éveket, hogy ha majd egyszer lelassíthatunk férjemmel, jóleső sóhajtások közepette emlékezhessünk vissza az édesen fárasztó kezdetekre.

Hanga

Lilypie Third Birthday tickers

Csenge és Ajsa

Lilypie 4th Birthday Ticker

Friss topikok

  • boldogmamamacska: Kedves Anyuka! Gratulálok a blogodhoz, nagyon aranyos a gyermeked. Eszter vagyok és én szerkeszte... (2010.05.10. 13:01) Lassulunk végre!
  • Ilonana: Én is BOLDOG SZÜLINAPOT KÍVÁNOK !!!! Naés persze jobbulást! (2010.05.04. 12:40) Füles csapat
  • vargaera (L.V.E.): Jobbulást és kitartást!! :)) (2010.04.16. 10:07) Bezárva
  • porpika: Igen kétpetéjűek. Először persze kellett egy kis motivációs ajándék, hogy elmenjenek egymás nélkül... (2010.03.31. 20:29) A szétválaszthatatlanok
  • trichterwinde: Csúcs az arckifejezésük az utolsó képen :)))) Ezek a csajok színésznők lesznek, tutira!!! ;))) Ki... (2010.03.19. 10:09) Hosszú hétvége

Látogatottság

eXTReMe Tracker

Leánygyermekek

2008.11.03. 11:52 - gemini!

A minap épp szokásos formánkat hoztuk vásárlás közben: Csenge és Ajsa a boldogságtól sikítva szórakoztak egy üzlet fotocellás ajtajával. Biztos voltam benne, hogy mindjárt le lesz üvöltve a fejünk, a biztonsági emberke szúrós tekintettel figyelte angyali gyermekeimet. Mi őszintén szólva ilyenkor titokban magunkban tapsikolunk: Jaj, de jó, rohangálnak=fáradnak és legalább nem otthon rombolnak. Hátha estére álmosak lesznek... Miért vagyok még mindig ilyen naiv? :-) 
Egy férfi figyelte lányainkat és megjegyezte: "Igazi kis ördögfiókák, apa pár éven belül megőszül! :-)"
Hát igen, gyakran hallani férjem szájából: "Én mindig azt hittem, ha lányaim lesznek, szépen fésülgetik majd a babák haját és közben ártatlanul mosolyognak. De "ezek"? Közük sincs a "kislány" fogalmához. Emellett imádja a csajszik elevenségét, már 10 hónapos koruktól tréningezi őket különféle vad mutatványokkal - a nagyik csak sikítoztak a látványtól. Persze nagyon fárasztóak, de én személy szerint jobban örülök annak, hogy ilyenek.

Többek között ezért is leszek rosszul a járókelők következő kérdésétől: "A harmadik LEGALÁBB fiú?" Különösen megüti fülemet a sokszor elhangzó "legalább" szó. Milyen pofátlan kérdés már ez?! Van már két fiúnk, köszike (Hangából még nem tudom, mi lesz), de ez a harmadik sem lett ember, csak leánygyermek. Most ki fogja a birtokot örökölni? Egyébként sokszor az az érzésem, ezek az emberek nem tudják elképzelni, hogy ha nem a fiú iránti vágy miatt vállaltuk a 3. gyereket, akkor mi lehet az oka? Fel sem tételezik, hogy léteznek olyanok, akik egyszerűen 3 gyereket szeretnének. Nem fiút, nem lányt, hanem 3 egészséges gyereket. Főleg idősebbekre jellemző ez az idióta kérdés, szerencsére a mostani generáció már nem így gondolkozik.

A bejegyzés trackback címe:

https://gemini.blog.hu/api/trackback/id/tr16747181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andi 2008.11.04. 10:53:48

Ezt a "jelenséget" én is sokszor tapasztaltam. Ikerfiam lévén, nekem mindig azt mondták: "Kár, hogy az Egyik nem lány." Először a döbbenettől nem igazán tudtam reagálni az ilyen idióta kijelentésekre, de idővel rutinosan válaszoltam. De ami a legérdekesebb, hogy engem gyakran lesajnáltak, hogy ikreim vannak. mert " Biztos sok BAJ van velük." Nem mondom, hogy nyaralás volt velük az első három év, de most úgy látom az a sok törödés, türelem és az sok álmatlan éjszaka meghozta gyümölcsét. Öt évesek lesznek a fiúk és nagyon jó azt hallani az óvónéniktől, hogy nagyon jó testvérek, kiegyensúlyozottak, ügyesek, okosak. Ha a játszótéren ikres családot látok (általában kissebbek a gyerek mint az enyéim) én mindig bíztatom, hogy egyre könnyebb lesz, mert nekem akkor régen egy ilyen mondat plusz energiákat adott volna.

gemini! 2008.11.04. 13:50:04

Na, ez azért jó hír, tehát könnyebb is lesz valamikor! :-) Én azt várom végre, mikor lehet egy csésze kávét meginni mellettük egy kávézóban. Kávézás: anya elvonul 3 gyerekkel, akik szaladgálnak energiától túlfűtötten, apa 1 perc alatt felhörpinti a kávét, majd cserélünk. Anyának is jut 1 perc és már megyünk is tovább.
Azt én is megkaptam, mikor még csak a két nagylány volt: "De kár, hogy az egyik nem lett fiú!" Tudom, ez így nagyon frappáns lenne, de ember értsd meg, most mondtam, hogy egypetéjűek!

porpika 2008.11.04. 13:57:45

Kedves Andi! Akkor már láthatjuk az alagút végét. 3 év!!! Egy évvel ezelőtt még azt hittem, hogy a bűvös 2 év lesz a megváltás. De rá kellett jönnöm ez nem így van. Még mindig nagyon nehéz! Igen már én is a 3. évben bízom. Az pedig itt van röpke fél év múlva!!!!!
Nekem is mondták, két fiú Úristen, lehetett volna az egyik lány. Erre közlöm lányunk is van már, akkor lenyugodnak a kedélyek, és jön a gratuláció.


süti beállítások módosítása