Gemini blog

Ha az ember lánya másfél év alatt 3, visszafogott természetűnek egyáltalán nem mondható lánykát szül, élete meglehetősen pörgőssé válik. Ennek a naplónak a segítségével igyekszem megörökíteni az első éveket, hogy ha majd egyszer lelassíthatunk férjemmel, jóleső sóhajtások közepette emlékezhessünk vissza az édesen fárasztó kezdetekre.

Hanga

Lilypie Third Birthday tickers

Csenge és Ajsa

Lilypie 4th Birthday Ticker

Friss topikok

  • boldogmamamacska: Kedves Anyuka! Gratulálok a blogodhoz, nagyon aranyos a gyermeked. Eszter vagyok és én szerkeszte... (2010.05.10. 13:01) Lassulunk végre!
  • Ilonana: Én is BOLDOG SZÜLINAPOT KÍVÁNOK !!!! Naés persze jobbulást! (2010.05.04. 12:40) Füles csapat
  • vargaera (L.V.E.): Jobbulást és kitartást!! :)) (2010.04.16. 10:07) Bezárva
  • porpika: Igen kétpetéjűek. Először persze kellett egy kis motivációs ajándék, hogy elmenjenek egymás nélkül... (2010.03.31. 20:29) A szétválaszthatatlanok
  • trichterwinde: Csúcs az arckifejezésük az utolsó képen :)))) Ezek a csajok színésznők lesznek, tutira!!! ;))) Ki... (2010.03.19. 10:09) Hosszú hétvége

Látogatottság

eXTReMe Tracker

Vadlovak

2008.06.10. 14:28 - gemini!

Délre azért érzem már rendesen, hogy jöhetne az a délutáni alvás, mert ideje volna feltöltődni. Rengeteg türelemre volna szükség. Alapjáraton is egy türelmes ember vagyok - na persze a 2 év anyaság mindenkiből kihozza az állatot -, de jelentősen megcsappant a tartalékom. :-)
Hangának sem egyszerű az élete, egyre kevésbé tolerálja a nővérkék túlcsorduló gondoskodási rohamait. Ráadásul unatkozik, ha egyedül hagyom, elvárja, hogy egész nap mellette üljek - ha magára marad, sírni kezd. Egész nap pakolászom, mert a nagyok valamilyen módon folyamatosan fájdalmat okoznak neki: rálépnek a kezére, lábára, megütik a fejét, persze szeretetből. Hiszen csak rázzák neki a csörgőt, hogy ne unatkozzon, de a feje felett, így akaratlanul is előbb-utóbb kutacson vágják. Miközben fekszik a habtapin, a földön, a "nagyok" rálápnek a kezére. Még a saját lábukban is képesek álló helyzetben elesni, ezt csak megkönnyíti, ha úszógumit húznak a bokájukra és úgy futkosnak. :-) Na és ha éppen Hanga a lábuk alá keveredett, újabb sírás következik. Ha hugi a földön fekszik, állandó veszélyforrásnak van kitéve, ha a kanapén hagyom, leesik, a kiságyában pedig torkaszakadtából üvölt, ott csak aludni szokott. Megértem, én is unatkoznék benne, persze, hogy közöttünk szeretne lenni inkább. A járókáról pedig már megírtam a véleményemet.
Férjem szerint olyan az élete, mintha a középkorban egy felnőttet kikötöttek volna egy  karámba a földre és ráeresztettek volna egy csapat vadlovat, aztán csak a szerencsén múlik, mi lesz vele. Látom is Hanga aggódó pillantásait, miközben a földön kalimpál a hátán fekve és a két nagy ott járkál körülötte, ő pedig moccanni sem tud.
Amúgy meg sokszor nagyon szépen elvannak, Hanga a játékait rágcsálja és nyáladzik erősen, majd a nővérkék is megrágcsálják a gumikacsát - jelenleg a gumi állatok a legizgalmasabb játékok nálunk. Hugi már forog minden irányba, Ajsa meg is tapsolta ma, mikor látta, hogy tesó hátáról a hasára fordul - néha nem túl finoman be is segítenek. :-)
A bilizéssel, ülőszűkítős wc-vel pedig egy időre felhagytam, nekem erre már nincsenek szabad idegsejtjeim.

Click to enlarge
Click to enlarge
Click to enlarge

A bejegyzés trackback címe:

https://gemini.blog.hu/api/trackback/id/tr67513011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ildi · http://bobesbobek.blogspot.com 2008.06.10. 20:33:22

Anyááám, Hanga ezen az utolsó képen de cuuukiiii!!! :) Vagány a habtapitok, hol szereztetek kereket?

A kölkek egyértelműen vadállatot csinálnak az emberből. Az enyémek még csak nem is másznak, de én már idegroncs vagyok néha. Olyankor nemtom, mit gondolhat a szomszéd, úgy kiabálok (üvöltök) velük. Persze semmi, de semmi értelme. :) Ma kivételesen szuper napunk volt, nem is értem, mi van.

Hát, továbbra is sok kitartást a csajokhoz! :)

gemini! 2008.06.10. 21:46:56

Utólag, jobb pillanatomban és is szégyellem magam, mit gondolhat rólam a szomszéd :-)Múltkor én is hallottam egy anyukát üvölteni és mi volt a reakcióm magamban? Jaj, szegény gyerek, olyan szívet tépően sír! Mintha nem lenne gyerekem... De hiába, nyugodt fejjel a gyereket sajnálom és utólag nem is értem, hogy akadhattam úgy ki, mikor olyan cukik. :-) És ilyeneket persze akkor gondolok, mikor már édesdeden alszanak és szuszognak. :-)
Nektek is sok kitartást(szükség van rá)! A habtapiról most így hirtelen fogalmam sincs, talán kaptuk még másfél éve, de majd utána kérdezek.


süti beállítások módosítása