Gemini blog

Ha az ember lánya másfél év alatt 3, visszafogott természetűnek egyáltalán nem mondható lánykát szül, élete meglehetősen pörgőssé válik. Ennek a naplónak a segítségével igyekszem megörökíteni az első éveket, hogy ha majd egyszer lelassíthatunk férjemmel, jóleső sóhajtások közepette emlékezhessünk vissza az édesen fárasztó kezdetekre.

Hanga

Lilypie Third Birthday tickers

Csenge és Ajsa

Lilypie 4th Birthday Ticker

Friss topikok

  • boldogmamamacska: Kedves Anyuka! Gratulálok a blogodhoz, nagyon aranyos a gyermeked. Eszter vagyok és én szerkeszte... (2010.05.10. 13:01) Lassulunk végre!
  • Ilonana: Én is BOLDOG SZÜLINAPOT KÍVÁNOK !!!! Naés persze jobbulást! (2010.05.04. 12:40) Füles csapat
  • vargaera (L.V.E.): Jobbulást és kitartást!! :)) (2010.04.16. 10:07) Bezárva
  • porpika: Igen kétpetéjűek. Először persze kellett egy kis motivációs ajándék, hogy elmenjenek egymás nélkül... (2010.03.31. 20:29) A szétválaszthatatlanok
  • trichterwinde: Csúcs az arckifejezésük az utolsó képen :)))) Ezek a csajok színésznők lesznek, tutira!!! ;))) Ki... (2010.03.19. 10:09) Hosszú hétvége

Látogatottság

eXTReMe Tracker

Nagylelkű ajándék

2009.05.18. 13:26 - gemini!

Nehezen ébredő típus vagyok és fetrengenék még egy kicsit reggelente az ágyban a vezényszóra pattanás helyett...ha hagyná 3 lányom. Mostanában azonban megajándékozott Hanga egy kis lustálkodással. Reggelente ő az ébresztőóra, Csenge és Ajsa koruknál fogva már szeretnek tovább aludni - ha nem ébreszteném őket, szerintem 9-kor is durmolnának. Hála az égnek! :-)
Hangicsek még kevesebbel is beéri, de mikor 7 körül meghallom hívó szavát, lusta vagyok felkelni - főleg, hogy 1-kor szoktam lefeküdni.
Kihozom a nagyoktól Kukorit, befektetem magam mellé az ágyba, kakaó a szájába és magamban rimánkodom...csak még egy 10 percet... És lássanak csodát: anya visszaalszik és arra ébred 30-40 perc múlva, hogy Hangicsek kulturáltan, csendben babakocsit tologat a szobában, kreatív játékokkal játszik, babát vetkőztet és hagy aludni...ameddig csak szeretném. Néha arra révedek, hogy mellém kúszik, mellkasomra hajtja a fejét, majd továbbáll. Imádom. 3 éve most kaptam először ilyen ajándékot.

Apa Hangát altatja...a feladat végrehajtása túl jól sikerült
001

A bejegyzés trackback címe:

https://gemini.blog.hu/api/trackback/id/tr51128576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása