Gemini blog

Ha az ember lánya másfél év alatt 3, visszafogott természetűnek egyáltalán nem mondható lánykát szül, élete meglehetősen pörgőssé válik. Ennek a naplónak a segítségével igyekszem megörökíteni az első éveket, hogy ha majd egyszer lelassíthatunk férjemmel, jóleső sóhajtások közepette emlékezhessünk vissza az édesen fárasztó kezdetekre.

Hanga

Lilypie Third Birthday tickers

Csenge és Ajsa

Lilypie 4th Birthday Ticker

Friss topikok

  • boldogmamamacska: Kedves Anyuka! Gratulálok a blogodhoz, nagyon aranyos a gyermeked. Eszter vagyok és én szerkeszte... (2010.05.10. 13:01) Lassulunk végre!
  • Ilonana: Én is BOLDOG SZÜLINAPOT KÍVÁNOK !!!! Naés persze jobbulást! (2010.05.04. 12:40) Füles csapat
  • vargaera (L.V.E.): Jobbulást és kitartást!! :)) (2010.04.16. 10:07) Bezárva
  • porpika: Igen kétpetéjűek. Először persze kellett egy kis motivációs ajándék, hogy elmenjenek egymás nélkül... (2010.03.31. 20:29) A szétválaszthatatlanok
  • trichterwinde: Csúcs az arckifejezésük az utolsó képen :)))) Ezek a csajok színésznők lesznek, tutira!!! ;))) Ki... (2010.03.19. 10:09) Hosszú hétvége

Látogatottság

eXTReMe Tracker

Várakozás - még mindig

2008.01.06. 11:43 - gemini!

Csak nappal nagy a szám, ahogy közeledett tegnap az éjszaka, annál több rémsztori jutott eszembe a hegszétválásról és csaptam át aggodalmaskodásba. Este fájt a derekam, ha felkeltem az ágyról, vagy csak megfordultam egyik oldalamról a másikra, mintha késsel szurkáltak volna - ennek ellenére továbbra sincs semmi, most megint teljesen jól vagyok. Már kezdek türelmetlenné válni, semmi kedvem egy "szerdán fáradjon be 9-re és felvágjuk" történethez. És percről percre közelebb kerülök a lehetőséghez. Amitől tartottam 1 hónapja, azt most türelmetlenül várom. 8 hónapon keresztül egyértelmű volt a császár befejezés. 1 hónappal ezelőtt felmerült, elég vastag a hegem, mehet a természetes. Akkor az első pánik után átállítottam magam lelkileg erre a verzióra és már ebben éltem. Most megint minden változik.

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://gemini.blog.hu/api/trackback/id/tr57286748

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Saiba adicionais Aqui 2018.01.05. 10:36:50

Minden, amit tudnod kell a Warcraft világáról! - Kritizátor

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildi 2008.01.06. 13:15:26

Sziaaaa!

Nagyon boldog új évet mindenkinek a családodban - és a blog olvasóinak is!

Már nagyon izgulunk Érted, remélem, minden rendben lesz és úgy zajlik, ahogyan szeretnéd. Én örülök, hogy csak a szülés napján merült fel a császár, mert betegre paráztam volna magam. De attól is féltem, hogy ha megvárjuk a fájásokat, akkor majd nem ismerem fel, nem érünk be időben, blabla...

Még valami eszembe jutott, de azt majd csak a szülésed után írom le. :) Nagyon szurkolunk Érted Apával együtt és állatira várjuk a beszámolót. Gondolom, azért "pár napig" nem fogsz jelentkezni, de remélem, a férjed igen!!!

Légy bátor és ügyes, ahogy eddig! Szuperül kihordtad Hangát, a befejezés sem lehet másmilyen!

Sok puszi és egy nagy adag szurk-szurk:
alma, luca, ildi és jani

gemini! 2008.01.06. 14:26:57

Köszi szépen! Sőt, igyekszem a kórházból is írni, férjem behozza a notebookot és ha képes vagyok rá(mondjuk a császár miatt), akkor bepötyögöm, mi történt. :-)
Remélem már jobb a helyzet nálatok és kezelhetőbbek a bébik. :-)

cucka 2008.01.06. 17:12:03

Minden nap izgalommal nyitom meg az oldalad! :)
Nagyon ügyesen végigcsináltad ezt a terhességet 2 ilyen égetnivaló kiscsaj mellett! :D Nem semmi! Gratulálok nagyon és sokat gondolok Rátok! :) Minden rendben lesz! :)
Sok erőt és egészséges pici Hangát Nektek! :)

birdie 2008.01.07. 11:34:44

Szia Gemini!

Ugyan elmenni nem tudtam hozzátok, de én is minden nap gondolok Rád. És bár a szülés téma nem aktuális még nálam, de úgy tudom, hogy nem ritka császár után akár egy évvel is természetes úton szülni. A hegvastagságról pedig azt hallottam (orvostól), hogy az, amit az UH mutat, csak irányadó, pontosan nem tudják megmondani, hogy milyen vastag, ezért gyakorlatilag minden esetben a szülés alatt döntik el, hogy alkalmas-e a heg a terhelés elviselésére és végül mégis marad-e a természetes út. Szóval szerintem minden rendben megy Nálatok is, ne aggódj, tényleg bízz az orvosban!!! Nagyon szorítok Értetek!!!!!!! Puszi!

Remedy · http://remedy.b13.hu/ 2008.01.07. 13:23:42

Szia!

Már viszonylag régen rátaláltam valahol a blogodra, elolvastam az elejétől, és azóta minden nap alig várom, hogy új bejegyzést közölj le. Főleg, mióta ilyen izgalmas lett a helyzet.:)
Nagyon tetszik, ahogy írsz, illetve ugye leginkább, amiről az írásaid szólnak:) Gondoltam, kommentelek már én is, ha mostanában ennyi új olvasód színt vall.:P

Az "a kígyónak semmi esélye" videód után családi közmondás is született már tőled..:P

Gyönyörűek a lányaid, remélem Hanga is gyorsan beilleszkedik és felveszi a ritmust.:)

Kata 2008.01.07. 13:24:42

hello,

Ma voltunk Lalával és Ágotával a 18 hónapos oltáson. jól viselték utána elrontották a mérleget. NA ÉS MI VOLT AZ ELSŐ KÉRDÉS FELÉNK? Gemini szült már?

gemini! 2008.01.07. 13:59:30

Hát ennyi várakozás és érdeklődés után most már valamit produkálnom kell! :-)Hetek óta csak ígérgetek, hogy "most már bármikor szülök", aztán semmi. Igyekszem minél hamarabb beszámolni a fejleményekről és nagyon köszönöm mindenkinek! :-)


süti beállítások módosítása