Gemini blog

Ha az ember lánya másfél év alatt 3, visszafogott természetűnek egyáltalán nem mondható lánykát szül, élete meglehetősen pörgőssé válik. Ennek a naplónak a segítségével igyekszem megörökíteni az első éveket, hogy ha majd egyszer lelassíthatunk férjemmel, jóleső sóhajtások közepette emlékezhessünk vissza az édesen fárasztó kezdetekre.

Hanga

Lilypie Third Birthday tickers

Csenge és Ajsa

Lilypie 4th Birthday Ticker

Friss topikok

  • boldogmamamacska: Kedves Anyuka! Gratulálok a blogodhoz, nagyon aranyos a gyermeked. Eszter vagyok és én szerkeszte... (2010.05.10. 13:01) Lassulunk végre!
  • Ilonana: Én is BOLDOG SZÜLINAPOT KÍVÁNOK !!!! Naés persze jobbulást! (2010.05.04. 12:40) Füles csapat
  • vargaera (L.V.E.): Jobbulást és kitartást!! :)) (2010.04.16. 10:07) Bezárva
  • porpika: Igen kétpetéjűek. Először persze kellett egy kis motivációs ajándék, hogy elmenjenek egymás nélkül... (2010.03.31. 20:29) A szétválaszthatatlanok
  • trichterwinde: Csúcs az arckifejezésük az utolsó képen :)))) Ezek a csajok színésznők lesznek, tutira!!! ;))) Ki... (2010.03.19. 10:09) Hosszú hétvége

Látogatottság

eXTReMe Tracker

Beszoktatás

2009.11.25. 14:51 - gemini!

Na igen, Hanga beszoktatása keményebb menet lesz - még csak el se tudom magyarázni neki az egészet, mint a nővérkéknek. 
Ma, a 3. napon már 8-tól 11-ig voltunk bent, tegnap és ma is kimentem 2 perc erejéig, mikor nem figyelt oda - égzengés, földindulás a reakció, gondozónők azonnal jöttek értem, menjek vissza. Ma volt bent egy másik "beszoktatós kisgyerek" is az anyukájával. Anyuka kiosont, gyerek sírni kezdett, utána már nem is hagyta abba...nem jó ezt onnan bentről végignézni. Ráadásul Hanga nemcsak egyszerűen sírt, mikor kimentem, mint a kissrác, hanem maximálisan bepánikolt, nem látott, nem hallott, tépte volna fel az ajtót, hogy megkeressen, le sem tudták nyugtatni...ezért is hívtak be rögtön.
Nem jó érzés nézni a többi gyereket sem: anyahiányuk van, egy kisfiú minden nap beül az ölembe, ma a másik anyukához is odatelepedett, az egyik gyerek meg egész nap behúzódik egy sarokba és sír...amióta ott vagyok, én még csak sírni láttam.
Hanga is meg van szeppenve, korántsem olyan felszabadult, mint mikor 2 hete még ugyanennek a bölcsinek a játszóházába jártunk, érzi, hogy ebből nem fog túl jó dolog kisülni.
Első nap érdeklődtem a gondozónőtől, meggyógyult-e a kislánya, Hangával egyszerre voltak betegek. Válasz: egész héten kórházban volt a gyerek, 40 fokos láz, tüdőgyulladás, meg még valamije begyulladt ott tüdőtájékon, már nem emlékszem rá. Valószínűleg H1N1, most engedik ki a kórházból, egy hetet még otthon lesz. Szuper.

A bejegyzés trackback címe:

https://gemini.blog.hu/api/trackback/id/tr781551652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2009.11.26. 21:14:25

Sajna a kisebbek nehezebben szoknak be. Másfél-két éves korban állítólag van eg ymásodik szeparációs szorongási korszak. Mi pont ekkor kezdtük Szonával a bölcsit. Nem volt egyszerű. Állandóan beteg volt:( Kívánom, hogy nektek simábban menjen!
Engem is nagyon megviselt a sok szomorú gyerek...írtam is anno egy bejegyzést erről, talán emlékszel rá: kitti-szonja.blog.hu/2008/10/28/julcsi


süti beállítások módosítása