Gemini blog

Ha az ember lánya másfél év alatt 3, visszafogott természetűnek egyáltalán nem mondható lánykát szül, élete meglehetősen pörgőssé válik. Ennek a naplónak a segítségével igyekszem megörökíteni az első éveket, hogy ha majd egyszer lelassíthatunk férjemmel, jóleső sóhajtások közepette emlékezhessünk vissza az édesen fárasztó kezdetekre.

Hanga

Lilypie Third Birthday tickers

Csenge és Ajsa

Lilypie 4th Birthday Ticker

Friss topikok

  • boldogmamamacska: Kedves Anyuka! Gratulálok a blogodhoz, nagyon aranyos a gyermeked. Eszter vagyok és én szerkeszte... (2010.05.10. 13:01) Lassulunk végre!
  • Ilonana: Én is BOLDOG SZÜLINAPOT KÍVÁNOK !!!! Naés persze jobbulást! (2010.05.04. 12:40) Füles csapat
  • vargaera (L.V.E.): Jobbulást és kitartást!! :)) (2010.04.16. 10:07) Bezárva
  • porpika: Igen kétpetéjűek. Először persze kellett egy kis motivációs ajándék, hogy elmenjenek egymás nélkül... (2010.03.31. 20:29) A szétválaszthatatlanok
  • trichterwinde: Csúcs az arckifejezésük az utolsó képen :)))) Ezek a csajok színésznők lesznek, tutira!!! ;))) Ki... (2010.03.19. 10:09) Hosszú hétvége

Látogatottság

eXTReMe Tracker

Kisvakondék

2008.11.12. 14:09 - gemini!

A lakás harsog a "Csúnya apa!" kiáltásoktól. Férjem ugyanis imádja Ajsát és Csengét porszívóval kergetni, csikizni, kendő alá bújva ijesztgetni... Lányok pedig visítva menekülnek,  a rötyögéstől majd bepisilnek, repetáért sorba állnak és a nevetéstől fulladozva kiáltják: "Csúnya apa!" Csenge még szigorúan, összeráncolt szemöldökkel hozzáteszi: "Csúnya apa, menj innen, HESS!"

Ha Csenge nem lát a sapkájától, az angol, német nyelv szabályai szerint azonnal közli: "Senkit látok." Végülis helyesebb, mint a magyar dupla tagadás. :-)
Kb. 2 hete végre nem Baba a neve. Játékból kérdezgettem őket, mi a nevük és kimondta a bűvös szót: "Csenge". Azóta néha már Ajsa is így hívja, de leggyakrabban még Baba-ként szólongatja. 
Továbbra is minden éjszaka közös ágyban, együtt alszanak el, 10 körül pakolom vissza Csengét a saját ágyába. Ennek ellenére sokszor, mikor reggel ébresztem őket, már megint Ajsa ágyában fekszenek mindketten - Csenge hajnalban vándorútra indul. Nagyon szoros köztük a kötelék.
Most épp nincs gond az evéssel, alvással (kop-kop-kop), pedig semmit nem csinálok másképp. Úgy látszik, ezek ilyen korszakok.

Abszolút kedvencük jelenleg a kisvakond, éjjel-nappal azt nézzük. A legújabb dvd-n ma kicsit ledöbbentem. Az epizód címe: születés. Nyuszi virágot visz nyuszi néninek - rendben. Nyusziék boldogan ölelgetik egymást, ettől nyuszi néninek nagy hasa lesz - még mindig rendben. Egy idő után nyuszi néni fájdalmas arcot vág és lefekszik a földre - na most fog szülni. Érkezik a kisvakond az orvosi táskájával... innentől kezdve leesett állal meredtem a képernyőre. Nyuszi néni lábai között megjelenik egy pulzáló kör, hol kisebb, hol nagyobb, kibújik rajta egy fej. Férjura lábai előtt hever és húzza kifelé a kibukkanó fejet, kisvakond préselő mozdulatokkal nyomja a másik oldalon nyuszi néni hasát. Hát mit mondjak, elég nyers volt az összhatás - nem erre számítottam. Igaz, a lényeget összefoglalta.

A bejegyzés trackback címe:

https://gemini.blog.hu/api/trackback/id/tr24765235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

porpika 2008.11.12. 20:22:53

Ez a mese nekünk is megvan! Még Dórinak vettük annak idején. A hatás nálam is ez volt amikor megláttam a szülést. Kicsit durva ilyenkorú gyerekeknek ezt látni.

gemini! 2008.11.12. 20:50:39

Azt hittem, egy snittel elintézik majd a dolgot - nincs baba, van baba. Na de erre a részletességre nem számítottam! :-)

porpika 2008.11.13. 09:03:38

Megvette a férjem nosztalgiázásból a Mazsola és Tádé mesét. Nagyon bejön a fiúknak, imádják!!!

Ildi · http://bobesbobek.blogspot.com 2008.11.13. 12:43:34

Na, én szenvedélyes Kisvakond-gyűjtő vagyok Prága óta. :))) Kisvakondos plüsspárna, puzzle, összes könyv, kifestő, dvd, egyebek. Emlékszem, nemrég a bookline-ról megrendeltem a legújabbakat. Még csak pár hónaposak voltak a csajok, J-val megetettük őket, és volt egy percünk belenézni a könyvekbe, pontosan a "Vakond és a nyuszimamába". Hajnali 7-kor először nem akartam felfogni, hogy "a két nyuszi úgy egymásba bújt, hogy csak egy nyuszi lett belőlük", aztán elérkezett a szülés ideje. Visítva fetrengtünk a földre lerakott puzzle szőnyegen, és azóta is minden gyerekes barátunknak mutogatjuk, hogy mire kell figyelni. Naturalista animal khm... felnőttfilm, ejnyenodekérem. :)))))))))))))))))))


süti beállítások módosítása