Gemini blog

Ha az ember lánya másfél év alatt 3, visszafogott természetűnek egyáltalán nem mondható lánykát szül, élete meglehetősen pörgőssé válik. Ennek a naplónak a segítségével igyekszem megörökíteni az első éveket, hogy ha majd egyszer lelassíthatunk férjemmel, jóleső sóhajtások közepette emlékezhessünk vissza az édesen fárasztó kezdetekre.

Hanga

Lilypie Third Birthday tickers

Csenge és Ajsa

Lilypie 4th Birthday Ticker

Friss topikok

  • boldogmamamacska: Kedves Anyuka! Gratulálok a blogodhoz, nagyon aranyos a gyermeked. Eszter vagyok és én szerkeszte... (2010.05.10. 13:01) Lassulunk végre!
  • Ilonana: Én is BOLDOG SZÜLINAPOT KÍVÁNOK !!!! Naés persze jobbulást! (2010.05.04. 12:40) Füles csapat
  • vargaera (L.V.E.): Jobbulást és kitartást!! :)) (2010.04.16. 10:07) Bezárva
  • porpika: Igen kétpetéjűek. Először persze kellett egy kis motivációs ajándék, hogy elmenjenek egymás nélkül... (2010.03.31. 20:29) A szétválaszthatatlanok
  • trichterwinde: Csúcs az arckifejezésük az utolsó képen :)))) Ezek a csajok színésznők lesznek, tutira!!! ;))) Ki... (2010.03.19. 10:09) Hosszú hétvége

Látogatottság

eXTReMe Tracker

Tapasztalatok

2009.09.07. 13:06 - gemini!

 A 3. nap reggelén fél órát maradtam bent reggel velük. Sírás nem volt, ismételgettem a mantrámat (alvás után, ha felébredtetek, anya itt fog ülni a padon és megyünk haza)...a helyzetet elfogadták és elengedtek. Délután mély levegővétellel léptem be az ovi kapuján - vajon ma mivel fogadnak, volt-e megint balhé...
"Nem anyuka, nem történt semmi, Ajsa kicsit sírt ebéd előtt, de ennyi az egész."
Hát ez remekül megy, örültem magamban...és másnap, pénteken jött a feketeleves. Reggel óvónői segítséget kellett kérnem, hogy visszatartsák őket, amíg kifutok az ajtón. Ugyanis ez volt az első reggel, hogy már nem ültem be egy fél órára sem, csak elkísértem őket a csoportjukig és indulni készültem. Most esett le lányaimnak, hogy nem fogok bent ücsörögni, csak jövök-megyek, mint a többi anyuka. Két óvónő visszafogta őket én meg kisiettem...míg be nem mentem a sarki boltba, hallani lehetett a kiabálásukat...
Délután megnyugtattak: 10 percig ment a műsor, mert volt még pár gyerek, akik sírtak és egymást hergelték oda-vissza, de aztán egész nap simán ment minden.
Az esetből okulva hétvégén be nem állt a szám: "Majd mentek szépen holnap az oviba és játszotok sokat, aztán alvás után kint várlak Titeket a padon." A megvesztegetés kedvéért még hozzátettem: "Viszek finom innivalót a nyuszispohárban (szegénykéim maximálisan ki vannak szomjazva a gyümölcslére, az oviban csak vizet kapnak, úgyhogy a beígért piától lelkesebbek lesznek) és csokit. Ezzel a két fegyverrel élek most, hogy elviselhetőbbé tegyem számukra az óvoda gondolatát.
Ha megkérdeztem: "Na, szeretitek az ovit?", Ajsa minden alkalommal "igen"-nel válaszolt, Csenge "nem"-mel. Ajsa bement volna a sírós reggelen is gond nélkül, de meglátta kétségbeesett testvérét, a hangulat átragadt és már zokogtak is szinkronban. Ajsának könnyebben megy a beszokás, ezért is ért ma reggel váratlanul, hogy ő kezdett el pityeregni Csenge helyett. Sőt, Csenge már bent is volt a teremben, míg én a folyosón próbáltam hatni Ajsa lelkére. Az eszem megáll, Csenge miatt áll görcsben a gyomrom, hogy fogom betessékelni a csoportjához, erre simán besétál gyöngyöt fűzni... 
Jó, persze, nem volt túl jó az alaphangulat, mikor megérkeztünk, egy gyerek öklendezve zokogott, én sem éreztem túl jól magam. Így hát, miután láttam, hogy mantrázásom nem segít semmit, Ajsa szemébe néztem és jött a zsarolás: "Ajsa, így nem kapsz alvás után csokit!" "Igen?" - hagyta abba azonnal a sírást és szemét-orrát törölgetve elindult befelé...

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gemini.blog.hu/api/trackback/id/tr31365717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása