Gemini blog

Ha az ember lánya másfél év alatt 3, visszafogott természetűnek egyáltalán nem mondható lánykát szül, élete meglehetősen pörgőssé válik. Ennek a naplónak a segítségével igyekszem megörökíteni az első éveket, hogy ha majd egyszer lelassíthatunk férjemmel, jóleső sóhajtások közepette emlékezhessünk vissza az édesen fárasztó kezdetekre.

Hanga

Lilypie Third Birthday tickers

Csenge és Ajsa

Lilypie 4th Birthday Ticker

Friss topikok

  • boldogmamamacska: Kedves Anyuka! Gratulálok a blogodhoz, nagyon aranyos a gyermeked. Eszter vagyok és én szerkeszte... (2010.05.10. 13:01) Lassulunk végre!
  • Ilonana: Én is BOLDOG SZÜLINAPOT KÍVÁNOK !!!! Naés persze jobbulást! (2010.05.04. 12:40) Füles csapat
  • vargaera (L.V.E.): Jobbulást és kitartást!! :)) (2010.04.16. 10:07) Bezárva
  • porpika: Igen kétpetéjűek. Először persze kellett egy kis motivációs ajándék, hogy elmenjenek egymás nélkül... (2010.03.31. 20:29) A szétválaszthatatlanok
  • trichterwinde: Csúcs az arckifejezésük az utolsó képen :)))) Ezek a csajok színésznők lesznek, tutira!!! ;))) Ki... (2010.03.19. 10:09) Hosszú hétvége

Látogatottság

eXTReMe Tracker

Kicsi lett az ágy

2007.10.21. 20:40 - gemini!

Mostanában, ha bementem hozzájuk az ellenőrző-körutamra lefektetés után, a következő látvány fogadott: kidobálták a lepedőt és a takarót az ágyból, lehúzták a zoknijukat és édesdeden aludtak a csupasz matracon. Idáig azt hittem ez a legnagyobb problémám, hát a mai estétől már más miatt főhet a fejem:

A bejegyzés trackback címe:

https://gemini.blog.hu/api/trackback/id/tr63203186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

porpika 2007.10.22. 14:04:43

Úristen!!!! Ez nem semmi! Ezek a kislányok nagyon ügyesek és mozgékonyak. Jó lesz, ha én is résen leszek. Habár az enyémek hálózsákban alszanak és abban nem bírnak ilyen akrobatikus gyakorlatokat végezni. Valóban kicsi az ágy, úgy látom elég alacsonyan van már a mellkasuknál. Nálunk vagy magasabb az ágy, vagy alacsonyabbak az én kisfiaim. Különben meg úgyis úgy terveztétek, hogy mire megszületik Hanga Nekik már nagylányos ágyban kell hogy aludjanak.
Látom a bilit rendeltetésszerűen használják, ismerkednek eme új szerkentyűvel. Ha másban is ilyen ügyesek ebben is majd azok lesznek. Sok sikert!

gemini! 2007.10.22. 23:11:24

Úgy néz ki, jövő héttől elkezdjük az átszoktatást egy nagyobb ágyba, mert most már nagyon résen kell lennünk. Ha csak egy fél percre is egyedül hagyjuk őket az ágyban és még nincs teljes sötétség, kidobálják a lepedőt és megpróbálnak átmászni egymáshoz. Egyébként más ikres szülőtől is hallottam, hogy náluk is állandóan mászkálnak egyik ágyból a másikba, úgyhogy ez szerintem Nálatok is várható lesz majd.
A bilit egyelőre reménytelennek látom, mert annyira örökmozgók, hogy kb. 3 másodpercig ülnek rajta, aztán felpattannak. De ha egyszer ráéreznének arra, mi is lenne a feladat, szerintem érdekelné őket, mint minden újdonság, úgyhogy majd türelmesen próbálkozom. :-)

porpika 2007.10.23. 13:52:59

Ezek az ágyak már rendes ágyak? Mi is éppen most nezegetünk nekik ágyat. Olyan emeletes ágyat szeretnénk nekik venni, ami szétszedhető. Majd csak iskolás korban lesz emeletes ággyá alakítva. (Hallottam éppen elég szörnyűségeket) A lányom 1,5 éves korától alszik felnőtt ágyban, de őt nem lehet a fiúkhoz hasonlítani. Ő sokkal nyugisabb volt.
Kíváncsi leszek mennyire maradnak meg a "nagy" ágyban?? Ahogy elnézem a lányaidat, nem lesz egyszerű feladat.
Az önálló evés mennyire megy Nálatok? Én még nem nagyon merem engedni a folyékonyakat. Pedig már nagyon kellene!!!!
Hála Istennek kibújt a 12-ik foga az egyik kisfiamnak, úgyhogy elég jók az éjszakák, csak olyan 1/2 6 felé ébred, akkor muszály odavennünk hozzánk, mert akkora patáriát csinál, hogy felveri a másikat. Ez persze ellentétes "szigorú" nevelési elveinkkel, dehát ikreknél hogy lehet ezt betartani? Sehogy!!

gemini! 2007.10.23. 14:14:50

Én is emeletes ágyat szeretnék nekik venni, főleg a helykihasználás miatt, mert még Hanga ágyának is valahová be kell férnie. Egyelőre még persze kicsik hozzá. Addig is van egy kihasználatlan ágyunk, amit még magunknak vettünk a férjemmel, de már nem használjuk és csak a gyerekszobában foglalja a helyet. Ezt alakítjuk úgy át, hogy rácsot csináltattunk köré - magasabbat, mint a mostani kiságyé - és hétvégén ezt fogjuk felszerelni. Ha meg már nem esnek le, elvesszük a kordont, később meg jöhet az emeletes ágy. Attól kicsit tartok, hogy mivel egy légtérben lesznek, nem fognak az elején aludni, csak játszani egymással.
Mi az evést már gyakoroljuk egy ideje, szerintem elég ügyesek, de pl. ma is ebédnél inkább nem néztem oda, mikor a töltött káposztát ették, mert nem szép látvány. Utána lehet persze takarítani. :-)
Abba nem mentem bele egyszer sem, hogy magunhoz vegyük őket, mert féltem, hogy megszokják - ha nagyon sír az egyik és felkeltheti, vagy fel is kelti a másikat, teát kapnak mindketten, nálunk ez vált be.

Kata 2007.10.24. 16:14:50

Szia!

Szerintem teljesen kivehető, ahogy megbeszélik, hogy \"jaj most nekem nem megy\"
\"Gyere ÍGY\" \"úgy, úgy\".

Nagyon cukik! Gondolom ha lejjebb tennéd az ágyat, akkor Hanga nem tudná kivenni Őket.Nálunk le van téve az ágy, de így is megpróbál kimászni. amúgy a plüss állatokat szoktak kidobálni az ágyból legalább erre jók!

Bár múltkor a 3 éves keresztfiam rászólt Ágotára meg a saját szintén 1,5 éves testvérére plüssállat kidobálás közben:
-ne dobáljátok ezek nem élőlények!

gemini! 2007.10.24. 19:59:45

Ennél lejjebb már nem tudom rakni az ágyat, ez a max. Ezt az úgy-úgy-ot egyébként meg tőlem tanulták, én használom mindenre, ők meg teljesen átvették tőlem. :-)


süti beállítások módosítása