Gemini blog

Ha az ember lánya másfél év alatt 3, visszafogott természetűnek egyáltalán nem mondható lánykát szül, élete meglehetősen pörgőssé válik. Ennek a naplónak a segítségével igyekszem megörökíteni az első éveket, hogy ha majd egyszer lelassíthatunk férjemmel, jóleső sóhajtások közepette emlékezhessünk vissza az édesen fárasztó kezdetekre.

Hanga

Lilypie Third Birthday tickers

Csenge és Ajsa

Lilypie 4th Birthday Ticker

Friss topikok

  • boldogmamamacska: Kedves Anyuka! Gratulálok a blogodhoz, nagyon aranyos a gyermeked. Eszter vagyok és én szerkeszte... (2010.05.10. 13:01) Lassulunk végre!
  • Ilonana: Én is BOLDOG SZÜLINAPOT KÍVÁNOK !!!! Naés persze jobbulást! (2010.05.04. 12:40) Füles csapat
  • vargaera (L.V.E.): Jobbulást és kitartást!! :)) (2010.04.16. 10:07) Bezárva
  • porpika: Igen kétpetéjűek. Először persze kellett egy kis motivációs ajándék, hogy elmenjenek egymás nélkül... (2010.03.31. 20:29) A szétválaszthatatlanok
  • trichterwinde: Csúcs az arckifejezésük az utolsó képen :)))) Ezek a csajok színésznők lesznek, tutira!!! ;))) Ki... (2010.03.19. 10:09) Hosszú hétvége

Látogatottság

eXTReMe Tracker

Évforduló

2009.04.23. 22:13 - gemini!

Hogy hogyan ünnepeltük ma 4. házassági évfordulónkat? Egész napos kórházi és gyerekrendelős történettel. Hanga reggel felkelt...és nem tudott lábra állni. Gyanútlanul megpróbálta, döbbenten lenézett a lábára, sírni kezdett és összecsuklott. Majd még egyszer próbálkozott és megint öszecsuklott. 
Anya agya zakatol, hohó én ezt már olvastam valahol sneci blogjában. Valami rémlett: vírusfertőzés után nem tudtak lábra állni a gyerekei? Nagyjából ennyire emlékeztem és arra, hogy a gyerekorvosuk megnyugtatta, ez természetes, 2 nap múlva elmúlik. (Remélem, sneci nem mondok hülyeségeket... :-) ).
Trappol a család a gyerekorvosi rendelőbe, úgyis beteg mind a 3, akkor már nézzék meg őket is. Orvosunk helyesel, igen létezik ilyen, mostanában több gyereket is kikapott, aki egy kis vírusos náthás-lázas nyavalya után egyszercsak nem bírt a lábára állni napokig. De ismer veszélyesebb eseteket is, jobb a legrosszabbra készülni: irány a neurológus, vizelet, vérvétel, teljes labor, vesére is rámehet, vírusos izületi gyulladás is lehet és még 600 dolog okozhatja...
Hanga apával az egész napot különböző orvosi vizsgálatokon töltötte, az elején még harcolt szegénykém, a végén már ahhoz sem volt ereje. Mire hazaértek, újra elkezdett járni, de azért látszik, hogy nem az igazi. Szerintem fájdalmai vannak, furcsán tartja a lábát, igaz, egyre többet halad. Holnap vérvétellel kezdjük a napot, a többi lelet egyelőre negatív.

A bejegyzés trackback címe:

https://gemini.blog.hu/api/trackback/id/tr871082901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wampa 2009.04.24. 08:46:20

Igen, egy hétig sántikált Tamara egy vírusfertőzés után. Mi végigaggódtuk a hetet, hogy valami neurológiai izéje van, de a dokink végig nyugtatott minket, hogy higgyük el, nem egy ilyet látott már, van aki lábra sem tud állni, ehhez képest Tamara csak húzza a lábát. Szóval ti vagytok "a lábra sem tud állni" eset. El fog múlni! Biztos vagyok benne, hogy semmi komolyat nem találnak. Sneci

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2009.04.26. 06:07:53

Anyám! Én ilyet még nem is hallottam!!! Jól kijutott most nektek! Mit mondhatnék? Jobbulást, jobbulást!!!! Remélem azóta már szaladgál és rendetlenkedik a nagylány!

Sarabi 2009.04.26. 22:05:59

Jobbulást kívánunk hamar ebből az ijesztő vírusos betegségből!

Sarabi 2009.04.26. 22:06:31

Jobbulást kívánunk hamar ebből az ijesztő vírusos betegségből!

gemini! 2009.04.27. 00:35:00

Köszönöm szépen! :-) Egyébként én sem hallottam korábban erről, egyszer írt róla sneci, és teljesen megdöbbentem. Ilyen létezik???
Első nap délelőtt egyáltalán nem tudott lábra állni, délután már botladozva, de sikerült - de azért látszott, hogy nem az igazi. Most már teper megállás nélkül, de szerintem még most is furcsán tartja az egyik lábfejét, remélhetőleg egyre jobb lesz.


süti beállítások módosítása